Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 56

Onderwerp: 5 cilinder ipv V6?

  1. #1

    Standaard 5 cilinder ipv V6?

    Hey mensen! Ik denk er al wat langer over, maar nu lijkt het toch steeds dichterbij te komen: Ik wil mijn V6 Automaat eruit gaan doen en voor een 5 cilinder handbak gaan. De automaat rijdt heerlijk relax, daarniet van, maar ik voel toch meer voor het schakelen. Ik heb een zwak voor de 20 kleppers in de 90 en de coupe, S2 is geen haalbare kaart. Wat zouden jullie doen? Ik denk ook een beetje aan een 100 2.3.
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  2. #2

    Standaard

    als voor een 90 gaat ga je er in bouwjaar op achteruit. Dan zou ik voor een B4 5 cilinder gaan of een C4 5 cilinder
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #3

    Standaard

    ik zie dat absoluut niet als een probleem eigenlijk, om er op bouwjaar op achteruit te gaan, ik vind het B3 front van de 90 en de Coupe ook een lust!!! Me meissie denkt daar helaas iets anders over..........

    B4 5 cil is ook een optie, kost allemaal net ff iets minder per maand natuurlijk, ook wel lekker, maar dan MOET ( :P ) er wel een V6 front op
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    maar dan MOET ( :P ) er wel een V6 front op
    waar ken ik dat toch van 8) :P http://www.audiforum.nl/phpBB2/album...hp?pic_id=3404
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #5

    Standaard

    whahaha ik weet ut Wat kost dat geintje nou nog? Die zwarte strips zijn al iets van 60 euro per stuk he? Mistlampschakelaar, mistlampen, andere koplampen.... hmmz.... niet goedkoop :P
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"


  6. #6

    Standaard

    nee dat is een duur geintje

    Koplampen ik meen nieuw €150 per stuk strips € 50 per stuk
    witte knipperlichten volgens mij € 25 per stuk
    mistlampen per stuk zal ook wel een € 100 euro per stuk zijn

    wilde gok kost je ruw geschat een eurotje of 650
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    nee dat is een duur geintje

    Koplampen ik meen nieuw €150 per stuk strips € 50 per stuk
    witte knipperlichten volgens mij € 25 per stuk
    mistlampen per stuk zal ook wel een € 100 euro per stuk

    wilde gok kost je ruw geschat een eurotje of 650
    Tis ook zo lûllig om een V6 met een gewoon front te verkopen hahaha

    Nee kweet het nog niet hoor... ik vind dat ik nu echt een pracht van een auto hep, elke keer als ik hem zie staan heb ik nog steeds zoiets van: wie heeft er ooit zoiets moois kunnen bedenken!!!

    Echter de automaat zit me toch steeds meer tegen, wil liever zelf schakelen en verder vind ik een 5 cilinder erg lekker klinken.... maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik wil. vandaar mijn rondvraag een beetje
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    geloof me ik heb nu een 4 cilinder automaat. Automaat is super maar ik mis die 5 pitter :cry:
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Voor mijn woon-werkauto heb ik ook geen bezwaar tegen een automaat, vooral in de file errug prettig...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #10
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Hundert 2.3 zu verkaufen
    Koekje erbij?

  12. #11

    Standaard

    aangezien ik zeer weinig in de file sta....... Maar het is inderdaad in de file erg prettig ja!!
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Hundert 2.3 zu verkaufen
    Ik heb hem gezien ja! Had hem al eerder gezien hoor, ziet er absoluut in topstaat uit! Toch is Airco een vereiste en zou ik de kilometerstand toch net ietjepietje minder willen... alhoewel die blokken natuurlijk makkelijk 4-5 ton halen
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  14. #13

    Standaard

    die ombouw valt toch wel mee,de prijzen die ik hier zie is een hoop geld,dat kan voor veel minder.Heb pas me mistlapen verkocht voor 60 eurootjes de 2.Als je een beetje op let,kom je er wel
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  15. #14

    Standaard

    grrr waarom bestaat er nou niet gewoon zoiets als een 80 2.3 20V B4 sedan (nee geen (R)S2 sedan :P) hehehe
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    die ombouw valt toch wel mee,de prijzen die ik hier zie is een hoop geld,dat kan voor veel minder.Heb pas me mistlapen verkocht voor 60 eurootjes de 2.Als je een beetje op let,kom je er wel

    ik ga ff uit van nieuw spul
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  17. #16

    Standaard

    Tja, ik zou zelf een automaat prefereren..... :wink:
    10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, TACHTIG

  18. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bommko
    Tja, ik zou zelf een automaat prefereren..... :wink:
    hehe ja.. ff ruilen is ook geen optie, komt heel wat bij kijken
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    hehe ja.. ff ruilen is ook geen optie, komt heel wat bij kijken
    ff een LPG-installatie overzetten.... :cry:
    10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, TACHTIG

  20. #19

    Standaard

    Gaat het je puur om dat je handmatig wilt schakelen i.p.v. een automaat? Of wil je per sé een 5-cylinder? Anders is een 80 of 100 met een V6 (2.8/2.6) natuurlijk ook nog een aardige optie.

    anyway, met een handbak sta je in ieder geval minder vaak bij de pomp....da's nog eens extra pret bovenop het schakelwerk (als je daar van houdt...ik wel in ieder geval).
    Gimme fuel! Gimme fire! Gimme that what I Desire!

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi-rijder
    Gaat het je puur om dat je handmatig wilt schakelen i.p.v. een automaat? Of wil je per sé een 5-cylinder? Anders is een 80 of 100 met een V6 (2.8/2.6) natuurlijk ook nog een aardige optie.

    anyway, met een handbak sta je in ieder geval minder vaak bij de pomp....da's nog eens extra pret bovenop het schakelwerk (als je daar van houdt...ik wel in ieder geval).
    Het gaat me echt om de handbak ja en ook om de 5 cilinder, die wil ik namelijk echt ooit hehe een 100 met V6 wordt me net weer teveel van het goeie.

    Ik heb het even laten bezinken nu.... weet zelf niet precies wat ik wil eigenlijk... Kep nu zo'n beauty, die wil ik ook niet zomaar kwijt, je weet nooit wat je ervoor terug hebt!! Dus ik denk d'r voorlopig nog ff over na, maar een 5 cilinder zal er echt nog wel een keer komen (hopelijk toch vrij snel, als ik in staat ben afscheid te nemen van de V6 8) )
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •