Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: UrQ prijs?

  1. #1

    Standaard UrQ prijs?

    hej,

    ik zit hier net wat rond te surfen en kom in zweden een UrQuattro uit 83 tegen (168000km) in de kleur blauw metalic voor een prijs van 99.900SEK wat ongeveer gelijk is aan zo'n 10870 euri. Er staat geen foto bij, maar die is vast wel op te vragen aangezien hij bij een dealer staat.

    is dit nou een redelijke prijs voor een UrQ?
    (iemand geinteresseerd?)

    LqF

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als-ie in bovengemiddelde staat is, is dat in Nederland een nette prijs. Helaas komt er nog wat BPM bij als je 'm hier binnenhaalt en zijn Urquattros nou niet bepaald makkelijk te verkopen auto's... een '83 heeft qua roestbestendigheid de voorkeur boven eerdere modellen maar de auto's van '85 en later zijn toch weer een beetje beter van kwaliteit.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    Denk niet dat invoer in Nederland op het programma staat...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Denk niet dat invoer in Nederland op het programma staat...
    De vraag was 'iemand geïnteresseerd?', en zoveel Zweden zitten er niet op het forum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    Ok, ik moet dus echt naar bed...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.


  6. #6

    Standaard

    bij een auto van 83 betaal je geen BPM meer (Bpm looptijd is 10 jaar) en volgens de advertentie is hij in zeer goede staat. Kna wel eens wat fotootjes opvragen

  7. #7

    Standaard

    Vroeger ja, maar tegenwoordig...

    Douane BPM
    Kortingspercentage toepassen
    In de tabel hierna kunt u zien met welk percentage u het bruto BPM-bedrag van een gebruikt motorrijtuig kunt verminderen. Voor auto’s en motorrijwielen van 25 jaar of ouder hoeft u geen BPM te betalen.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    SAY WHAT????? wat een belachelijk land is nederland ook, ben blij dat ik daar weg ben ... zelfs in denemarken is de BPM structuur niet zo belachelijk geregeld ...
    (een stukje winst kun je nog wel halen door de BTW in nederland te betalen, scheelt toch weer 6%)

  10. #9

    Standaard

    Als het om auto's ging, beviel Duitsland mij eigenlijk wel goed.
    (qua prijzen en gebruiksmogelijkheden , zie het onderschrift)

    10 jaar was natuurlijk prima, toen auto's na 10 jaar uit elkaar vielen...

    Snap werkelijk niet hoe regels als BPM in Nederland en soortgelijke belasting in Denemarken in een 'verenigd' Europa kunnen bestaan. Nee, meneer Bolkenstein die keuring beperkt niet zozeer de vrije handel, het is de BPM!
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Don't get me started... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11

    Standaard

    De BPM die na een periode van 10 jaar vervalt is dus afgeschaft begrijp ik? Nu moet er dus altijd BPM betaald worden?

  13. #12

    Standaard

    Er staat een directe link naar de site van de Belastingdienst/Douane, even scrollen en ...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •