Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: plaatselijke sneeuw (glad!!!)

  1. #81

    Standaard

    [quote="Bob-A2"]Nou, hedenmorgen bestaat Zaandam niet meer ... er is slechts nog een witte deken te zien ... een heerlijk pak!quote]

    idd Bob een heerlijk pak sneeuw ligt er in Zaandam, jammer dat ze in sportpark kalverhoek parkeerplaatsen hebben gemaakt anders kon je je daar aardig uitleven op het parkeerterrein
    Werken is heilig, dus raak het niet aan....

  2. #82

    Standaard

    Nou, I have survived hoor ... pfff !

    De snelweg was 1 ijsbaan; door sneeuwschuivers in te zetten was het eigenlijk alleen maar erger geworden, constant op ASR en ABS gereden, niet normaal zeg, wow! Station Sloterdijk (even de mrs. weggebracht) was helemaal een ramp, ik kon gewoon niet meer stoppen hier en daar! Elke keer maar weer een stukje achteruit dan ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Turbo
    jammer dat ze in sportpark kalverhoek parkeerplaatsen hebben gemaakt anders kon je je daar aardig uitleven op het parkeerterrein
    Sja, wat zal ik zeggen, ik heb me hier op mn werk heeeerlijk vermaakt op een mooie lege besneeuwde parking! Even de handrem erop; 't was een mooie pirouette :wink: 8)

    En wat vinden jullie van mn "snowroof" .. ?

    Bob
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #83

    Standaard

    Whooo vanochtend hier de parkeerplaats op naar mn werk, ik rij voorbij de parkeerplaats, rem, kggggggggg en toen was ik een meter verder zonder dat ik dat wou. Ik steek achteruit en toen hoorde ik een hiiiiiiiiiinh geluid, de banden draaiden harder dan dat de weg dat wou.... Mgoed beetje steken toen kreeg die wat meer grip, toen nog een drempel op. Na 2x steken ook daaroverheen.

    Bijna met mn voorbumper in een boom/stoeprand gereden :?

    Gelukkig heb ik nét aan niks geraakt, t zal geen 2 cm gescheeld hebben met die boom :shock:
    Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen.

  4. #84
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik heb gister 2,5 uur kunnen genieten van de sneeuw! Ik woon in Wezep, het centrum van alle problemen bij Zwolle van gisteravond! Ok, het is wat vervelend dat het 2 uur langer duurt om thuis te komen dan normaal, maar wat een mooi land hebben we toch als er sneeuw ligt!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  5. #85
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ik vertrok gisteravond om half 7 hier uit h'veen en toen sneeuwde het stevig wegen waren ook spekglad. ik reed met 20km/h de rotonde's op maar ik gleed nog alle kanten op. Toen de snelweg op.. daar lag ook nog vrij veel sneeuw dus voorzichtig aan.. eidereen reed 50-60 en veel sneller kon ook niet, zodr aik mn gaspedaal ook maar ietwat indrukt had ik al wielspin.

    normaal ga ik over de A7 naar huis maar gisteravond moest ik naar harlingen dus ik reed via een viaduct over de A7 zag ik dat de A7 helemaal stil stond blij dat ik de andere kant op ging.

    vanaf leeuwarden naar harlingen kwam ik in een dikke sneeuwbui, was gelukkig nauwelijks verkeer op die weg.. probleem was dat de wegmarkering niet meer zichtbaar was, maar ik heb de jusite afslag kunnen vinden
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust



  6. #86
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Was idd dolle pret deze morgen 8)

    Een mooie (gecontroleerde) slide kunnen maken op een verlaten en lekker breed kruispunt.. :P

    Winterbanden gaan er volgend jaar weer onder :wink:
    One liter, driver's licence eater...


  7. #87
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    gisteravond weer aardig wat sneeuw... toen ging het wat dooien en vannacht heeft het weer gesneeuwd... effect een dikke laag sneeuw op mijn auto met daaronder een ijslaag... ben vanmogen 10min. aan het krabben geweest :?

    telefoon pics van gisteravond:





    en jah pics maken emt een telefoon inh et donker schiet niet op.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •