Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 571

Onderwerp: A3 Facelift.

  1. #41
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Ik zal de foto's niet vergeten....maar....de levertijd zale rg lang zijn...

  2. #42
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik ben nog aan het twijfelen tussen een vrij 'kale' A3 of een dikke seat leon sport incl. alle opties. Als ik voor de A3 ga kies ik de A3 2.0TDI attraction Business Edition met een paar opties, zit aan een leasebedrag van 670,-/mnd vast. Eigen bijdrage regeling hebben wij helaas niet.

    Ik begreep dat de 1.9TDI + 1.4TFSI qua levertijd oploopt tot ongeveer februari 2009. Misschien vandaar de actie om de BE-editie van de 2.0TDI maar 800,- duurder te maken dan de 1.9TDI.

    De overige modellen hebben een produktietijd van 15weken, tel daarbij nog eens 4 weken op tot de daadwerkelijke levering. Een lange zit dus.

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    . Eigen bijdrage regeling hebben wij helaas niet.
    .
    Ben niet zo in to lease, maar dit lijkt me wel een beetje vreemd. Dus bij extra bijbetaling (uit je eigen portemonnee dus) kan je dus niet datgene kiezen wat je graag zou willen hebben?.....

    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Ik ben nog aan het twijfelen tussen een vrij 'kale' A3 of een dikke seat leon sport incl. alle opties. Als ik voor de A3 ga kies ik de A3 2.0TDI attraction Business Edition met een paar opties, zit aan een leasebedrag van 670,-/mnd vast. Eigen bijdrage regeling hebben wij helaas niet.

    Ik begreep dat de 1.9TDI + 1.4TFSI qua levertijd oploopt tot ongeveer februari 2009. Misschien vandaar de actie om de BE-editie van de 2.0TDI maar 800,- duurder te maken dan de 1.9TDI.

    De overige modellen hebben een produktietijd van 15weken, tel daarbij nog eens 4 weken op tot de daadwerkelijke levering. Een lange zit dus.
    Grappig! Want ik zat eerst ook te twijfelen tussen een vrij kale A3 of een dikke seat leon, full options met dikke kleuren navigatie. Uiteindelijk ben ik een proefritje gaan maken met een leon en op zelfde dag een nog eentje met een A3. Daarna was de keuze snel gemaakt 8) = een kale audi a3 met als enige optie armsteun.
    De belangrijkste redenen voor mij om toch maar voor a3 te gaan zijn voornamelijk rijeigenschappen geweest en mooi afgewerkte delen van audi a3. Voor de rest is seat leon ook wel een prima auto. Verkoper van seat gat het zelf ook wel toe: "Audi is gewoon beter afgewerkt". :idea: [/b]
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  5. #45
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Mijn bestelling is begin mei geplaatst, vorige week kreeg ik te horen dat de verwachte productieweek, week 40 gaat worden. Vanaf week 42 zou ik de nieuwe aanwinst dan op kunnen halen in Inglostad.
    Naar wat ik begreep van de verkoper had de lange levertijd met name te maken met de motorkeuze (1.9 TDI).

    De volledige configuratie in mijn geval
    A3 Sportsback 1.9 TDI Ambition
    Phantom zwart
    Business edition
    S-line (met 9 spaaks velgen ipv 5 spaaks)
    Open Sky system
    Xenon
    Licht- en regensensor
    Lichtpakket
    Radio concert
    Middenarmsteun....

    Het budget was op, dus geen (DVD) navigatie, de keuze voor een kleinere motor en meer extra's is ingegeven door een incidentje in het verleden wat mij 3 maanden rijontzegging heeft gekost


  6. #46

    Standaard

    Klinkt goed, met name Xenon en Open-Sky blijven erg dikke opties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von F
    Het budget was op, dus geen (DVD) navigatie, de keuze voor een kleinere motor en meer extra's is ingegeven door een incidentje in het verleden wat mij 3 maanden rijontzegging heeft gekost
    Ach dat kan je er altijd nog later inhangen voor een honderdje of 8 a 9 tops.

    Congrats!

  7. #47
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    . Eigen bijdrage regeling hebben wij helaas niet.
    .
    Ben niet zo in to lease, maar dit lijkt me wel een beetje vreemd. Dus bij extra bijbetaling (uit je eigen portemonnee dus) kan je dus niet datgene kiezen wat je graag zou willen hebben?.....

    Dat zou betekenen dat ik bijv. 20,-/maand zou moeten bijbetalen voor een Ambition uitvoering, deze 20,- kan je weer van je bijtelling aftrekken. Lijkt me niet onoverkomelijk een paar 10-tjes per maand voor een dikke audi

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Hallo,
    Ff een korte vraag tussendoor over de gefacelifte A3 (ben in onderhandeling over een nieuwe A3 SB 1.8 TFSI); Wat ik niet goed kan terugvinden in foldermateriaal e.d. is of er nou wel of niet standaard led achterlichten op de gefacelifte A3 zitten. De verkoper gaf aan van wel maar kan het nergens terugvinden. Weet iemand dit? Ziet er wel heel sjiek uit.
    Thnx

  10. #49
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    De LEDS aan de voorkant heb je alleen bij Xenon, achter heb je wel gefacelifte verlichting. Een soort doorlopende balk, ziet er goed uit.

    Klik hieronder voor de duitse configurator is 10x beter dan de Nederlandse (helaas wel erg traag)



    https://www.my-audi-dialogue.com/mya...6a2b7c02055ea3

  11. #50

    Standaard

    Ik heb de mijne in februari besteld, is ook een facelift. Staat momenteel al in België bij het verdeelcentrum, dus ik hoop er binnen dit en 2 weken zeker mee te rijden

    Motorisatie

    Max. vermogen (kW(pk)/omw./min.): 118 (160)/5000
    Koppel (Nm/omw./min.): 250 / 1500-4200

    Prestatievermogen

    Optrekken 0-100 km/ u (sec.): 8,2
    CO2 uitstoot (g/km): 176
    Verbruik buiten bebouwde kom (l/100km): 5,8
    Verbruik 93/116/EU gemiddeld (l/100km): 7,4
    Verbruik 93/116/EU binnen bebouwde kom (l/100km): 10,1
    Max. snelheid (km/u): 220

    Optielijst

    Kleur: Mauritiusblauw (pareleffect)

    Audi exclusive line
    Zwart interieur
    Zetelbekleding tweekleurig: centrale strook in zilvergrijs, wangen en hoofdsteunen in zwart nappaleder (sportzetels)
    Deurbekledingen overeenkomstig de interieuruitrusting (zwart)
    Deurdrempelbeschermlijsten met “Audi exclusive”-logo
    Sierpanelen mat geborsteld aluminium
    Bijkomende tapijten in zwart met lederen boord in zilvergrijs
    Lederen sportstuur met zilvergrijze naad
    Versnellingspookmanchet met zilvergrijze naad

    Pack Sport Design
    Bumpers vooraan en achteraan in sportief opvallend design (zonder beschermlijst)
    Radiatorrooster in S line-look
    S line-logo in het radiatorrooster en op de zijdelingse beschermlijsten achteraan
    S line spoiler achteraan
    Mistlampen
    Dubbel uitlaatsierstuk
    Pack “Clima-X Ambition”
    Elektronische klimaatregeling
    Metaalkleur
    Snelheidsregelaar
    Volumetrisch en perimetrisch alarm
    Bijkomende tapijten achteraan

    Automatische airconditioning (in Pack “Clima-X Ambition”)
    CFK-vrij
    Zonnestandgevoelige regeling
    Gescheiden temperatuurregeling voor bestuurders- en passagierszijde
    Regelt elektronisch de luchttemperatuur, -hoeveelheid en –verdeling
    Automatische hercirculatie met filtering van de interieurlucht door middel van een luchtkwaliteitsensor
    Actieve kool- en pollenfilter
    Sleutelherkenning

    Snelheidsregelsysteem (cruise control) (in Pack “Clima-X Ambition)
    Houdt elke ingestelde snelheid vanaf ongeveer 30 km/h constant, in zoverre het motorvermogen en de motorrem het toelaten
    Bediening met behulp van een afzonderlijke stuurhefboom

    Diefstal waarschuwingsinstallatie met wegsleepbeveiliging (in Pack “Clima-X Ambition”)
    Hellingshoekdetectie (uitschakelbaar)
    Volumetrische beveiliging (uitschakelbaar)
    Boordspanningsonafhankelijke sirene (Back-up-Horn)
    Bewaakt de deuren, de motorkap en de kofferklep

    Opbergpakket
    Opbergnetten tegen de rugleuningen voor de voorzetels
    Opbergvak onder de bestuurderszetel
    Kaarten-/CD-vak in het handschoenenkastje
    Opbergnet in de middenconsole
    Net- en tashaken onder de kofferruimteafdekking

    Bandenspanningindicatie
    Controleert de bandenspanning die door de bestuurder werd ingesteld en via de bediening werd overgedragen naar het systeem. Als de band luchtdruk verliest, waarschuwt de bandenspanningindicatie de bestuurder zowel optisch als akoestisch.

    Hild Hold Assist
    Na het ingedrukt houden van het rempedaal bij stilstand, blijft de opgebouwde remdruk nog eventjes behouden. Dankzij deze automatische remingreep kunt u gemakkelijker vanuit stilstand vertrekken op hellingen, zonder achterwaartse beweging.

    S line-sportchassis van quattro GmbH
    Straffere veer- en demperafstelling en 10mm verlaagd tegenover sportchassis.

    Kinderzitbevestiging ISOFIX
    Voor de bijrijderzetel en voor de buitenste zitplaatsen achterin, speciaal ontworpen systeem voor het bevestigen van kinderzitjes volgens de ISO-norm (inclusief inactiveringsschakelaar voor bijrijderairbag).

    Radio-installatie Concert
    Single-CD speler met MP3-ondersteuning
    Geheugen voor 12 zenders
    Ontvangstbereik FM en AM (MW)
    Softkey-bedieningsconcept en driedelig grafisch display
    CAN-bus networking
    Snelheidsafhankelijke volumeregeling
    Fasediversiteit
    5-kanaalsversterker met een totaal vermogen van 140 Watt
    8 actieve luidsprekers

    BOSE Soundsystem
    8 krachtige luidsprekers
    6-kanaalsversterker met een totaal vermogen van 195 Watt
    Dynamische rijgeluiden compensatie
    Exact afgestemd op de akoestiek van het interieur

    iPod voorbereiding Audi exclusive
    iPod bedienbaar via de radio-installatie of het multifunctionele lederen stuur
    Tijdens de werking wordt de iPod in de console opgeladen

    Lederen multifunctioneel sportstuur
    Fullsize-airbag
    3-spakendesign
    Bijkomende bediening van alle Audi-radio installaties
    Iets kleiner met bijzonder goede grip
    Inclusief sportversnellingspook en handremgreep in leder

    Zetelverwarming
    Zowel voor bestuurder als bijrijder
    Verwarmt zitvlakken, zetelwangen en leuningen en kan voor iedere zitplaats afzonderlijk in meerdere trappen worden ingesteld

    Omkeerbare mat
    Voor de bagageruimte, eenzijdig fluweel en met rubber bekleed, voor het afdekken van de bagageruimte (ook bij neergeklapte achterbankleuning).

    Interieurverlichtingspakket
    Verlichte deurbinnenbedieningen
    Voetruimteverlichting vooraan
    Instapverlichting
    Verlichte make-upspiegel
    Verlicht opbergvak in de middenconsole
    Leeslampjes vooraan en achteraan
    Sfeerverlichting
    Actieve reflectoren

    Binnenspiegel automatisch verduisterend
    Inclusief licht-/regensensor voor het aansturen van de automatische koplampeninschakeling en de ruitenwissers
    Inclusief vertraagd uit-/automatisch inschakelen van de koplampen, de achterlichten en de nummerplaatverlichting bij het uitschakelen/openen van de wagen

    Xenon plus
    Betere prestaties voor kruislichten en grote lichten inclusief koplampreinigingsinstallatie, automatische lichtbundelregeling en dagrijlicht.

    Buitenspiegels
    Elektrisch verstelbaar
    Automatisch inklapbaar
    Verwarmd
    Automatisch verduisterend

    Audi Parking System
    Achteraan, helpt bij het parkeren dankzij het akoestisch aangeven van de restafstand. Meting door 4 ultrasoonsensoren die in de bumpers werden geïntegreerd.

    Lichtmetalen velgen met 7 dubbele spaken (inclusief antidiefstalmoeren)
    Maat 7,5 J x 18 met bandenmaat 225/40 R 18
    Getinte ruiten
    Grijs getinte (26%) zijruiten (vanaf B-stijl) en achterruit.


    Geplande modificaties
    Inbouw RNS-E navigatiesysteem;
    Audi S3 pedaalset
    Xenon mistlichten

  12. #51

    Standaard

    Aah Xenon plus kunnen we het eindelijk een keer zeker weten of de koplampen gaan passen.

    kunnen we mischien de wagens een keer naast elkaar zetten dan?

  13. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6speed
    Aah Xenon plus kunnen we het eindelijk een keer zeker weten of de koplampen gaan passen.

    kunnen we mischien de wagens een keer naast elkaar zetten dan?
    Hoe bedoel je "naast elkaar zetten"? Op foto of in het echt. Want ik ben wel van België (Lebbeke, Oost-Vlaanderen).

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars73
    Hallo,
    Ff een korte vraag tussendoor over de gefacelifte A3 (ben in onderhandeling over een nieuwe A3 SB 1.8 TFSI); Wat ik niet goed kan terugvinden in foldermateriaal e.d. is of er nou wel of niet standaard led achterlichten op de gefacelifte A3 zitten. De verkoper gaf aan van wel maar kan het nergens terugvinden. Weet iemand dit? Ziet er wel heel sjiek uit.
    Thnx
    Hi Lars/allemaal,

    Ik heb viavia de trainingsmap voor Audi van de gefacelifte A3 bemachtigd, met alle wijzigingen. Over de lampen:

    A3 sportback:
    Achter: gewijzigde lichtunit met LED-verlichting, licht een rechthoekige balk op in het donker.

    A3 limousine:
    Achter: gewijzigde lichtunit zonder LED-verlichting, wel met andere indeling zodat ie er frisser uitziet.

    A3 Limo + SB lichten voor!
    Standaard: dagrijverlichting (ook een rijtje lampjes, aan de onderkant van de unit, dit noemen ze nu dagrijverlichting)
    Xenon: 7 LED's aan de binnenzijde en bovenzijde van de lichtunit.

    Als iemand vragen heeft over wijzigingen: ik hoor het wel, kan nu bijna alles terugvinden.

  15. #54

    Standaard

    Kun je niet scannen en posten, kunnen we het allemaal lezen...?
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  16. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6speed
    Aah Xenon plus kunnen we het eindelijk een keer zeker weten of de koplampen gaan passen.

    kunnen we mischien de wagens een keer naast elkaar zetten dan?
    Hoe bedoel je "naast elkaar zetten"? Op foto of in het echt. Want ik ben wel van België (Lebbeke, Oost-Vlaanderen).
    Overijse is niet zo ver toch. Ben toch nog aan het inrijden.

  17. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6speed
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6speed
    Aah Xenon plus kunnen we het eindelijk een keer zeker weten of de koplampen gaan passen.

    kunnen we mischien de wagens een keer naast elkaar zetten dan?
    Hoe bedoel je "naast elkaar zetten"? Op foto of in het echt. Want ik ben wel van België (Lebbeke, Oost-Vlaanderen).
    Overijse is niet zo ver toch. Ben toch nog aan het inrijden.
    Dat is idd niet zo ver, wist niet goed van waar je was :oops: Wil dat zeker eens doen ja 8)

  18. #57

    Standaard

    Zo zal ie er uit zien, behalve dat ik geen typebenaming heb, het blauw iets anders is (ik heb nog mauritiusblauw kunnen kiezen) en ik Xenon heb.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #58

    Standaard Levertijd

    Heb in april ook een audi a3 1.9 TDI sportsback besteld. Ik heb van de week maar eens gebeld naar de dealer. Daar wisten ze me te vertellen dat de levertijd van augustus nog wel eens naar januari verschoven kan worden.

    Ik vind het echt schandalig lang wachten als je het mij vraagt.

    Wat vinden andere lotgenoten hiervan?

    groet,
    Douwe

  20. #59

    Standaard Re: Levertijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dvdruit
    Heb in april ook een audi a3 1.9 TDI sportsback besteld. Ik heb van de week maar eens gebeld naar de dealer. Daar wisten ze me te vertellen dat de levertijd van augustus nog wel eens naar januari verschoven kan worden.

    Ik vind het echt schandalig lang wachten als je het mij vraagt.

    Wat vinden andere lotgenoten hiervan?

    groet,
    Douwe
    Ik heb gelukkig een 2.0 tdi waarbij de levertijd 9 tot 10 weken is, maar dat is ook maximaal acceptabel voor mij. April bestellen en nu nog niet rijden? Vind ik schandalig lang, en niet acceptabel.. Krijg je dus wel het facelift model?

  21. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    Zo zal ie er uit zien, behalve dat ik geen typebenaming heb, het blauw iets anders is (ik heb nog mauritiusblauw kunnen kiezen) en ik Xenon heb.
    Zoals jullie waarschijnlijk ook weten, kun je op audi.de een prachtige configurator vinden om de kleuren en wielen te checken. Even niet naar de Duitse nieuwprijs kijken, dan voel je je ineens wat minder lekker :-s

    Ik heb ook een Arubablauwe besteld met Ambitionvelgen (standaard) en Xenon, en chromen spiegels. Even in paint erin getekend, zie het resultaat ter vergelijking…
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •