Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Aankoop nieuwe A3 Ambition 2.0TDI

  1. #1

    Question Aankoop nieuwe A3 Ambition 2.0TDI

    Hallo,

    Ik sta op het punt mijn nieuwe A3 (via lease) te bestellen.
    Momenteel ga ik uit van de volgende configuratie:

    A3 Ambition (3drs) 2.0TDI Business (Phantom Black)
    - Radio Concert
    - iPod voorbereiding
    - Middenarmsteun voor
    - Verwarmde buitenspiegels
    - 3 Spaaks sportstuur (afgevlakt)

    Middels deze configuratie zit ik aardig tegen het max. leasebedrag aan.

    Nu heb ik een iPhone 3G als telefoon maar daarbij dient deze ook als mijn muziekspeler. Biedt de "iPod voorbereiding" van Audi voldoende om mijn muziek van de iPhone af te spelen EN daarbij ook mijn iPhone op te laden?

    Heeft er verder nog iemand tips en aanbevelingen op mijn configuratie? (Ik wil de order het liefst z.s.m. plaatsen.)

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -JST- Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ik sta op het punt mijn nieuwe A3 (via lease) te bestellen.
    Momenteel ga ik uit van de volgende configuratie:

    A3 Ambition (3drs) 2.0TDI Business (Phantom Black)
    - Radio Concert
    - iPod voorbereiding
    - Middenarmsteun voor
    - Verwarmde buitenspiegels
    - 3 Spaaks sportstuur (afgevlakt)

    Middels deze configuratie zit ik aardig tegen het max. leasebedrag aan.

    Nu heb ik een iPhone 3G als telefoon maar daarbij dient deze ook als mijn muziekspeler. Biedt de "iPod voorbereiding" van Audi voldoende om mijn muziek van de iPhone af te spelen EN daarbij ook mijn iPhone op te laden?

    Heeft er verder nog iemand tips en aanbevelingen op mijn configuratie? (Ik wil de order het liefst z.s.m. plaatsen.)
    Voor zover ik weet werkt de iPod voorbereiding ook met de iPhone.

    Verdere tips; misschien ten overvloede, maar bij de business editions is er ook geen cruise control aanwezig. Wellicht wil je dit alsnog regelen met de dealer? En wat ik zelf prettig vind is bandenspanningscontrole, kost maar 90 euro en dan weet je in ieder geval dat je banden altijd op spanning zijn

    Veel plezier ermee!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je advies.

    Na enige navraag zie ik denk ik toch af van de iPod voorbereiding. Omdat deze in het dashbord bevestigd zit, lijkt het me niet erg makkelijk om daar mijn telefoon in op te sluiten (erg lastig wanneer deze over gaat in het dashbord).

    Cruiscontrol dient inderdaad achteraf ingebouwd te worden. Helaas heb ik bij de dealer niks kunnen bereiken, ik heb het idee dat deze in een leaseregelijk erg weinig doen tekomen.

  4. #4
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Hallo -JST- met de upgrade naar radio concert heb je naast de handrem een 'aux' ingang zodat je alsnog je muziek kunt luisteren. De bediening is dan helaas wel via de bron (i-pod) zelf. Opladen zal je via de sigarettenaansteker moeten doen.

    Succes!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •