Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 59 van de 59

Onderwerp: rs4 avant vaartland

  1. #41
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  2. #42

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Check, dat is inderdaad een chique(re) oplossing. Forummer Eszes had een vergelijkbare oplossing een aantal jaar geleden - en werd toen nog wel zo nu en dan aangehouden als early DRL adopter.

  3. #43
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Hoort niet....??? Je bedoelt het is niet origineel? Trouwens als je naar de betekenis van origineel kijkt, zou dit juist origineel moeten zijn

    Ik vind deze DRL's op deze dikke auto prima staan hoor!
    Het is niet origineel, het past niet bij het type auto en je kan gewoon zien dat het er achteraf ingebouwd is.

    Bij de 'modernere' auto's is de drl meestal (bij audi sowieso) geintegreerd in het design en hier straalt het er letterlijk vanaf dat dat niet het geval is.

    Enfin, als gezegd smaken verschillen en uiteindelijk gaat het erom dat de eigenaar er blij mee is!
    king of the rings

  4. #44
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert888 Bekijk Berichten
    Dit is idd 100x beter!
    king of the rings

  5. #45
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten
    Dit is idd 100x beter!
    100x beter??? Je hebt geen mistlampen meer, tjee wat een verbetering is dit... Eerder een down grade dan een upgrade, als je het mij vraagt


  6. #46
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten
    Bij de 'modernere' auto's is de drl meestal (bij audi sowieso) geintegreerd in het design en hier straalt het er letterlijk vanaf dat dat niet het geval is.
    Nou, laat ik je vertellen dat bij de meeste moderne auto's de DRL's geen deel uit maken van de koplampunits!

  7. #47
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Nou, laat ik je vertellen dat bij de meeste moderne auto's de DRL's geen deel uit maken van de koplampunits!
    Waar staat het design van de koplampunits?Als je even terugleest staat er 'het design' en niet 'het design van de koplampunits'.

    Afgezien daarvan is de drl juist wel vaak geintegreerd in het design van de koplampunit maar goed.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    100x beter??? Je hebt geen mistlampen meer, tjee wat een verbetering is dit... Eerder een down grade dan een upgrade, als je het mij vraagt
    Pff.

    Jij vindt die aftermarket drl mooi en ik niet, klaar.

    Hierbij beeindig ik deze vrij zinloze discussie btw.
    king of the rings

  8. Ad
  9. #48
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Lijkt me verstandig! Mijn zoontje van 12 kan zaken beter beargumenteren dan jij!

  10. #49

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    100x beter??? Je hebt geen mistlampen meer, tjee wat een verbetering is dit... Eerder een down grade dan een upgrade, als je het mij vraagt
    Wanneer gebruik je je mistlampen? Ik iig nooit.

  11. #50
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Ik elke ochtend als mijn leaving home verlichting aangaat.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  12. #51

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    En dat kan natuurlijk niet met DRL's.

  13. #52
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Wanneer gebruik je je mistlampen? Ik iig nooit.
    Ik ook nooit.

    Komt misschien 1x per 20jaar voor dat ik ga autorijden als het zicht minder is dan 50m.
    Geef mij dan maar dagelijks DRL.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  14. #53
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Lijkt me verstandig! Mijn zoontje van 12 kan zaken beter beargumenteren dan jij!
    Met deze reactie stel je jezelf naar mijn mening wel op het niveau van een 12 jarige idd.
    king of the rings

  15. #54
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten
    Met deze reactie stel je jezelf naar mijn mening wel op het niveau van een 12 jarige idd.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  16. #55
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    En dat kan natuurlijk niet met DRL's.
    Echt wel

    IMG_6461.jpg
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  17. #56
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten

    Hierbij beeindig ik deze vrij zinloze discussie btw.
    Ik d8 dat we klaar waren....


    Gaan we weer;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten
    Dit is idd 100x beter!
    Alsof je 100x beter zichtbaar bent als je de DRL's op de plaats van je originele mistlampen plaats tov de ledstrips gemonteerd zoals colgecen aangeeft in zijn post #33 , dat geloof je zelf toch niet. Misschien dat je het een 12 jarige kan wijsmaken...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jinx80 Bekijk Berichten

    Afgezien daarvan is de drl juist wel vaak geintegreerd in het design van de koplampunit maar goed.

    Nou ik ben net van Zwijndrecht naar huis gereden, stukje van ruim 100 km. Heb even gelet op de automerken die modellen hebben waarbij de DRL's dus niet in de koplampunit geïntegreerd zitten. Hou je vast zou ik zeggen;

    -Ford
    -Mercedes
    -Toyota
    -VW
    -Volvo
    -Daihatsu
    -Peugeot
    -Renault
    -Citroen
    -Lancia
    -Alfa
    -Lexus

    en waarschijnlijk nog legio andere merken, die ik zo snel niet kon onderscheiden, en nog een aantal die ik vergeten ben... dus waar jij je wijsheid vandaan haal weet ik niet, maar ik denk dat jij een hele dikke duim heb


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Wanneer gebruik je je mistlampen? Ik iig nooit.
    Nou de gemiddelde belg (en jij bent een Belg, dus je zou het antwoord moeten weten....) gebruikt ze al zodra er een druppel op de vooruit beland, en voor de zekerheid doet ie dan ook z'n mistachterlicht alvast aan...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert888 Bekijk Berichten
    Ik ook nooit.


    Komt misschien 1x per 20jaar voor dat ik ga autorijden als het zicht minder is dan 50m.
    Geef mij dan maar dagelijks DRL.

    Bert weet kennelijk niet wanneer je mistlampen aan de voorzijde mag gebruiken. Heeft trouwens niks met minder dan 50 meter zicht te maken. Hij heeft kennelijk de melk horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt
    De 50 meter zicht heeft namelijk betrekking op het mistachterlicht. Althans hier in Nederland, in België is het criterium kennelijk heel anders (zie voorgaande alinea)

    Mistlampen aan de voorzijde mag je uitsluitend voeren bij mist, sneeuwval en regen, wanneer het zicht ernstig wordt belemmert. De definitie ernstig belemmert is; bij een zicht van minder dan 200 m.


    Moest ik toch even kwijt, dan zit ik net wat lekkerder op de bank.
    Enne, ik ben er klaar mee en ik hoef zeker niet het laatste woord te hebben..... dus schroom niet ga gerust door (met onwaarheden en onzin posten en natuurlijk met duimzuigen)

  18. #57
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Komop mannen,laten we volwassen blijven.

    Ieder heeft recht op zijn eigen mening optrent die DRL's.

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  19. #58
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Ik d8 dat we klaar waren....


    Gaan we weer;



    Alsof je 100x beter zichtbaar bent als je de DRL's op de plaats van je originele mistlampen plaats tov de ledstrips gemonteerd zoals colgecen aangeeft in zijn post #33 , dat geloof je zelf toch niet. Misschien dat je het een 12 jarige kan wijsmaken...




    Nou ik ben net van Zwijndrecht naar huis gereden, stukje van ruim 100 km. Heb even gelet op de automerken die modellen hebben waarbij de DRL's dus niet in de koplampunit geïntegreerd zitten. Hou je vast zou ik zeggen;

    -Ford
    -Mercedes
    -Toyota
    -VW
    -Volvo
    -Daihatsu
    -Peugeot
    -Renault
    -Citroen
    -Lancia
    -Alfa
    -Lexus

    en waarschijnlijk nog legio andere merken, die ik zo snel niet kon onderscheiden, en nog een aantal die ik vergeten ben... dus waar jij je wijsheid vandaan haal weet ik niet, maar ik denk dat jij een hele dikke duim heb




    Nou de gemiddelde belg (en jij bent een Belg, dus je zou het antwoord moeten weten....) gebruikt ze al zodra er een druppel op de vooruit beland, en voor de zekerheid doet ie dan ook z'n mistachterlicht alvast aan...




    Bert weet kennelijk niet wanneer je mistlampen aan de voorzijde mag gebruiken. Heeft trouwens niks met minder dan 50 meter zicht te maken. Hij heeft kennelijk de melk horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt
    De 50 meter zicht heeft namelijk betrekking op het mistachterlicht. Althans hier in Nederland, in België is het criterium kennelijk heel anders (zie voorgaande alinea)

    Mistlampen aan de voorzijde mag je uitsluitend voeren bij mist, sneeuwval en regen, wanneer het zicht ernstig wordt belemmert. De definitie ernstig belemmert is; bij een zicht van minder dan 200 m.


    Moest ik toch even kwijt, dan zit ik net wat lekkerder op de bank.
    Enne, ik ben er klaar mee en ik hoef zeker niet het laatste woord te hebben..... dus schroom niet ga gerust door (met onwaarheden en onzin posten en natuurlijk met duimzuigen)
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  20. #59
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: rs4 avant vaartland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Ik d8 dat we klaar waren....


    Gaan we weer;


    bladibladibla bla bla


    Moest ik toch even kwijt, dan zit ik net wat lekkerder op de bank.
    Enne, ik ben er klaar mee en ik hoef zeker niet het laatste woord te hebben..... dus schroom niet ga gerust door (met onwaarheden en onzin posten en natuurlijk met duimzuigen)
    Jij hebt echt issues man.

    Als je al niet lekker op de bank zit omdat het je niet lukt om iemand op het internet je mening op te dringen dan is het toch wel triest met je gesteld.

    Spaar je de moeite te antwoorden trouwens want je hebt jezelf al belachelijk genoeg gemaakt hoor, fijne avond verder.
    king of the rings

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •