Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Premieres in Geneve

  1. #1

    Standaard Premieres in Geneve

    Eindelijk zover: binnen een kleine week is het dan uiteindelijk zover: Het salon van Geneve! Zoals we allemaal wel weten komt Audi daar de RS4 Avant, RS4 Cabrio, A6 Allroad, S6 sedan en S6 Avant presenteren. BMW brengt de langverwachte Z4 Coupe zowel in gewone versie als in M versie en de 320 si. Mercedes komt op de proppen met de nieuwe G klasse, een facelift van de SL klasse, de nieuwe 6.3 V8 en hun nieuwe directe injectie technologie voor benzine motoren: GDI. Van Opel mogen we de nieuwe GT aanschouwen. Ferrari schotelt ons de 599 GTB voor en Lamborghini de Murcielago LP640. Van Lotus mogen we de Europa S verwachten die compleet volgens Chapmans denkwijze is ontwikkeld. Volkswagen vermaakt ons met een facelift van de Touareg en last but not least: Porsche met de 997 Turbo (met VTG turbos en nieuwe AWD) en 997 GT3 (Porsches bewijs dat hoogtoerige atmosferische motoren hen niet vreemd zijn: 415 pk @ 7600 rpm, 405 Nm @ 5500 rpm, Max rpm 8400 rpm en dit allemaal uit een 3.6 6 cylinder boxer!)

    Spijtig genoeg kan ik niet naar Geneve gaan, maar aan al diegene die gaan: FOTOS maken!
    :wink:
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  2. #2

    Standaard Re: Premieres in Geneve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Spijtig genoeg kan ik niet naar Geneve gaan, maar aan al diegene die gaan: FOTOS maken!
    :wink:
    Ze zullen zeker niet ontbreken . Zaterdag avond/nacht ben ik terug, dus je kan ze daarna wel verwachten.

  3. #3

    Standaard

    We kunnen niet wachten!
    "What we do in life echoes in eternity!"

  4. #4

    Standaard Re: Premieres in Geneve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Van Lotus mogen we de Europa S verwachten die compleet volgens Chapmans denkwijze is ontwikkeld.
    + APX
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #5

    Standaard

    Yep, idd vandaag ook te weten gekomen dat die er ook zal zijn. Lijkt me wel een knap platform dat ze hiervoor en voor een resem andere nieuwe modellen hebben ontwikkeld. Het staat FWD, RWD en AWD toe icm motor vooraan of middenmotor en niet te vergeten: leichtbau!
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!


  6. #6
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    leuk... tijd voor pics!
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #7

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar de BMW Z4 M. Op papier is deze beter dan de Porsche Cayman.

  8. Ad
  9. #8
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Wat Audi betreft lijkt het één grote tegenvaller te worden.
    Alleen de Allroad Quattro en de RS4 Avant en Cabrio op persdag 1.
    Het is te hopen dat Audi nog op persdag 2 met iets (TT en S3) komt.
    Anders is het wel heel erg mager wat ze tonen.

    mvg, Hans.

  10. #9
    Edgar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    1.267
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zit er aan te denken om vrijdag die kant op te rijden om zondag weer terug te rijden, zaterdag dan een bezoek brengen aan de autosalon van Geneve.
    Iemand al eens eerder met de auto die kant op geweest?

    Gr Edgar
    Terug bij Audi!!

    A6 2.0TDI Pro Line

  11. #10

    Standaard

    Nog een premiere te weten gekomen: Spyker met een SUV! :shock:
    http://www.auto-motor-und-sport.de/d/104907
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  12. #11

    Standaard

    Was toch al lang bekend dat Spyker met een SUV zou gaan komen (~ bezig was). Persoonlijk zou ik eerst de productie van 1 model eens echt op orde zien te krijgen...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #12
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Yep, de SSUV ... ben benieuwd... maar angstig
    One liter, driver's licence eater...


  14. #13

    Standaard

    Saabs Aero X prototype ziet er ook wel de moeite uit. http://www.worldcarfans.com/news.cfm...world-premiere
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  15. #14

    Standaard












    Volkswagen geeft met de Concept A een hint naar een compacte SUV onder de Touareg, al is het studiemodel een crossover met coupé-trekjes.

    De Concept A is vandaag al in Berlijn onthuld maar het publiek kan op de Salon van Genève voor het eerst kennismaken met de nieuwe crossover. De auto heeft het lijnenspel van een coupé, maar verder de eigenschappen van een compacte SUV. Het is al langer bekend dat Volkswagen werkt aan een dergelijk model op basis van de Golf Plus, al heeft de Concept A daarmee verder weinig van doen. De afmetingen van het studiemodel bedragen 4,35/1,86/1,55 (l/b/h) meter en de auto heeft vier portieren. Eigenlijk is de Concept A van alles wat, want de in twee delen openende achterklep geeft aan dat de auto praktisch in gebruik is. En dan beschikt de Concept A ook nog over een schuifdak.
    Vier personen vinden een plekje aan boord van de Concept A, en de auto beschikt als een echt studiemodel over een hypermodern interieur met een ´zwevend´ dashboard. Een TSI-motor, dus met compressor en turbo, met 150 pk zorgt voor de aandrijving. Deze vermogensvariant van de TSI kennen we nog niet, bovendien meldt Volkswagen dat er een TDI of de 2.0 FSI Turbo uit de Golf GTI kunnen worden gemonteerd in de Concept A. UIteraard beschikt de concept over 4Motion vierwielaandrijving.
    Tijdens de introductie in Berlijn zei Volkswagen-voorman Wolfgang Bernard dat in 2008 een productieversie van de Concept A komt. De auto, die intern als Marrakesch bekendstaat, wordt een kruising tussen een coupé en een SUV. Over een officiële naam voor de auto mag het publiek beslissen.
    Bernard maakte tijdens de lancering ook bekend dat de Marrakesch de eerste van twintig nieuwe producten is. Met tien daarvan betreedt VW nieuwe segmenten.
    zag hem vandaag in de spits, toch wel een mooie bak al zeg ik het zelf.
    lekker sportief en het interieur, mooi

  16. #15
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik zag hem vandeweek ook al in een blad staan. Hij is gaaf hoor! Absoluut een mooi concept!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  17. #16

    Standaard

    Is er mss iemand die van een specifieke auto (audi) een bepaalde foto wil? Moet het wel voor morgen (liefst vanavond nog) weten, want ik vertrek morgen.

  18. #17

    Standaard

    schiet maar lekker op de s6 avant los

  19. #18

    Standaard

    Die Spyker SUV is echt SUF!
    "What we do in life echoes in eternity!"

  20. #19

  21. #20
    Edgar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    1.267
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Zo zojuist hotel geboekt, ik rijd vrijdag lekker naar Geneve voor het weekend Ik ga ook zeker foto's maken!
    Terug bij Audi!!

    A6 2.0TDI Pro Line

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •