Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Audi Coupe 2.3 auto Joure

  1. #21

    Standaard

    Hehehe, Bart ruikt een kans :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #22

    Standaard

    Onze Coupe is trouwens ook nog steeds te koop. Het staat niet op internet maar als we hem kunnen verkopen dan dat altijd. Onze Audi 80 B4 2.3 is ook te koop. http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewt...422&highlight=
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #23
    Bart Philippens
    Guest

    Standaard

    Hehehe, Bart ruikt een kans :wink:
    Even vermelden kan natuurlijk nooit kwaad

  4. #24
    petrov's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Posts
    114
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    als je nog een coupe zoekt in de buurt van joure. Er staan nog 2 bij een andere (vage) dealer. Bij Bringsma Beauty Cars. Deze is vlakbij de bowling. ze staan achter in het gebouw tegen de achtermuur.

    er staat een 1988 coupe 2.3e grijs met. vr prijs 1800 volgens mij 2 ton gelopen. wat ik weet: geen originele demper, k&n luchtfilter etc, dus kans op ragauto.

    er staat ook nog een 2.3 20v coupe quattro. wel schade! voorwiel staat naar binnen, door stoeprand. ik weet niet uit welk jaar.

    ik waarschuw wel. het kan moeilijk onderhandelen zijn met de eigenaar. hij is er weinig en vraagt veel (hij denkt nog in guldens )

    hoop dat je er wat aan hebt

  5. #25

    Standaard

    ik weet anders ook nog wel een coupe 2.8 quattro, voor een heel schappelijke prijs.(uiteraard dan wel paar manko's) dacht iets van 140dkm,maar kan er naast zitten.
    stuur maar pm alsje geintereseert bent.


  6. #26

    Standaard

    Bedankt voor alle reacties, maar ik heb de hoop opgegeven een audi coupe tevinden die aan mijn eisen voldoet (wat er blijkbaar teveel zijn).

    Een audi coupe 2.8 Quattro zijn wel te krijgen in een goeie staat, het nadeel hieraan vindt ik het enorme benzine verbruik.

    Ik ben ook met een audi100 bezig geweest, maar de verkopende partij laat niks van zich horen in de vorm van foto's of dergelijke. Hier ben ik dus ook mee opgehouden.

    Over een jaar ofzo nog maar eens kijken.

    Jos

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •