Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, (almost) Full Options - finale review

  1. #21
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Wel nog ff de topictitel aanpassen hè.
    Hij zit vol opties maar het is geen full options
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Hi guys. Het wachten is bijna voorbij! Vorige week woensdag is de auto bij PON gearriveerd, dus ik verwacht een belletje voor een afleverafspraak op zeer korte termijn.

    Uiteindelijk, met dank aan jullie hulp, de moonlight blue kleur gekozen en alsnog het bagagepakket erbij genomen. Helaas paste adaptive light niet meer in het budget, maar genoeg in de auto om dat te compenseren.

    Ik kijk er erg naar uit en zal de auto (en mezelf) introduceren ergens in de komende weken.

    Again - bedankt voor alle tips.

  3. #23
    PatrickNB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiA5EHV Bekijk Berichten
    Hi guys. Het wachten is bijna voorbij! Vorige week woensdag is de auto bij PON gearriveerd, dus ik verwacht een belletje voor een afleverafspraak op zeer korte termijn.

    Uiteindelijk, met dank aan jullie hulp, de moonlight blue kleur gekozen en alsnog het bagagepakket erbij genomen. Helaas paste adaptive light niet meer in het budget, maar genoeg in de auto om dat te compenseren.

    Ik kijk er erg naar uit en zal de auto (en mezelf) introduceren ergens in de komende weken.

    Again - bedankt voor alle tips.
    Dakraam nog behouden? Of uiteindelijk toch gecanceled?
    Ik gebruik em zelf ook zelden, maar vind het extra licht in de auto erg fijn. elke keer als ik bij iemand anders in de auto stap, valt het me meteen op dat ik het donker vind...

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Gisterenmiddag opgehaald! Man man man wat een auto! Inderdaad met dakraam wat erg veel licht geeft, zeker icm de zwarte hemelbekleding. Heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie en fijne auto gereden, inclusief mijn vorige A5. Binnenkort meer!

  5. #25

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Gefeliciteerd ermee!!
    Veel fijne kilometers en we zien de foto's graag voorbij komen!
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019


  6. #26
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi A5 Sportback Business Edition, Full Options - finale review

    Van harte! Ben benieuwd naar het uitgebreide verslag en de foto's
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •