Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Amerikaanse Audi 90

  1. #21

    Standaard

    Ik ben vandaag wezen kijken. De auto is van binnen nog heel netjes en ook de motor ziet er goed uit. De buitenkant ziet er echter een stuk minder uit. Maar de prijs is ook al een stukje gezakt. Even kijken of ik volgende week iemand met verstand van zaken mee kan krijgen. Dan de auto nog maar een keer heel goed bekijken.

    Weet iemand of de plastic strips die op de deuren van een Amerikaanse Audi 90 zitten ook in Nederland zijn te krijgen?

    Harmen

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je met een Amerikaanse versie van ETKA de nummers kunt achterhalen kun je ze in ieder geval proberen te bestellen.

    Maar aangezien de Europese versies al niet meer leverbaar zijn, lijkt dat me erg onwaarschijnlijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Ik heb de auto niet gekocht. Bij nader inzien zou het toch te veel gaan kosten om hem aan de buitenkant weer mooi te krijgen. Er zaten namelijk een aantal roestplekjes op en er was ook nog wel wat uit te deuken. Er waren ook een aantal panelen overgespoten.

    Gisteren hoorde ik trouwens dat hij al wel verkocht is.

    Harmen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •