Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 53

Onderwerp: SLECHTE Garages

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Gisteren voorruit laten vervangen in audi garage in Mechelen (Coloma)

    Dit is get gevolg :
    -dakstijlen aan beide kanten beschadigd met scherp voorwerp én lijmsporen
    -dakstijl aan kant van chauffeur niet goed bevestigd
    -console aan vitesse-pook beschadigd
    -dashboard vertoont ook duidelijke lijmsporen aan begrenzing met de voorruit
    -leder van de chauffeur zetel is beschadigd (kras)
    -plastiek onderaan voorruit (buitenzijde) is beschadigd(stukken afgebroken) en zit tevens scheef gemonteerd
    -lijmspatten over motorkap

    pics staat op :

    http://users.skynet.be/BikerBoy/schade.zip

    KLOTE GARAGE! Natuurlijk die mannen meteen geconfronteerd met de schade. Straks zou ik tel moeten krijgen van wat er gaat gebeuren... Eens benieuwd :roll:

  2. #22

    Standaard

    @ V3git4 : die garagist die die voorruit geplaatst heeft moet een randdebiel zijn als je zoiets flikt!

    btw... welkom en euh... stel je eens voor in de 'showroom' hier op 't forum met wat pics van je 'ride' (niet dat ik nog niet weet hoe je kar er in 't echt uitziet eh lol)
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  3. #23

    Standaard

    die ruit zit er wel heel slordig in idd

  4. #24

    Standaard

    dat hoeven ze bij mijn niet te proberen om zo een ruit af te leveren met de verse schade erbij.
    Dan hebben ze toch een probleem met mij
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #25
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    dat ziet er inderdaad slordig uit, dat met die ruit.

    maar verder vind ik het wel hard om garagebedrijven meteen zo af te schilderen.
    je mag je mening natuurlijk zeggen, maar iedere klant is anders.
    maar ook iedere monteur is anders.

    zo kom ik niet graag bij de dealer in mijn omgeving.
    maar een ander komt er weer graag.

    bij de garage waar ik nu kom, maken ze natuurlijk ook fouten.
    maar die worden op een normale manier opgelost.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.


  6. #26

    Standaard

    8) helemaal met je eens Klaas.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  7. #27

    Standaard

    de Kwikwit hier in de buurt is niet zo goed vind ik, al vinden andere weer van wel..
    had een gaatje in de voorpijp, en daar wilden ze me 400 euro voor laten betalen.. mja denk 't ook, voor een klein gaatje.

    lokale sloperij gegaan (volgens velen slechte service, chagrijnige monteurs, etc). nou, ik gaf aan de balie m'n probleem aan, en meteen werd ik geholpen, "rijd 'm maar naar binnen en zet maar op die en die brug" ff gekeken, kosten 35 euro voor reparatie..

    tis per persoon idd, meningen verschillen.
    lokale Audi Dealer zijn ook erg klantgericht, vind ik. terwijl andere 't weer schooiers vinden.
    Ghosting people just because an argument got out of hand
    won't solve a g*ddamn thing, quite the contradictory to be honest.
    Why, you ask? Ghosts tend to haunt people for the rest of their lives.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Dat is idd niet mooi om te zien. Ben zelf van Mechelen en normaal hebben beide VW-Audi garages (Coloma en ACM) toch een goede naam. Fouten kunnen natuurlijk steeds gebeuren, maar dan moeten ze ook keurig opgelost worden. Succes!
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  10. #29

    Standaard

    @V3git4: Al wat gehoord van die schade? Wat een verschikkelijke puinhoop hebben die achtergelaten zeg, de tranen springen me in de ogen

  11. #30
    flashboarder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    53
    Posts
    950
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaasa4
    ...maar iedere klant is anders.
    maar ook iedere monteur is anders.
    ben ik wel mee eens met dat, iedere monteur is anders, maar ik blijf het onacceptabel vinden dat ze, bij een garage, zulke personel hebben, en dat niemand achter gaat checken... schade kan gebeuren maar je laat toch niet zo een auto terug naar de klant gaan!

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    awel ja nu het vervolg...

    Ik heb me dus stevig laten gaan maw ik heb Dieteren gecontacteerd en ben bij één of andere overste terecht gekomen na 15keer bellen en proberen! Ik heb haar (jaja tis een madam) dus alles uitgelegd en ook de schade opgesomd. Zij was ook niet echt tevreden en stelde mij gerust dat ze ermee bezig was.

    Ondertussen was het al 14u gepasseerd(gisteren) en ging die garage mij normaal al gebeld hebben. Ik dus weeral pissed en schiet mij in mijnen audi en sjees naar die garage. Kerel herkende mij en zei meteen: "Hoe ik ging toch bellen om half 3?" Ik kreeg het bijna! Effe innerlijke storm maar liet het niet blijken. Ik zei van ja nu ben ik hier toch dus kunnen we alles nog eens afgaan want ik heb nog wat extra's gevonden! (dashboard bessmeurd én zetel geschramd) Ik laat hem dit zien en hij reageerde niet meteen zoals ik het wou. Ik zei wat gaat daaraan gebeuren? Antwoord : "Eens oppoetsen..." WTF! Die krassen in mn zetel en dashboard zitter vrij diep dus poetsen gaat gene kl**t opbrengen. Kerel: "Ik bestel enkel uw dakstijlen,plastiek voor aan de onderkant voorruit én console plaatje."

    Ik weeral zot aant worden want come on! Dus ik bel vandaag terug die overste en vertel dat er een discussiepunt was tussen mij en dien kerel omtrent zetel en dashboard. Zij was daar vrij duidelijk in en zei meteen dat ze die garage nog eens ging opbellen want alles dat omzeep is geholpen MOET vervangen worden.

    Dus nu is het afwachten tot 3april.... Ik hoop en vrees tegelijkertijd!

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    die Coloma garage is gene z*k waard! Alleen goed voor olie en sproeivloeistof te halen!

    Heb daar al één groot onderhoud laten doen en na 2000km laten was mijn olie op?!? Ook ééne keer mijn banden laten uitlijnen en ik krijg auto terug met een gemiddeld verbruik van 9,7L/100 km en er was 20km! mee gereden?

    Ik kan nog talloze andere zaken aanhalen van collega's die daar ook gaan maar die ga ik jullie besparen.... Ik weet genoeg,, volgende keer ga ik naar die andere garage in Mechelen en vertel ik waarom ik daar ga en niet meer naar die andere.

  14. #33

    Standaard

    Wachten tot 3 april?

    Dan lag er bij mij allang een brief van een advocaat op de mat. Het is al triest dat ze zulk werk afleveren, en dan mogen ze wel hee snel zijn met het oplossen daarvan.

    Voor een foutje zal ik niet zoveel ellende aanhalen, maar iets als dit valt zeker niet onder de noemer van een foutje, dit zijn enorme blunders door onkunde en waarschijnlijk ook onverschilligheid.

    Menen ze dan ook nog dat ze je af kunnen schepen met een fractie van de schade, is de oorlog niet meer te overzien.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  15. #34
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    dat geval met V3git4 is een erg extreem geval, daar zijn inderdaad geen woorden voor.

    succes met de afwikkeling van deze zaak.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Wachten tot 3 april?

    Dan lag er bij mij allang een brief van een advocaat op de mat. Het is al triest dat ze zulk werk afleveren, en dan mogen ze wel hee snel zijn met het oplossen daarvan.

    Voor een foutje zal ik niet zoveel ellende aanhalen, maar iets als dit valt zeker niet onder de noemer van een foutje, dit zijn enorme blunders door onkunde en waarschijnlijk ook onverschilligheid.

    Menen ze dan ook nog dat ze je af kunnen schepen met een fractie van de schade, is de oorlog niet meer te overzien.
    Heb ik ook gezegd maar ze zeiden dat alles vol zat en alle onderdelen ook moesten besteld en opgestuurd worden :s Dusja daar kon ik niet meteen iets op zeggen :roll:

  17. #36

    Standaard

    Ehm, dan wacht de rest maar?

    De onderdelen duurt in de regel een dag voor die binnen zijn, en het is hun flater en niet de jouwe.

    Dan werken ze maar over.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    je hebt gelijk ik heb ze misschien iets teveel vrijheid gegund op dat vlak... Om nu terug te bellen en te eisen dat ze de datum vervroegen is vijgen na pasen... :s Dus ik zal nog even op mn beschadigd interieur kijken/zitten en dan hopelijk alles in orde.... Ge zou die kras eens moeten zien op mn zetel....echt om van de :'(

  19. #38

    Standaard

    Tsja, dat is nu wat laat ja...

    En van die kras... Ik zou er ook goed misselijk van zijn ja, en van de rest ook trouwens...


    Nou, we horen wel hoe het afloopt, ik hoop dat je er een mooie deal uithaalt!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  20. #39

    Standaard

    Ik ben één van die collega's die ook klachten heeft gehad en ik kan dit dus inderaad alleen maar beamen.
    De schade aan Vegita's auto vind ik ook gewoonweg schandalig...

    Ik had ook al door dat Coloma een goede naam heeft, maar vanwaar ze die vandaan halen mag Joost weten .

    Mij zien ze daar alvast nooit meer.

  21. #40

    Standaard

    Kwikfit is inderdaad erg slecht. Probeerde me ook twee peperdure Michelins aan te smeren, terwijl de oude niet versleten waren, alleen verkeerd op zaten. Hun dachten dat ik niet wist dat je ze gewoon om kon wisselen.

    Ik ga het liefst naar garage's waar nog van die oude vaklui werken, van die kleine garages zeg maar.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •