Pagina 7 van 318 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 6357

Onderwerp: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

  1. #121

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Die Plus rijdt sportiever dan een ''gewone'' S6 turbo, veel feller op het gas, vermogen beter doseerbaar, maakt beter hoge toeren, brullende V8, kortere bakverhoudingen, betere wegligging, stuggere vering, grotere remmen, en sneller.

    Vanaf 4-5000 komt de beer los tot dik 7000tpm

  2. #122

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Kijk! Jij begrijpt me tenminste!!! Je bent alleen nog hogere topsnelheid vergeten....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  3. #123

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ja, maar jij vaart volgens mij met alle winden mee.

    Eerst, per se een B5 1.8Tq. Toen moest het per se een S6 zijn vanwege zijn turbo. Toen moest er een nog grotere turbo op komen, maar toch maar niet. En nu weer een N/A.

    Weet je wat ook dik is; een A2. Ik moet het alleen even wekelijks herhalen.
    Laatst gewijzigd door 030; 11-03-10 om 16:12.

  4. #124

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W Bekijk Berichten
    Die Plus rijdt sportiever dan een ''gewone'' S6 turbo, veel feller op het gas, vermogen beter doseerbaar, maakt beter hoge toeren, brullende V8, kortere bakverhoudingen, betere wegligging, stuggere vering, grotere remmen, en sneller.

    Vanaf 4-5000 komt de beer los tot dik 7000tpm
    I agree! Elke keer dat ik de V8 weer eens mag opentrekken verbaas ik me over het gemak waarmee ik m'n rijbewijs kan verliezen

    Ik heb weer zin in een lekkere trip door Deutschland!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  5. #125

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Ja, maar jij vaart volgens mij met alle winden mee.

    Eerst, per se een B5 1.8Tq. Toen moest het per se een S6 zijn vanwege zijn turbo. Toen moest er een nog grotere turbo op komen, maar toch maar niet. En nu weer een N/A.

    Weet je wat ook dik is; een A2. Ik moet het alleen even wekelijks herhalen.
    Toegegeven, klinkt een beetje raar... Heb nu voldoende met een turbo gereden om te weten dat ik er geen kloot aan vind... Zou alleen nog steeds wel een 1.8T willen rijden vanwege de prestaties/verbruik verhouding... V8 is altijd mijn favoriet geweest maar ik heb het nooit doorgezet....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-


  6. #126

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Ja, maar jij vaart volgens mij met alle winden mee.

    Eerst, per se een B5 1.8Tq. Toen moest het per se een S6 zijn vanwege zijn turbo. Toen moest er een nog grotere turbo op komen, maar toch maar niet. En nu weer een N/A.

    Weet je wat ook dik is; een A2. Ik moet het alleen even wekelijks herhalen.
    Ach er is niks zo onvoorspelbaar als een mens

  7. #127

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Ik hoop dat dat een grapje is.... Dit is 10x de auto van een 2.2T....
    Muah, voor een v8 motor kun je net zo goed een Audi v8 van 1000 euro kopen:P 5 cilinder turbo blijft gewoon heel mooi. Maar het is idd persoonlijk.
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  8. Ad
  9. #128

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Toegegeven, klinkt een beetje raar... Heb nu voldoende met een turbo gereden om te weten dat ik er geen kloot aan vind... Zou alleen nog steeds wel een 1.8T willen rijden vanwege de prestaties/verbruik verhouding... V8 is altijd mijn favoriet geweest maar ik heb het nooit doorgezet....

    Een v8 kan net zo goed vervelen.

  10. #129

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Om eerlijk te zijn, mij verveelt echt ALLES en behoorlijk snel ook... Tja... Heb wel een paar maanden V8 gereden maar dat was amerikaans dus weer heel anders....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  11. #130
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Waarom zou een turbo alleen op het rechte eind snel zijn? ooit wel eens de groep B rally's gezien? dat ging über snel en alles behalve rechtuit

    Tuurlijk een V8 heeft gemakkelijk beschikking over het vermogen en een geleidelijke vermogensopbouw, maar dat maakt het nog niet per definitie beter/mooier/leuker.
    Laatst gewijzigd door Chaos; 12-03-10 om 11:17.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  12. #131

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Heb ook meerdere malen S8 gereden, maar qua beleving en fun geef mij maar een RS2. Mijn broertje reed S8 en daar merk je helemaal niet dat je hard gaat, helemaal geen gevoel. De RS2 trok net zo hard op maar daar werd je echt in afgeschoten ten opzichte van de S8.

    Denk dat je aan een TURBO motor meer plezier hebt dan in een S8, mijn broetje zweert ook bij een 5cyl T. Zijn droom was altijd een S8 maar die viel hem eingenlijk tegen. Niet qua rijden maar je voelt niet dat je hard gaat.

  13. #132

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ik denk niet dat de V8 tegenvalt, maar meer het comfort van de S8 die de rijbeleving door isolatie, automaat etc sterk verandert.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  14. #133

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Hij viel ook niet tegen, maar stap maar eens in een 2,2 turbo met 325 tot 360 pk en zet daarnaast maar eens een s8 dan denkt iedereen dat de s8 veel slomer is.

    Ben ook een keer met de bekende rs6 mee geweest samen met barts2, maar je hebt er lang niet zo een snelheidsgevoel/belevingsgevoel in als in een s2/rs2 met meer dan 300 pk.

  15. #134

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Dat is wel waar natuurlijk. Ik heb in de 900cc skateboard van mijn vrouw ook het gevoel dat ik hard ga omdat de auto op exploderen staat.... S8 zou ook niks voor mij zijn, veel te luxe idd... Veel liever een S4 V8, lijkt me veel interessanter....

    Ik zeg niet dat turbomotoren slecht zijn maar de eigenschappen die mijn 5cyl 20VT heeft zijn na lang beraad (hoop boetes) niks voor mij....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  16. #135

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupe20v Bekijk Berichten
    Hij viel ook niet tegen, maar stap maar eens in een 2,2 turbo met 325 tot 360 pk en zet daarnaast maar eens een s8 dan denkt iedereen dat de s8 veel slomer is.

    Ben ook een keer met de bekende rs6 mee geweest samen met barts2, maar je hebt er lang niet zo een snelheidsgevoel/belevingsgevoel in als in een s2/rs2 met meer dan 300 pk.
    Ik wil wel eens (mee)rijden met een RS2 en de eigenaar in mijn S6. Ben wel benieuwd naar de verschillen.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  17. #136

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    wat kom ik nu weer tegen... zucht

    http://www.kapaza.be/Autos/Audi/2516...v_Quattro.html
    Laatst gewijzigd door herman1988; 12-03-10 om 21:55.
    '03 Audi S4 avant H6

  18. #137
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman1988 Bekijk Berichten
    Originele neus?? Op zich valt wel mee de auto, maar die neus kan echt niet!!

  19. #138

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  20. #139

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3


    +1
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  21. #140

    Standaard re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    beauty toch

Pagina 7 van 318 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •