Hallo Audifans,

Ik zit al geruime tijd alle stukjes in dit forum met veel plezier te lezen en zou over bovenstaand onderwerp gaarne eens wat andere meningen en ervaringen willen uitwisselen.
Wat modellen scala denk ik dat audi inmiddels een verandering heeft doorgemaakt zodat er voor ieder wel een ultiem model bestaat.
Maar wat mij nu persoonlijk interesseert is zijn de ervaringen met verschillende motoren en uitvoeringen,is wegligging van bepaalde modellen merkbaar beter,welk type banden geven jullie inziens de beste resultaten, etc etc.
Ik ben zelf reeds geruime tijd audi berijder en in bezit van divers modellen geweest (100,80.80avant,A4avant,A3) zowel benzine en gas als diesel en nog steeds zeer tevreden.
Qua motoren en wegligging ben ik momenteel aan de A3 2.otdi verslingert maar zou wel eens willen weten of er ook ervaringen zijn met de 5 bak versie daar ik de 1e versnelling wel erg kort vind in de 6bak.
Kwa banden heb ik momenteel de beste resultaten met good year na eerst michelin,bridgestone en conti's te hebben geprobeert.
Zijn er misschien bij jullie audifans personnen die misschien juist totaal andere positieve ervaringen hebben opgedaan.
Groetjes
Rob