Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Vragen over de Coupé 10v bj1990

  1. #1

    Standaard Vragen over de Coupé 10v bj1990

    Bij mij in de wijk staat sinds enkele dagen een Coupé Quattro 2.3 10v te koop.
    Bouwjaar 1990, en deze heeft 133d km gelopen.
    de opties die er o.a. op zitten zijn ABS, Coursecontrol (later ingebouwd), Airco en elektrische ramen. (en natuurlijk 4wiel aandrijving)

    van de buitenkant ziet hij er goed uit, al zou een poetsbeurtje niet overbodig zijn.
    Hij heeft hem vanaf 1993 in zijn bezit, en is orgineel nederlands. in die 12 jaar heeft ie 47d km gelopen.

    Hij wist geen vraagprijs te noemen, dus daarom vraag ik het hier, wat zou een mooie prijs zijn?
    en wat zijn de aandachtspunten als ik een coupé wil aanschaffen?
    (mits me verzekering geen problemen gaat maken)

  2. #2

    Standaard

    Zonder (grote) mankementen zou ik zeggen: rond de €2500 maar dan moettie ook echt in topstaat zijn.
    Spit de aankoopadviezen voor de 80/90 eens door (zoekfunctie :wink: ), er staat zat geschreven. Ook over de Quattro`s en coupespecifiek is het nodige (o.a. door /me ) geschreven.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Sluit ik me bij aan. Zeldzaam, een origi-NL en nog met zo'n fijne kilometerstand ook!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    heslie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.415
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Yep, da's zeker laag die km stand, en zeker ook een aantal leuke opties,
    Als de algehele staat van de auto goed is, dan is een prijs tussen de 2500 en 2800 wel een goede indicatie.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me.

  5. #5

    Standaard

    goede indicatie lijkt me eerder richting de 3000 euro gaan. Klinkt alsof hij in erg goede staat is, orgineel NL, weinig kilometers en nog wat opties ook!
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"


  6. #6

    Standaard

    Idd , mét werkende airco en elektrische ramen is die dat wel waard .
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  7. #7

    Standaard

    geen elektrische ramen helaas
    morgen als ik tijd heb informeren bij me verzekeringsmaatschappij, en misschien ben ik dan wel de trotse eigenaar van een coupé

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    morgen als ik tijd heb informeren bij me verzekeringsmaatschappij, en misschien ben ik dan wel de trotse eigenaar van een coupé
    En geen bevredigend antwoord gehad van de verzekeringsmaatschappij?
    Caatje + V8 = PeeCaatje

  10. #9

    Standaard

    geen tijd om te bellen, door de drukte van het werk en het overwerk kom ik er niet aan toe, maargoed de wagen loopt niet weg, hij zei dat hij anders de opslag inging tenzij hij hem aan een liefhebber (ik of me broertje) kan verkopen.

    we'll see

  11. #10

    Standaard Re: Vragen over de Coupé 10v bj1990

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    in die 12 jaar heeft ie 47d km gelopen.
    uhm.. dat doe ik in 1 a 1,5 jaar.. das dus helemaal niks.. was het een auto voor de sier?
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •