Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 42

Onderwerp: Aankoop advies A6 Avant Quattro 4.2

  1. #1

    Standaard Aankoop advies A6 Avant Quattro 4.2

    Hallo,

    Ik rijd al enkele jaren zeer tevreden met mijn A6 Avant Quattro 2.5TDI '98. Aangezien ik toch niet zoveel kilometers rij (20K), zit aan deze auto te denken. http://217.114.99.235/klant/autopagi...iek=1131717592

    Of deze: http://217.114.99.235/klant/autopagi...iek=1130594176

    Ik heb alleen geen enkele ervaring met zo'n dikke V8. En ben een beetje benauwed voor het onderhoud. Hoe staat 't met de onderhoudskosten en reparatie gevoeligheid van zo'n V8?

    Jan-Peter

  2. #2

    Standaard

    de tweede vind ik zelf veel mooier, met name het interieur
    Wat onderhoud betreft zal Eszes(S6) hier misschien wat plaatsen. Hij heeft namelijk ook 8 jongens onder de motorkap!
    Audi V8 Fan!

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik had ze ook even goed bekeken en moet bekennen dat ik de 2e toch het mooiste vind.

    Is wel 4000,- duurder, 6 maanden jonger en heeft ~11000 meer gelopen.

    Onderhoud en reparaties zullen allicht duurder zijn dan een 2.5tdi.
    Maar volgens mij is die 4.2 V8 geen "probleem motor".

    Succes met je keuze.
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4

    Standaard

    Ik zou ook voor de 2e gaan.
    Die is de mooiste.
    Je zit tegenwoordig vaster in het verkeer dan in de gevangenis.

  5. #5
    benjamin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Leeftijd
    58
    Posts
    640
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Probeer met beide een proefrit te maken.! 2de heeft inderdaad een mooier interieur

    Suc6 met je keuze ! 8)
    Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten!


  6. #6

    Standaard