weet ik niet, denk zo rond de 140.
gaat over een 1281 CC 8)
als ik hiermee rijd heb ik tijd zat en rijd meestal niet harder dan 100.
weet ik niet, denk zo rond de 140.
gaat over een 1281 CC 8)
als ik hiermee rijd heb ik tijd zat en rijd meestal niet harder dan 100.
Moet dat echt .... ???Oorspronkelijk geplaatst door eszes
:wink:
Phew, bijna dit topic gemist.........ah well.
Audi S4
0-100 in onder de 5 seconden.....<jawel Eszes, het kan met een S4, echter NIET met het handje geklokt>
<0-60mph in 4.8>
Topsnelheid, nog niet harder gereden dan 170 Mph, denk dat dit zo'n 270-280 is, maar daar wil ik niet over ouwehoeren...heb niet genoeg ruimte/danwel vertrouwen in het wegdek alhier om dit te testen......
Saab
0-100 in iets meer dan 5.5 seconden
Topsnelheid, afgeregeld op 250, nog niet zo hard gereden.
Over een kleine maand ofzo, wellicht iets langer, na wat fine tuning, wordt 0-100 in 4.7, en vermogen richting 300 paardjes.
haha, de passat heb ik nog niet helemaal op top gehad. na de eerste 1.500 km wel al doorgetrokken tot 200 km/u. daarboven ging het niet zo rap meer harder... binnenkort chiptuning en dan weer eens kijken
[quote="Manus"]Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
hmm ik denk dat die ombouw van jouw km teller met nieuwe platen en verlichting wat schade heeft achtergelaten :-) mn pa zijn 1.6c heeft in zn allerbeste dagen berg af wind mee hartje zomer een keer de 180kmu aangetikt op de teller, en mn vorige 1.8s 205 onder dezelfde omstandigheden.. echte kms liggen hier uiteraard ver onder
@manus
ja ik snap er ook niks van volgens mij is de coupe verder origineel,
hij blijft gaan en trekken, 220 heb je er zo voor (op de teller) en dan wil die nog wel verder.. heb de auto zonder verder info gekocht zal hem eens meenemen naar een volgende meeting dan kunnen kenners hun oog er eens op werpen
Geweldig, zo'n haantjes topic... :wink:
Die 5 personen en bagage verklaren het. Want als ik in mijn eentje de 2.4 even de sporen geef loopt hij zonder moeite op de teller naar de 230.Oorspronkelijk geplaatst door klaasa4
Ik heb hem eigenlijk nog nooit helemaal uit laten lopen. Daar zijn de neerlandsche wegen niet echt geschikt voor...
Wat al eerder gezegd is... Ik zou idd ook wel eens de magische 300+ grens over willen. Lijkt me een briljant gevoel.
Wel als ik zelf mag sturen, hoor. Ik zit niet zo graag achterop...
Huidig transport= iets anders
Ik heb m´n audi a4 avant afgelopen weekend maar eens even op 180 gehad.Dat gaat niet zeer snel hoor.Het is een 90 pk.Hij gaat na mijn vakantie naar Pedro sr. voor wat meer pk´s en koppel om sneller op te kunnen trekken.hij rijd daarintegen uiteraard wel zeer fijn.Verlagen heb ik toch maar uit m´n hoofd gezet om comfort te behouden.
Ik heb een golfje 2 gehad 2.0 16V snelle nokkenassen en erg licht nou die heeft de 240 aangetikt op de teller.M´n corrado heb ik op 225 gehad toen had ie nog over en m´n bmw 320 (e36) heb ik op 220 gehad was een automaat en toen had die ook nog iets over.
Ik mis de snelheid toch wel hoor wie weet nog eens een mooie 6 cilinder cabrio lijkt me gaaf maar dromen moet je houden.
En toch valt het wel mee, ik heb ook 17" en 3,5cm verlaagd. De wegligging is nu veel beter dan voorheen en dat hij stug is kan ik nou niet bepaald zeggen. 3,5 is overigens ook niet veel hoor, kijk maar in mijn boekje. Het is bij lange na niet het geval dat mijn voorbumper de weg kust
mvg,
Marcel