Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 86 van de 86

Onderwerp: Bestelbusjes met 160 km/u...

  1. #81
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi80 Bekijk Berichten
    Zou best willen dan mijn kangaroo wat meer power had zodat ik fatsoenlijk ermee in kan halen/ op snelheid komen. (voordat dat kreng op 120/130 zit... )
    En wat fatsoenlijke remmen en banden, want die rommel die er nu onder zit is helemaal waardeloos. (maar daar heb ik al over geklaagd en ze zouden een afspraak met de garage maken, maar niks meer van gehoord)
    Houd nu maar meer afstand dan normaal, al moest ik vanmorgen nog flink remmen voor een sprinter die mij lomp afsneed.
    Wat verwacht je dan van een frans hok van €10.000,= Heb er zelf een paar rondrijden, en ik heb er laatst zelf een keer in gereden,, en eerlijk gezegd schaam ik me dat het zo slecht remt. Maar ja het kost weinig..

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  2. #82
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato Bekijk Berichten
    Wat verwacht je dan van een frans hok van €10.000,= Heb er zelf een paar rondrijden, en ik heb er laatst zelf een keer in gereden,, en eerlijk gezegd schaam ik me dat het zo slecht remt. Maar ja het kost weinig..

    Gegroet Gelato
    offtopic, moet je eens kijken naar een ford transit connenct dat rijd prima.
    Ik rijd er zelf ook mee alleen met een 75pk diesel ,beter is 90pk .
    Ik heb er dan ook standaard 500-600kg in liggen, dat wel

  3. #83
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato Bekijk Berichten
    Wat verwacht je dan van een frans hok van €10.000,= Heb er zelf een paar rondrijden, en ik heb er laatst zelf een keer in gereden,, en eerlijk gezegd schaam ik me dat het zo slecht remt. Maar ja het kost weinig..

    Gegroet Gelato
    Ik had eerst een opel combo uit '96, dat was ook een grafbak 1e klas en die roeste onder je reet weg, maar die reed wel fatsoenlijk en de remmen daarvan deden het wel goed.
    Die kangoo is 10 jonger, maar absoluut geen verbetering.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Als ik naar mijn ritten van gisteren kijk, is er tegenwoordig geen ruimte meer voor rijstijl. We staan gewoon stil.
    Je ziet gewoon de mogelijkheden (nog) niet... Ik kan je van harte een bijscholingscursus in Istanbul aanbevelen teneinde iedere beschikbare vierkante mm asfalt te leren benutten.

    En als je echt grenzen wilt verleggen (~ je referentiekader) oprekken, dan valt er wel een taxi-chauffeur te vinden waarin Luc B's "Daniel" z'n meerdere zelfs moet erkennen.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #85

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2005
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0

    Standaard bestelbusjes

    @klaas4
    Ben het helemaal met je eens.Heb zelf 40 jaar met een tankwagen door europa gereden en kwam ze overal tegen .Gisteren nog op de A4 een pal op mijn bumper van de audi 80 type 89. Als je ze aanspreekt worden ze nog boos ook .Afstellen die hap op 100km per uur.groeten fgbaudi


  6. #86
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000 Bekijk Berichten
    Je ziet gewoon de mogelijkheden (nog) niet... Ik kan je van harte een bijscholingscursus in Istanbul aanbevelen teneinde iedere beschikbare vierkante mm asfalt te leren benutten.

    En als je echt grenzen wilt verleggen (~ je referentiekader) oprekken, dan valt er wel een taxi-chauffeur te vinden waarin Luc B's "Daniel" z'n meerdere zelfs moet erkennen.
    Ik heb zo'n vermoeden dat dat referentiekader vrijwel nergens overlapt met dat van Spee c.s.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •