Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 251

Onderwerp: Geflitst ... een beetje té hard.

  1. #21
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik laat wel weten als er een brief op de mat valt hier :-)
    '01 rs4 641 ps

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haroldv
    Schiet me wat te binnen: kan je broer niet aantonen dat hij elders was?
    Beetje lastig met een aparte auto natuurlijk, maar bij een zwarte golf zou zoiets kunnen werken (dus dat iemand met hetzelfde kenteken rondrijdt)
    Ze gaan heus wel iemand vervolgen. Z'n broer zal sowieso moeten aantonen dat niet hij maar Sander reed. Maar verder weten ze dat er met dit kenteken een overtreding is gepleegd. Kan z'n broer wel aantonen dat ie elders was, maar ze houden toch iemand verantwoordelijk.

    Eerlijk bekennen lijkt me dan ook de beste optie, inderdaad.

  3. #23
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Check m'n topic op Flitsservice:

    http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=36229

    Daar word dus gesproken over een tijdspan van 2 jaar! 2! jaar kan die bureaucratie op zich laten wachten...

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Rechters houden niet van l*lverhalen, die horen ze elke dag. Gewoon zeggen dat het inderdaad onverstandig was en hopen op billijkheid. Straf zal ook wel afhangen van de omstandigheden zoals de drukte op de weg.

    Ik bedoelde ook geen l*lverhaal... ;-) Maar wat sneu kijken en zo, dat soort dingen meer...

    Ik zou me er ook niet onderuit proberen te redden, dan ga je alleen maar eerder voor gaas.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #25
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.594
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Gewoon open en eerlijk zijn. Er is geen smoes of zwamverhaal dat je kan verzinnen dat ze al niet eerder gehoord hebben en dat irriteert ze alleen maar. Is het zelfde als je arm in een wespennest steken.

    Sorry meneer de rechter (of wie dan ook), dat is het verhaal en verder geen stierenpoep.
    Ik ben twee keer staande gehouden maar door een attitude te hebben die oom agent niet stoort lieten ze me gaan. Was overigens wel 40km te hard en niet 80 dus ik weet niet hoe mild men in jouw geval zal zijn.
    Als je gaat zitten liegen en bullshitten pakken ze je juist extra hard.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato
    Zou eerst maar eens beginnen met een calibratie rapport op te vragen met data's en dergelijke als de bekeuring binnen is,, hier willen ze nog wel eens een zooitje van maken..
    Dat heb ik ook eens geprobeerd....als resultaat een verdomd arrogant standaard briefje terug dat hun spullen en mensen in orde zijn. BASTA.

    Nee ik denk dat je gewoon de sjaak bent... l*lverhalen zullen je niet helpen, eerder een normaal voorkomen en een overtuiging dat je enooooorm fout bezig was...daar oordelen rechters op.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  7. #27
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    met de taxi geflitst bij 98kmpu alwaar 50 toegestaan was (ook flink gefrust )
    de bekeuring werd nog afgedaan als een transaktie van 450 euri omdat ik ook een schone lei had volgens leeuwarden, en ook was wel bekend wie er op de taxi reed, maar dat was niet van belang.
    dus heeft Joris nog een schone lei dan kan je evt er met een betaling vanaf komen.
    de boete die evt wordt opgelegt moet wel betaald worden en op die naam komt de code plus erbij te staan :-?

  8. Ad
  9. #28
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik lees dit echt met het idee dat ik dit ook ooit eens ga meemaken :?
    (dit weekend meerdere malen boven de 200km/h gezeten)

    Mijn insteek is ook "open en eerlijk".. ik heb geen enkele boete van betekenis gehad.. en zal ook opdraaien voor eigen aktie..

    Kl0te blijft het... en hoop op enig respijt.
    One liter, driver's licence eater...


  10. #29

    Standaard Re: Geflitst ... een beetje té hard.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Zo,

    (114.6 Bergen op Zoom-Vlissingen),met daarbij de welbekende 3-poot. Ik gok dat ik er rond de 200 voorbij ben gegaan (echte km's...)
    Uhhh....
    Hoe laat was dat? /me is daar ook langs gescheurd op weg naar de Domburg Classic :oops:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  11. #30
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Gisterenochtend. Ik ben om half 10 gesnapt, hij is pas bekend geworden rond een uur of 10.

  12. #31

    Standaard

    Klote Sander, maar jouw post dat je veel in de auto zit en 1500 km per week maakt en altijd rustig rijdt dat kun je bewijzen en dat is in je voordeel. Je hebt je auto nodig voor je werk en het is de eerste keer, op een zondag en n.a.v. een linksrijder (ergernis no. 1). Je zult waarschijnlijk voor moeten komen maar hebt i.m.o. een gerede kans dat je er zonder ontzegging af komt, zeker als het verder rustig was. E.e.a. is echter helaas afhankelijk van de rechter die je treft.
    Veel sterkte kerel!
    Shit happens...

  13. #32

    Standaard

    Vroeger was het ... Inname bij alleen staandehouden. Ik hoorde gisteren van Ome koos in weg***bruikers dat ze standaard boven de 50 het rijbewijs innemen (vanaf semptember)...

    Wellicht kom je met een smetteloos verleden er goe mee weg. De rechter zal het wel snel teruggeven met een vingertje in de lucht.
    Zeker als je het opbiecht....

    Maar stel: (ander kant van de zaak)... Auto is van Joris. Als hij nu iedere maand dikke bekeuringen krijgt geloven ze misschien niet eens dat jij het was.. Denken ze dat je het hachie van je broer wilt redden! :-D
    Ik denk dat ze jullie beiden effe natrekken.

    Oja...de Auto pleit ook niet in je voordeel. Ik weet dat ze er eigenlijk niet naar mogen kijken maar ze letten echt wel op die details!

    Anyway..Duimen maar... Wij duimen mee!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #33

    Standaard

    Ik snap dat je je druk maakt maar zou je de correspondentie niet eerst even afwachten? De afwijking van een teller is aanzienlijk bij 200, evenals de correctie. Mss zit er toch een aardige kans in dat de uiteindelijke geconstateerde snelheid toch onder de 50km grens ligt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Gisterenochtend. Ik ben om half 10 gesnapt, hij is pas bekend geworden rond een uur of 10.
    Stelt me een beetje gerust, ik was daar pas 2 uur later.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  15. #34
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik heb een redelijk smetteloos verleden, wel eens een snelheidsbon, maar allemaal van die lullige net 10KM te hard. Maximaal 1 per jaar tot op heden.
    '01 rs4 641 ps

  16. #35

    Standaard

    Klote Sander...

    Misschien voor in de toekomst een idee om wat detectie-apparatuur in je auto te hangen? Werkt uitstekend.

    Sterkte met de hele zaak.

  17. #36

    Standaard

    Al met al, behoorlijk balen....

    Ik kijk tegenwoordig een hoop van die 'blik op de weg'..TV.
    En krijg nog steeds de kriebels van die aanhoudingen.
    Ik kan mezelf altijd heel goed verplaatsen in de meesten van die mensen die aangehouden worden. (sommigen zijn soms echt te erg, maar dat ligt vaak aan de persoon zelf en gedragingen).

    Ach, misschien was het filmpje nog wel léég!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #37

    Standaard

    Heel k*t Sander. Helaas is het een waiting game vanaf nu. BTDT 4 jaar geleden. Ik was met 70 km/h te hard gefiltst. Het duurde 1 jaar en 11 maanden voordat ik bericht kreeg om voor te komen. Ik had wel 2 maanden na het flits incident een verklaring in de bus gekregen. Ik moest aangeven wie de auto bestuurde.

    Vervolgens dus voorkomen. 600 euro boete, 2 jaar voorwaardelijk en 6 maanden onvoorwaardelijk. Die 6 maanden heb ik gelukkig kunnen weerhouden. Dus uiteindelijk 2 jaar voorwaardelijk en 600 euro boete.

    Het is nu lastig om je gedachten er vanaf te zetten, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Het is een harde les. Maar het komt allemaal wel weer goed. Wederom succes.
    RS2 RS-blau - 315 HP
    RS2 Zwart - 315 HP
    Sport Quattro, 1005 HP
    www.highoctane.nl

  19. #38
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Da's balen Sander! Ik weet niet veel van dit soort situaties, dus succes iig.!

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Posts
    399
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard

    Da's balen Sander,
    Ik zag je post ook op flitsservice; Het is inderdaad afwachten; Ik zou wel aan je broer de instructie geven, dat hij helemaal niets moet zeggen, als hij door wie dan ook over deze zaak wordt gebeld.
    Er wordt nl. nog al eens opgebeld door deze of gene (en lang niet altijd hiertoe bevoegd) met als doel uitspraken te ontlokken die jezelf belasten. Niet happen dus, maar afwachten en dan de beschreven procedures volgen.
    Enneh, staan voor wat je hebt gedaan is mooi, maar kan je duur te staan komen, uitkomsten van WOB - en overige bezwaar procedures tonen keer op keer aan, dat er legio fouten gemaakt worden, waar jij zomaar de dupe van zou kunnen worden.
    Succes.
    VFred

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VFred
    uitkomsten van WOB - en overige bezwaar procedures tonen keer op keer aan, dat er legio fouten gemaakt worden, waar jij zomaar de dupe van zou kunnen worden.
    VFred
    ...of waardoor je er juist mee weg komt. Ken je rechten dus!
    Shit happens...

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •