Pagina 113 van 318 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.241 tot 2.260 van de 6357

Onderwerp: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

  1. #2241

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    zijn er niet zo veel van die plusjes

    http://www.youtube.com/watch?v=17ntHYcTx-U
    '03 Audi S4 avant H6

  2. #2242

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk Berichten
    Moet ook wel in een slechte staat zijn geweest, als ie nu helemaal overgespoten is. Ik vind de prijs ook wel hoog. Zoveel specialer is het toch niet vergeleken met de v8 versie?
    Het is maar wat je speciaal vindt. Ik zou mijn limo voor dat geld niet weg doen in ieder geval.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #2243
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Dat "plus" houd dus 36 pk in?

    Als dat een S6plus limo is, dan is tie zeldzamer . . .
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  4. #2244

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Die 36 pk zijn natuurlijk het belangrijkste verschil, en standaard 6-bak (zo maken ze de S'en niet meer helaas). Verder zijn er wat kleine optische verschillen en wat technische verschillen tov de reguliere S6 V8.

    De limo zijn maar 97 van gemaakt, dat is redelijk zeldzaam te noemen idd
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  5. #2245

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    audi 80 competition van eerste eigenaar, zie je niet vaak.

    http://link.marktplaats.nl/409602329
    '03 Audi S4 avant H6


  6. #2246

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman1988 Bekijk Berichten
    audi 80 competition van eerste eigenaar, zie je niet vaak.

    http://link.marktplaats.nl/409602329
    1ste eigenaar is er niet zo voorzichtig mee omgegaan aan de deuken te zien

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damax Bekijk Berichten
    De limo zijn maar 97 van gemaakt, dat is redelijk zeldzaam te noemen idd
    En hoeveel van de avant dan??

    >>860 hoor ik in het filmpje.
    Laatst gewijzigd door Bubba; 03-01-11 om 20:21.
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  7. #2247

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Van de S6 PLUS Avant zijn er 855 gemaakt. Nog altijd veel exlusiever dan een RS2. Ik heb drie jaar lang heel veel plezier aan mijn S6 PLUS beleefd, vond het een weergaloos mooie auto, met fantastisch zitcomfort en geweldige motorkracht, en met een héél grote feelgood-factor. Ik had er duizenden euro's meer voor over dan voor een gewone S6, betaalde in 2005 21.500 euro (inclusief BPM en grote beurt van een kleine 2.000 euro) voor mijn zelf uit Duitsland geïmporteerde S6 PLUS Avant met 106.000km (van de eerste eigenaar, en een van de allerlaatsten (EZ: september 1997)).

    Zoals ik eerder voor Wikipedia schreef :

    In 1996 verscheen er nog een sterkere S6 Plus die de 4,2-liter V8 van de Audi S8 D2 heeft. Deze motor had in de S8 een vermogen een vermogen van 340 pk en in de S6 Plus een vermogen van 326 pk. Het verschil wordt veroorzaakt door andere in- en uitlaatsystemen. Ook wordt gezegd dat Audi niet wilde dat het S8 vlaggenschip qua vermogen zou worden geëvenaard door de S6 Plus. Met de V8 sprintte de sedan in 5,6 seconden naar de 100 km/h, de Avant deed 5,7 seconden over deze sprint. De S6 Plus was het eerste model dat gebouwd werd door de sportafdeling van Audi, te weten quattro GmbH. Het besluit om de auto door quattro GmbH te laten bouwen werd in de herfst van 1995 door Audi AG genomen. De eerste voorserie-auto's werden gebouwd in maart en april 1996. Deze werden ingezet als persauto's. Later werden enkele (of alle) van deze voorserie-auto's aan particulieren verkocht. De echte productie begon in Juni 1996 en eindigde in juli 1997. De S6 Plus is op kenteken een "QUATTRO" en geen "AUDI". Hetzelfde geldt voor Audi's RS-modellen de RS4, RS6 en R8 sportwagen. De S6 PLUS werd uitsluitend met handgeschakelde 6-bak geleverd. Een onderscheidend punt ten opzichte van de reguliere S6 zijn verder de bredere velgen en banden (255/40ZR17). Verder zijn vrijwel alle delen de bij de S6 van chroom zijn, bij de Plus zwart gelakt. De remmen van de Plus zijn groter (323mm) dan van een gewone S6. Verder zijn er veel meer bijzonderheden aan een S6 Plus te ontdekken. Zo is het uitlaatsysteem een eigen ontwerp van quattro GmbH. De vierde, vijfde en zesde versnelling zijn korter afgestemd dan bij de S6. In de eerste vijf versnellingen ligt de toerenbegrenzer bij 7.250 tpm, in de zesde versnelling lag de toerenbegrenzer standaard bij 6.800 tpm. Op topsnelheid loopt de Plus in de zesde versnelling standaard tegen de toerenbegrenzer aan en de teller wijst dan 275 km/h aan, de werkelijke snelheid (via gps gemeten) ligt dan op 265 km/h. Sommige eigenaren lieten de toerenbegrenzer in de zesde versnelling verwijderen bij de nieuw-aflevering van de auto, zodat ook in de zesde versnelling de toerenbegrenzer erin kwam bij 7.250 tpm (net als in de eerste vijf versnellingen). Door deze ingreep lopen deze onbegrensde Plus-modellen op topsnelheid in de zesde versnelling in de toerenbegrenzer bij 7.250 tpm. De teller geeft dan ruim 290 km/h aan, wat overeenstemt met een werkelijke snelheid van 277km/h. Van de S6 Plus zijn er in totaal 952 modellen geproduceerd, waarvan 855 Avants en 97 sedans. Hiermee is de in Nederland relatief onbekende Plus nog veel exclusiever dan bijvoorbeeld de RS2 Avant.

  8. Ad
  9. #2248

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle Bekijk Berichten
    over schitterend gesproken, wat een prachtige cabrio http://link.marktplaats.nl/407138109
    Deze is wel echt énorm gaaf zeg, ziet er echt top uit!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #2249
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Best een redelijke 80 comp. Redelijk origineel ook volgens mij.
    Maar dat "deukje" linksachter noem ik geen "deukje" meer. Das gewoon een dikke deuk.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  11. #2250

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    Best een redelijke 80 comp. Redelijk origineel ook volgens mij.
    Maar dat "deukje" linksachter noem ik geen "deukje" meer. Das gewoon een dikke deuk.
    pedalen, middenarmsteun en kentekenplaathouder zijn ook niet echt orgineel. denk dat je als je zoekt je wel een nettere kun vinden met meer oud-eigenaren. veel opties heeft ie trouwens niet. geen airco, elektrische spiegels of elektrische ramen.
    '03 Audi S4 avant H6

  12. #2251

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Verhaal
    Bedankt voor de info. Wel een leuk detail die quattro op het kenteken
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  13. #2252
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Wel grappig: Koop je een Audi S6Plus, heeft hij op kenteken als merk "Quattro".
    Koop je een gewone Audi, staat er vaak "Auto Union".
    Maakt dat "Audi" eigenlijk nog wel auto's ??
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  14. #2253
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Nou bij mij staat gewoon AUDI hoor

  15. #2254

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Dit betreft ook meer het oud-ijzer onder de Audi's.

  16. #2255
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Sollicitatie voor 030:

    Maar inderdaad, meer bij Oudi's.
    Maar daar vallen die Plussen toch ook bijna onder.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  17. #2256
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ik weet niet of deze al langskwam hier op het AF maar ik wil het toch even plaatsen.

    De advertentie is niet professioneel om zo'n dure auto van de hand te doen. Het gaat om een Audi A8 4.2 FSI Quattro Automaat van 2007. Als ik deze auto te koop zou aanbieden, zou ik hem eerst goed schoonmaken en als tweede mooiere, heldere foto's maken. Foto's die niet onderste bovenstaan. Dat kan gewoon niet! De auto geeft een afgeragde indruk. En een volledige optielijst vind ik uit den boze. Plaats alleen wat hij extra heeft en niet de standaarddingetjes. Vaak lezen mensen dat niet. Kan een afknapper zijn.

    Hier de link naar de adv.

    edit: link: http://auto.marktplaats.nl/audi/4093...-automaat.html
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 06-01-11 om 21:54.

  18. #2257
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Link doet het niet
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

  19. #2258
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seninha Bekijk Berichten
    Link doet het niet
    Link aangepast

  20. #2259

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Een afgeragde indruk geeft deze A8 mij niet. De foto's verdienen inderdaad geen schoonheidsprijs, maar wat ik opvallend vind is de foto van het onderhoudsboekje; de laatste beurt dateert kennelijk van februari 2009, terwijl de huidige eigenaar er sinds november 2009 in rijdt. Auto heeft dus in 2 jaar geen beurt gehad. Geen ramp, maar het geeft een beetje te denken bij een auto die te koop wordt aangeboden, door een eigenaar die er zelf net een jaartje in rijdt. Overigens is de prijs voor een particuliere verkoop te hoog.
    Laatst gewijzigd door EasyRider; 06-01-11 om 22:08.

  21. #2260
    Eaurouge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    1.414
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Aan de km stand te zien hoeft ie ook nog geen onderhoud.
    It drives like a boat !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •