Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Dagwaarde audi coupe 2.3e (1992)

  1. #1

    Standaard Dagwaarde audi coupe 2.3e (1992)

    Hallo iedereen,

    Mijn vrouw stond stil voor het rode stoplicht,toen er ineens een idioot aan komt rijden, met hoge snelheid en niet meer kan remmen.

    Gelukkig gaat het redelijk met mijn vrouw,alleen veel spierpijn in nek en rug,maar lijkt verder goed te gaan.

    Tja en dan ga je naar de auto kijken,hij rijdt verder goed,maar de hele kofferbak is verzet,dat klepje in de bodem wil niet meer dicht en het gereedschap dat er ligt zal ik er met moeite uitkrijgen.
    Verder lekt de klep nu..

    Ik vraag me af wat de dagwaarde is van mijn auto.

    Het gaat om een audi coupe 2.3e (1992) KM stand 292000 ,we hebben in de 2.5 jaar dat we deze auto hebben altijd erg veel plezier gehad van deze auto en ik ben erg tevreden over de kwaliteit.
    Nu is het afwachten wat de verzekering doet,ik was van plan om begin volgend jaar om te zien naar een s2,maar dat wordt nu waarschijnlijk wat eerder.

  2. #2
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Allereerst welkom op het forum!
    Gelukkig gaat het redelijk met je vrouw, sterkte in elk geval.
    Als restwaarde voor de coupe zou ik niet meer dan 3000 Euro verwachten, en ik ben zelfs bang dat dit nog aan de hoge kant is .
    Koekje erbij?

  3. #3
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    tjah wat de verzekering er van maakt is lastig te zeggen.

    eerlijk gezegt denk ik dat de dagwaarde aardig lager ligt, ik zou zeggen 1750-2000 euro.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  4. #4

    Standaard

    Sterkte met je vrouw. Een vriendin van mij had ook wat vage nekklachten, ook na een aanrijding. Nu een paar maanden later heeft ze veel meer last van haar nek, arm, hoofd en been, 1 pot pijn en ellende. Pas een MRI scan laten maken. Laat je vrouw op tijd naar de dokter gaan als ze vage klachten blijft houden!

  5. #5

    Standaard

    bedankt,ik hoop inderdaad echt dat het verder meevalt met mijn vrouw,dan is een auto echt niet belangrijk.
    maar als coupe liefhebber vind ik het ook zonde van deze auto,3 ton,en er kon nog best nog wel een ton bij,gewoon jammer,of de auto moet geluk hebben en bij een doe het zelver terecht komen


  6. #6
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    hangt van de schade en de prijs af heb je niet wat foto,s om teposten?
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  7. #7
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    voer een hoop dingen op voor de verzekering.

    volle tank benzine,nieuwe remblokken of andere onderdelen met rekeningen erbij,dit wil de prijs die je van de tegenpartij ontvangt nog wel eens opdrijven zodat je toch nog wat geld terug krijgt.De dagwaarde zal je flink tegen gaan vallen

    heel veel beterschap voor je vriendin en ga zeker even langs een dokter mocht ze nekklachten krijgen/hebben.
    Audi A2 1.4 aua

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Sjonge sterkte! :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •