Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 99

Onderwerp: Aankoop Audi A5 sportback, hij is er!

  1. #21
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Hoi Laurent. Nog steeds aan het twijfelen hè?

    Zoals je weet twijfelde ik eerst ook heel erg over de kleur. Wordt het niet te blauw? Dat is het zeker niet. Het is eerder zwart dan blauw. Alleen bij bepaalde lichtinvallen kun je het blauwe er in ontdekken. Vooraf veel twijfels, achteraf geen moment spijt Gewoon een mooie, speciale, sportieve en chique kleur. Zeker op de sportback.

    audi-a5-214126900-640x480_9ffbc7dc23.jpg

    Inklapbare spiegels? Weinig nut, maar wel heel erg cool!
    B&O? Is gewoon een andere beleving. Wat edraket zegt, ben je muziekliefhebber dan is het een must. Ga gewoon even proefbeleven bij de dealer.
    Dimmende binnenspiegel? Ik heb het nog geen moment gemist. (wel gehad op mijn vorige auto)

    Mijn advies? Gewoon voor het hele pakket gaan. Liever spijt hebben van iets dat je hebt dan van iets dat je niet hebt

    Succes met de keuzes!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #22

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Eén ding niet die velgen van het voorbeeld van Quest. Welke designer dat heeft verzonnen en er door gekregen .....
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #23
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Eén ding niet die velgen van het voorbeeld van Quest. Welke designer dat heeft verzonnen en er door gekregen .....
    Is gewoon slimme marketing.
    De auto standaard voorzien van goedkope lelijke velgen zodat je automatisch een upgrade forceert en meer omzet genegeerd
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Hoi Laurent. Nog steeds aan het twijfelen hè

    Zoals je weet twijfelde ik eerst ook heel erg over de kleur. Wordt het niet te blauw? Dat is het zeker niet. Het is eerder zwart dan blauw. Alleen bij bepaalde lichtinvallen kun je het blauwe er in ontdekken. Vooraf veel twijfels, achteraf geen moment spijt Gewoon een mooie, speciale, sportieve en chique kleur. Zeker op de sportback.

    audi-a5-214126900-640x480_9ffbc7dc23.jpg

    Inklapbare spiegels? Weinig nut, maar wel heel erg cool!
    B&O? Is gewoon een andere beleving. Wat edraket zegt, ben je muziekliefhebber dan is het een must. Ga gewoon even proefbeleven bij de dealer.
    Dimmende binnenspiegel? Ik heb het nog geen moment gemist. (wel gehad op mijn vorige auto)

    Mijn advies? Gewoon voor het hele pakket gaan. Liever spijt hebben van iets dat je hebt dan van iets dat je niet hebt

    Succes met de keuzes!
    Jaja nog steeds twijfels ivm de kleur. Vandaag het geluk gehad om het kleur op een A5 sportback eens in het wild te zien, stond geparkeerd aan het restaurant en het was zeker heel positief aangezien we echten moesten kijken van is dit nu Moonlight Blue of toch zwart, dus teken dat het wel degelijk héél donker is. LOVE IT! Dus denk wel dat ik er uit ben en ik voor moonlight blue zal kiezen. Mooie foto by the way , kleur is super op die foto!!!

    Ivm de audioinstallatie heb ik alvast vrijdag een upgrade gedaan (ben de naam kwijt, maar zal dan eens zoeken naar het papier), maar het is voorlopig nog geen B&O. Ik vroeg aan de verkoper van Top Motors (mijn audi garage) of ik bij D'ieteren (hoofdverdeler België) eventueel eens het geluid kon testen, maar kon het niet met zekerheid zeggen. Denk toch om eens te gaan naar daar kan dan ook nog eens alle kleuren en velgen bekijken voor hopelijk de allerlaatste twijfels weg te nemen.

    Ik heb alvast weer wat extra ruimte in het budget, aangezien ik deze week eens de berekening heb gemaakt wat het mij allemaal zal kosten aan inschrijvingen etc... En ik moet zeggen desondanks de nieuwe wetgeving op auto's van onze sossenregering dat het wanneer ik de wagen privé aankoop veel voordeliger uitkomt ipv +- 2300 euro inschrijving moet ik nu (vanaf 1 maart) slechts +- 175 euro inschrijvingsgeld betalen :-). Op de firma is het wel direct minder interessant, enkel nog maar interessant wanneer we met Citroens gaan rondrijden.

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Eén ding niet die velgen van het voorbeeld van Quest. Welke designer dat heeft verzonnen en er door gekregen .....
    Haha nee, u hoeft zich geen zorgen te maken. Wat denkt u van de velgen in mijn beginpost (degene die ik voorlopig heb besteld)?


  6. #26
    Twijg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    48
    Posts
    805
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D43m0n Bekijk Berichten
    Drive Select stelt je in staat om het onderstel en reactie op het gaspedaal een beetje bij te sturen. Zelf heb ik het niet, mocht ik ooit die keuze kunnen maken zal ik het zeker kiezen. Je kunt het gedrag van je auto aanpassen aan de weg van comfortabel naar lichtelijk sportief. Voordat je het besteld zou je het wel een keer moeten proberen, want er is bijna niets zo persoonlijk als het onderstel van een auto, zeker met die mooie 19" velgen. Als je dealer geen auto met Drive Select heeft staan, kunnen ze vast uit de landelijke demopool wel een proefrit voor je regelen.
    Ik weet niet of je dit advies hebt opgevolgd maar als je de gelegenheid hebt om te rijden met Drive Select i.c.m. demperregeling dan zou ik dit zeker doen! Het systeem is super. Afhankelijk van de stand (comfort, auto, dynamic, individual en tegenwoordig ook efficiency geloof ik) past de auto een aantal zaken aan zoals stuurbekrachtiging, gasrespons, schakelen en dempers. Heerlijk, ik zou niet meer zonder willen al rij ik slechts twee weken rond met Drive Select. Dit filmpje zegt meer als mijn uitleg denk ik

    http://www.youtube.com/watch?v=z7XWuT73NiU

    A4 B8 Avant 2.0 Tfsi 211 pk Quattro S-line, MMI, Audi Drive Select met demperregeling
    A3 SB S-line 1.4 Tfsi 125 pk, open sky
    Golf V GTI, JD tuned, 255 pk
    A4 B7 Avant 2.5 Tdi 163 pk MT, S-line int./ext.
    A3 SB S-line 2.0 Fsi 150 pk, S-line

  7. #27

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Die velgen mogen mij wel bekoren. Wat betreft de geluidinstallaties. Probeer de verschillen wel in een A5 sportback te beluisteren met navigatie. Waarom:
    1. Ander model kan ander geluid geven. Al hoewel opzet A5 coupe / SB en A4 limo / Avant redelijk overeen komen war betreft de componenten. Andere modellen kunnen geheel anders zijn.
    2. Met navigatie omdat mogelijk de uitvoeringen zonder toch nog steeds een separate versterker bij het sound systeem hebben.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    ik weet niet waar je woont, maar dit is mijn config die je eventueel kan komen bekijken!
    Waar de uitroeptekens achterstaan moet je zeker doen!!

    Audi A5 Sportback 1.8 TFSI 170pk Pro Line
    Moonlight blue!!!!!

    Driezits achterbank
    Binnenspiegel, automatisch dimmend
    Alcantara/lederen bekleding
    Interieur 'Zwart': Interieur 'Zwart'
    Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en automatisch dimmend
    Comfortsleutel!!!!!!!
    Adaptive cruise control!!!!!!!
    Wielbouten, diefstalbeveiligd
    Glas, getint (achterruit, achterste zijruiten)!!!!!!!
    Telefoonvoorbereiding online
    De-activering bijrijdersairbag / ISOFIX
    Bang en Olufsen Sound System!!!!!!!
    MMI navigatie plus!!!!!!!
    S Line:
    Audi Music Interface : interface voor iPod, aansluiting in dashboardkastje,
    oplaadmogelijkheid en bediening via MMI

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hdejongh Bekijk Berichten
    ik weet niet waar je woont, maar dit is mijn config die je eventueel kan komen bekijken!
    Waar de uitroeptekens achterstaan moet je zeker doen!!

    Audi A5 Sportback 1.8 TFSI 170pk Pro Line
    Moonlight blue!!!!!

    Driezits achterbank
    Binnenspiegel, automatisch dimmend
    Alcantara/lederen bekleding
    Interieur 'Zwart': Interieur 'Zwart'
    Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en automatisch dimmend
    Comfortsleutel!!!!!!!
    Adaptive cruise control!!!!!!!
    Wielbouten, diefstalbeveiligd
    Glas, getint (achterruit, achterste zijruiten)!!!!!!!
    Telefoonvoorbereiding online
    De-activering bijrijdersairbag / ISOFIX
    Bang en Olufsen Sound System!!!!!!!
    MMI navigatie plus!!!!!!!
    S Line:
    Audi Music Interface : interface voor iPod, aansluiting in dashboardkastje,
    oplaadmogelijkheid en bediening via MMI
    Hey bedankt voor uw reactie.

    Ik ben van Waregem (België), dus waarschijnlijk iets te ver om uw auto te komen bezichtigen. Ik ben alvast blij dat u enthousiast bent over het kleur, doet me deugd.

    Comfortsleutel zal ik niet nemen want denk toch dat het een vrij kostelijke optie is.

    Adaptive cruise overweeg ik nog.

    getint glas, de verkoper rade het mij zelf af aangezien het zijn lijn verliest daardoor en ik met de sline al goed zit aangezien het al vrij donker is door de donkere zetels en zwarte plafond.

    B&O echt moeilijke keuze dat (wegens prijskaartje), maar zeker twijfel als ik het verschil onmiddellijk hoor dan zal ik er wel voor vallen denk ik.

    MMI navigatie plus heb ik , zit in het pack intenso plus.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    ik zit in dordrecht dat is dus toch nog een ander half uur rijden

    Getint glas raad ik je echt aan. Het ziet er heel erg mooi uit, vooral omdat de "lijst" tussen de twee portierramen dezelfde kleur heeft.
    Dus ik snap niet helemaal waar de verkoper het over heeft. Helaas staat mijn auto vandaag bij de dealer voor winterbanden anders had ik nog wat foto`s gemaakt...

    stuur me even je directe emailadres dan forward ik wat foto`s...
    Laatst gewijzigd door hdejongh; 27-02-12 om 10:26.

  12. #31
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hdejongh Bekijk Berichten
    Helaas staat mijn auto vandaag bij de dealer voor winterbanden anders had ik nog wat foto`s gemaakt..
    stuur me even je directe emailadres dan forward ik wat foto`s...
    Je mag de foto's ook hier plaatsen hoor. Ik ben ook wel benieuwd
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    lol en dan ben ik nog wel een ras echte computernerd, ik wist helemaal niet dat je hier ook foto`s kon uploaden...
    (sta zelf niet op de foto)

    IMG_0720.jpgIMG_0721.jpg

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hdejongh Bekijk Berichten
    lol en dan ben ik nog wel een ras echte computernerd, ik wist helemaal niet dat je hier ook foto`s kon uploaden...
    (sta zelf niet op de foto)

    IMG_0720.jpgIMG_0721.jpg
    Ja lap, mooie bak, ziet er inderdaad niet mis uit, heel mooi zelfs. Heb je eventueel wat betere foto's?

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiersie Bekijk Berichten
    Ja lap, mooie bak, ziet er inderdaad niet mis uit, heel mooi zelfs. Heb je eventueel wat betere foto's?
    ja einde dag...Moonlight blue icm donkere achterramen is echt een super keuze!

  16. #35
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi! En hoe is het zicht naar buiten?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Mooi! En hoe is het zicht naar buiten?
    geen idee moet ik zoonlief vragen al is de vraag hoe betrouwbaar dat is 2,5 jaar...

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    11
    Kudos
    0

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Hdjeongh, plaats gerust nog wat foto's : ) mooie auto!

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)


  20. #39

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hdejongh Bekijk Berichten
    ja einde dag...Moonlight blue icm donkere achterramen is echt een super keuze!
    Kom maar op dan. Dag is nog ruim 1,5 uur . Want dit is echt een topkleur! Staat hoog op mijn lijst van kleuren die ik ook nog wil op een te bestellen auto. Was in mijn Passat tijd als speciaal kleur leverbaar. Maar toen daardoor teveel €€€€€
    Verder uitrusting is ook wel erg goed.

    Overige foto's ook bekeken. Echt top. Wel niet teveel gummen of moeten de winterbandjes nog op
    Laatst gewijzigd door FASt; 27-02-12 om 21:18. Reden: Posts crossing
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoop Audi A5 sportback (overtuig mij voor eventuele aanpassingen, nog 3 weken tijd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    [SIZE=1]Overige foto's ook bekeken. Echt top. Wel niet teveel gummen of moeten de winterbandjes nog op
    thanks!sorry tis al laat wat bedoel je met gummen? De nummerplaat weghalen? Dat doet iedereen volgens mij dus ik denk goed voorbeeld doet volgenWinterbanden zijn er vandaag opgegaan. Ik ben uit ingolstadt op zomerbanden gekomen met toestemming van de verzekeraar...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •