Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Emden fabriek Passat?

  1. #1

    Standaard Emden fabriek Passat?

    Onlangs heb ik gehoord dat er in Emden een Passatfabriek staat waar je iedere vrijdagmiddag vanaf 1 ur een gratis rondleiding krijgen kan. Kan iemand hier dit bevestigen of me vertellen waar ik dit bevestigd krijgen kan?

    Olgert
    Cleef

  2. #2

    Standaard

    Ja, er staat in Emden een fabriek waar de Passat gebouwd wordt.

    Even zoeken op de VW sites, daar staan de contactgegevens* op voor rondleidingen (Werksfuehrung) in de verschillende fabrieken en zul je ongetwijfeld een antwoord kunnen krijgen.

    * Bij deze...
    Besucherdienst Volkswagen
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #3

    Standaard

    oke,
    heb het gevonden...bedankt
    Cleef

  4. #4
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    wist je dat er ook een vw sloperij in emden zit?
    daar gaan alle fout geproduceerde volswagens audi,s heen, me collega is er wel eens geweest, daar worden auto, met fabrieksfouten gesloopt hij vertelde toen dat er gewoon nieuwe tt,s werden gesloopt, we hadden toen een polo deur nodig vw kon ze niet leveren, problemen van de fabriek doorgestuurd naar de sloop van vw, er schijnt door een godsvermogen aan nieuwe audi en vw onderdelen teliggen,
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  5. #5

    Standaard

    mooie velgjes :O


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avus
    wist je dat er ook een vw sloperij in emden zit?
    daar gaan alle fout geproduceerde volswagens audi,s heen, me collega is er wel eens geweest, daar worden auto, met fabrieksfouten gesloopt hij vertelde toen dat er gewoon nieuwe tt,s werden gesloopt, we hadden toen een polo deur nodig vw kon ze niet leveren, problemen van de fabriek doorgestuurd naar de sloop van vw, er schijnt door een godsvermogen aan nieuwe audi en vw onderdelen teliggen,
    Neem voor mij even een instumenten paneel mee van een TT (onder je jas of zo :wink: ).
    Voor het geval dat het ding stuk gaat, wil nog wel eens gebeuren hoor ik hier en daar.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Emden fabriek Passat?

    .....
    Laatst gewijzigd door carlo123; 29-01-24 om 20:21.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •