Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 571

Onderwerp: A3 Facelift.

  1. #61

    Standaard Filmpje

    Het onderwerp is inmiddels behoorlijk verschoven naar de facelift A3, maar dat is prima :-)

    Omdat de dealer nog geen facelift heeft staan, zoek in Youtube eens op A3 en facelift, klik het bovenste filmpje aan. Leuke intro film van de Ambition en S3 SB, en demo van het Parking Assistence systeem (wie BETAALT daar voor zeg...)

  2. #62

    Standaard

    Ik krijg wel de facelift versie dan, maar dat is een klassieke schrale troost als je het mij vraagt.

    Heb je nog een goed advies?

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dvdruit
    Ik krijg wel de facelift versie dan, maar dat is een klassieke schrale troost als je het mij vraagt.

    Heb je nog een goed advies?
    Advies is lastig; ik ben bang dat ze echt proberen zo snel mogelijk je auto te leveren. Weet je zeker dat er geen fouten zijn gemaakt door de dealer met bestellen ofzo? Of heb je tussentijds nog opties / kleuren gewijzigd in je bestelling?

    Je hebt volgens mij weinig opties:
    1. Annuleren en een andere motorvariant bestellen (2.0tdi)
    2. Hopen dat ‘ie toch nog sneller dan voorzien wordt geleverd
    3. Annuleren en een BMW bestellen.

    Bij bmw heeft de 1-serie een levertijd van max 8 weken, dat is redelijk acceptabel lijkt me. Verder hangt je keus af van je huidige status: heb je nu een auto, wordt het een lease- of privé auto?

    Ik heb op internetfora wel verhalen gelezen van 1.9 tdi-ers met productieweek 42/43, die um echt later dan jij besteld hebben, maar dat waren Belgen volgens mij..

    Ik denk dat het tijd wordt om je dealer eens te verblijden met een bezoekje… Laat ff weten hoe het afloopt!

  4. #64

    Standaard Re: Levertijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dvdruit
    Heb in april ook een audi a3 1.9 TDI sportsback besteld. Ik heb van de week maar eens gebeld naar de dealer. Daar wisten ze me te vertellen dat de levertijd van augustus nog wel eens naar januari verschoven kan worden.

    Ik vind het echt schandalig lang wachten als je het mij vraagt.

    Wat vinden andere lotgenoten hiervan?

    groet,
    Douwe
    Ik heb gelukkig een 2.0 tdi waarbij de levertijd 9 tot 10 weken is, maar dat is ook maximaal acceptabel voor mij. April bestellen en nu nog niet rijden? Vind ik schandalig lang, en niet acceptabel.. Krijg je dus wel het facelift model?
    Ik heb in februari besteld en ik rijd er ook nog niet mee .. En eerst was ie zelf voorzien voor september ..

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    Zo zal ie er uit zien, behalve dat ik geen typebenaming heb, het blauw iets anders is (ik heb nog mauritiusblauw kunnen kiezen) en ik Xenon heb.
    Zoals jullie waarschijnlijk ook weten, kun je op audi.de een prachtige configurator vinden om de kleuren en wielen te checken. Even niet naar de Duitse nieuwprijs kijken, dan voel je je ineens wat minder lekker :-s

    Ik heb ook een Arubablauwe besteld met Ambitionvelgen (standaard) en Xenon, en chromen spiegels. Even in paint erin getekend, zie het resultaat ter vergelijking…
    Die Duitse nieuwprijs is voor mij niet zo erg als Belg zijnde, zoveel verschil zit er niet echt op. En ik heb nog eens 17% gekregen omdat m'n vader bij Audi werkt. Dit samen met saloncondities leverde een mooie deal op.


  6. #66

    Standaard

    Ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een proefrit met de A3 1.4TFSI facelift, en daarna kreeg ik te horen dat ie pas in week 36 geproduceerd wordt maar dat ik daar nog 15 weken bovenop moet wachten..dus dat wordt dan pas week 51! Het zijn echt absurd lange levertijden waar ze wat aan moeten doen, op deze manier jaag je klanten weg..

    Het is trouwens echt een fijne motor en de facelift vind ik erg mooi geworden!

  7. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    Ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een proefrit met de A3 1.4TFSI facelift, en daarna kreeg ik te horen dat ie pas in week 36 geproduceerd wordt maar dat ik daar nog 15 weken bovenop moet wachten..dus dat wordt dan pas week 51! Het zijn echt absurd lange levertijden waar ze wat aan moeten doen, op deze manier jaag je klanten weg..

    Het is trouwens echt een fijne motor en de facelift vind ik erg mooi geworden!
    Hey wat gaaf! Eerste bericht dat ik gehoord heb dat 'ie in real life te zien is! Hoe zijn je ervaringen? Zag 'ie er gaaf uit?

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Onze zwarte A3 uit maart 2007 gaat ook de deur uit. De 3-deurs is niet meer handig i.v.m met gezinsuitbreiding het gaat nu een A3 1.8 TFSI Sportback worden.
    ik houdt jullie op de hoogte!

    Gr. kevin
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.

  10. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    En ik heb nog eens 17% gekregen omdat m'n vader bij Audi werkt.
    Zeventien procent?!

  11. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrola
    Onze zwarte A3 uit maart 2007 gaat ook de deur uit. De 3-deurs is niet meer handig i.v.m met gezinsuitbreiding het gaat nu een A3 1.8 TFSI Sportback worden.
    ik houdt jullie op de hoogte!

    Gr. kevin
    Hi Kevin,

    Een nieuwe A3 SB op je 20e? Zooo - loterij gewonnen vorige week? :-D

  12. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    En ik heb nog eens 17% gekregen omdat m'n vader bij Audi werkt.
    Zeventien procent?!
    Misschien moet ik ook bij Audi gaan werken.. :-?

  13. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    Ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een proefrit met de A3 1.4TFSI facelift, en daarna kreeg ik te horen dat ie pas in week 36 geproduceerd wordt maar dat ik daar nog 15 weken bovenop moet wachten..dus dat wordt dan pas week 51! Het zijn echt absurd lange levertijden waar ze wat aan moeten doen, op deze manier jaag je klanten weg..

    Het is trouwens echt een fijne motor en de facelift vind ik erg mooi geworden!
    Hey wat gaaf! Eerste bericht dat ik gehoord heb dat 'ie in real life te zien is! Hoe zijn je ervaringen? Zag 'ie er gaaf uit?

    Mijn dealer heeft 'm ook al staan, is er zeker op verbeterd!

    Grtz
    Groetjes

  14. #73

    Standaard

    ja de A3 is er zeker op verbeterd! Vooral de voorkant is erg mooi!

  15. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    ja de A3 is er zeker op verbeterd! Vooral de voorkant is erg mooi!
    Ja, ik vind de voorkant ook erg mooi, ziet er sportiever uit met de lagere, dikkere wangen op de voorbumper. Ook de koplampunits zijn wat frisser. Helaas is de rest weinig veranderd, ik vind de zijkant wel echt hard gaan dateren nu. Ook vind ik de 17inch als erg karig, de verhouding is dan niet mooi. Ben meer gecharmeerd van de hoekige lijnen van nieuwe modellen, zoals de A5 en de 1-serie van BMW.

    Heb nog niets gehoord van mijn levertijd, BTW. Athlon gokt nog steeds op eind augustus..

  16. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    En ik heb nog eens 17% gekregen omdat m'n vader bij Audi werkt.
    Zeventien procent?!
    Inderdaad. 15% omdat m'n vader bij Audi werkt (Audi Vorst), en nog extra 2% omdat het model A3 ook in Vorst gemaakt wordt.

  17. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    En ik heb nog eens 17% gekregen omdat m'n vader bij Audi werkt.
    Zeventien procent?!
    Misschien moet ik ook bij Audi gaan werken.. :-?
    Zie dan wel dat je in de fabriek werkt, ik weet dat in België het dealernetwerkpersoneel een pak minder dan die 17% krijgt.

  18. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    ja de A3 is er zeker op verbeterd! Vooral de voorkant is erg mooi!
    Ja, ik vind de voorkant ook erg mooi, ziet er sportiever uit met de lagere, dikkere wangen op de voorbumper. Ook de koplampunits zijn wat frisser. Helaas is de rest weinig veranderd, ik vind de zijkant wel echt hard gaan dateren nu. Ook vind ik de 17inch als erg karig, de verhouding is dan niet mooi. Ben meer gecharmeerd van de hoekige lijnen van nieuwe modellen, zoals de A5 en de 1-serie van BMW.

    Heb nog niets gehoord van mijn levertijd, BTW. Athlon gokt nog steeds op eind augustus..

    Helemaal mee eens, ik vind de hoekige lijnen van de A5 erg mooi. Waarschijnlijk zal het nieuwe model in 2010 wel die richting op gaan. De levertijd is erg afhankelijk van het type motor dat je erin hebt zitten..de 1.4TFSI heeft een lange levertijd..van de rest weet ik het niet. Mijn dealer hoopt dat ze de productie opvoeren want de wachttijd is gewoon veel te lang.

  19. #78

    Standaard

    hallo ben voor het eerst op deze site

    heb ook nieuwe A3 sportback besteld
    Heb hem in deze maand besteld (juli)
    en ze verwachten hem eind oktober

  20. #79

    Standaard

    het is wel een 2.0 liter TDi deze is wel sneller leverbaar ja voor de 1.9 TDi moest ik tot volgend jaar jan/feb wachten.

    Ben wel blij met 2.0 want dit word de commonrail motor en ze verwachten goede berichten van deze motor.

  21. #80
    Mike1975
    Guest

    Standaard a3 facelift / levertijd

    Eerder al bericht gestuurd, maar ga toch voor de 1.8t, deze wordt bij levering ook getuned naar 200pk. Buiten d offerte om ( ik ga deze lease via mijn eigen zaak ) s line pakket exterieur en navigatie... Velgen neem ik over van mijn huidige a3 ( sb 1.6 fsi 2007 )...

    Levertijd ongeveer 12weken, maar goed ben voorberid op alles zullen maar zeggen....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •