Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Steenslag, schade verhalen?

  1. #21

    Standaard

    Ook ik rij dagelijks op de A15 en A16 en de gaten worden er steeds groter! Ben niet blij met mijn 3 maanden nieuwe A3! Ik probeer maar genoeg afstand te houden!

  2. #22

    Standaard

    Allemaal dus wel flink last van dus. Denk zelf idd wel dat dit onbegonnen werk is om hier de overheid voor aan te klagen, maarja ga me toch is verdiepen in dit geheel, misschien is er wel ergens een potje voor me gereserveerd, HAHAHAH

    Ik zou zeggen, gewoon wat meer vegen op die wegen, maarja dat zal mijn simpele gedachten wel wezen?!

    Aan de andere kant zorgen deze wegen er misschien wel voor dat de bedrijven die deze schade's repareren, er weer een goede omzet door gaan draaien, dus helpt dit in de crisis en dus doet de overheid lekker niets, zo is het cirkeltje weer rond! En wij maar balen met ze allen!

    Triest om te horen, dat ieder er zoveel last van heeft. Mijn vader heeft in 4 maanden tijd gewoon 3 nieuwe voorruiten in zijn auto kunnen laten zetten, Mazda 6, dit zegt misschien ook wel weer genoeg, HAHAH Lekker hoor PA!!!

  3. #23

    Cool

    Geen last van hier in het noorden
    Trotse eigenaar van een quattro, jammer dat het een wilkinson is

  4. #24

    Standaard

    Yep, ik heb ook al twee van die plekjes op de motorkap, en gisteren ben in bij carglass geweest voor een kleine ruitschade. Op de A15 ligt op sommige plekken misselijk veel klein gruis, en dan kun je nog steeds genoeg afstand houden, het is toch weer raak
    A3 SB 2.0 TDI Ambition metoorgrijs (2009)

  5. #25
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaijkie Bekijk Berichten
    Geen last van hier in het noorden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flebbie Bekijk Berichten
    totaal geen last van in het hoge noorden
    Wel last van hier in het hoge noorden..

    De auto(snel)wegen zijn netjes, de rest is niet beter als een gemiddeld zandpad.. Voornamelijk door het vele vrachtverkeer die zonder te remmen door de bermen knallen als ze elkaar passeren (de wegen zijn 20 cm te smal).
    Gevolg: hugh gaten in de berm!
    Gemeente: "we gooien er gebroken puin in!"
    Chauffeurs: "hmmm, who cares! Kunnen we nog harder door de berm knallen!"
    Gevolg: hugh gaten in de berm + weg vol gebroken puin!
    Gevolg: een hoop getik onder je auto als je rustig over de weg rijdt.

    Ik woon vlak bij een zandwinning, daar vertrekken dagelijks ~100 wagen met zand. Die jongens rijden als bezetenen, denken dat de weg van hun is, alles en iedereen moet voor ze wijken. Grote frustratie!

    Heb 1x een spiegel verloren, moest ik maar aan de kant gaan werd door meneer chauffeur gezegd, zo'n karakter die z'n mond beweegt maar eigenlijk helemaal niet snapt wat hij zegt, hij snapt niet meer dan een gemiddeld pindadopje.....tot zo ver het gal spuien....

    Ik kocht m'n A4 2 maanden terug ook zonder steenslag...ik houdt altijd voldoende (veel) afstand maar toch...steenslag!
    Geen inspiratie zonder informatie!


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •