Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: A4 B6 benzine advies gevraagd

  1. #1

    Standaard A4 B6 benzine advies gevraagd

    Goedemiddag,

    Ik sta op het punt om een A4 avant B6 aan te gaan schaffen. Ik overweeg dit om in Duitsland te doen, omdat ik denk dat dit financieel wel aantrekkelijk is. Ik zit echter met een aantal uitdagingen die ik graag met jullie wil delen.
    Tijdens mijn orientatie ben ik een aantal motoruitvoeringen tegen gekomen. Van 1.6 t-m 3.0 en de RS, naar mijn mening is de 1.8 Turbo de meest aantrekkelijke (voor mij icm handschakelen). Delen jullie deze mening?

    Vragen:
    1. Is er nog een wezenlijk verschil tussen de 150 en 163 pk versie (op de pk's na dan)?
    2. Is er aan het uiterlijk van de 2001-2004 versie iets in de tussentijd gewijzigd (volgens mij alleen de meegespoten bumpers namelijk)?
    3. Ik wil 18 inch gaan monteren. Klopt het dat het onderstel van de quattro en de S-line standaard al verlaagd zijn? Zijn deze beide evenveel verlaagd? Ik kan namelijk geen foto's vinden van een B6 Avant met 18 inch zonder verlaging. Eigenlijk ben ik er geen fan van om achter nog te gaan verlagen, dus als iemand een voorbeeld heeft graag.
    4. Is 150.000 km. op de teller voor een 1.8T veel, of valt dit mee? Is deze turbo ook een beetje hoorbaar, of is het geluid van een 6 cilinder beter?

    Alle tips en adviezen zijn welkom en stel ik zeer op prijs!

    Alvast dank!

  2. #2

    Standaard Re: A4 B6 benzine advies gevraagd

    Niemand?

    Of staat dit topic in een verkeerde categorie, heb de zoekfunctie gebruikt maar kom er niet aan uit.

    MVG

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •