Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 52

Onderwerp: Distributieriem gebroken :/

  1. #21

    Standaard

    dat is idd de beste optie, heb je alles voorhanden.. En die bak zou ik me tot 200Pk geen zorgen over maken, dan is hij juist sneller als een 1.8T, alleen de top ligt 15km/h lager.
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  2. #22

    Standaard

    Zeker balen, met een beetje pech 20 kromme kleppen......stuur een een mailtje anders dan gaan we wat uitzoeken. Een andere kop kan trouwens ook hoor, van ijzervijlsel of andere vervolgschade is zelden sprake, die drijfstangen zijn vele malen sterker dan die heel dunneklepsteeltjes, en slijpsel komt bij deze schade niet vrij.
    Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
    TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
    www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedro sr. Bekijk Berichten
    Zeker balen, met een beetje pech 20 kromme kleppen......stuur een een mailtje anders dan gaan we wat uitzoeken. Een andere kop kan trouwens ook hoor, van ijzervijlsel of andere vervolgschade is zelden sprake, die drijfstangen zijn vele malen sterker dan die heel dunneklepsteeltjes, en slijpsel komt bij deze schade niet vrij.
    Ok...ik wacht eerst maandag/dinsdag af, dan hoor ik hoe het zit met de kleppen. Het kan zijn dat ik geluk heb natuurlijk, hoewel de kans daarop klein is. Anders neem ik wel contact op.

    Bedankt voor de tips tot zover, iedereen.

  4. #24

    Standaard

    Heb gebeld, ze zijn er in ieder geval achter dat de vervanging van de riem alleen niet afdoende is. De kleppen van 1 cilinderrij zijn in ieder geval krom. Morgen halen ze hem verder los en bellen mij dan over een kosteninschatting...

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rednas81 Bekijk Berichten
    Heb gebeld, ze zijn er in ieder geval achter dat de vervanging van de riem alleen niet afdoende is. De kleppen van 1 cilinderrij zijn in ieder geval krom. Morgen halen ze hem verder los en bellen mij dan over een kosteninschatting...
    Maar goed dat je maar 1 cilinderrij hebt dan...

    Zal er zo uitzien ongeveer, not so nice.... ;(
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
    TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
    www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.


  6. #26

    Standaard

    Snap alleen niet waar ijzervijzel vandaan zou moeten komen, de kleppen gaan krom, niet uit elkaar, toch?
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  7. #27

    Standaard

    Dat zeg ik, Steven vind van wel
    Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
    TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
    www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.

  8. Ad
  9. #28
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ai lullige schade

    je vraagt je idd af of de vorige eigenaar ooit de dist. riem vervangen heeft. maar als dat ding echt al 10 jaar oud is had je dat ook wel aan de staat kunnen zien. Volgende keer bij twijfel sowieso vervangen dus!
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    ai lullige schade

    je vraagt je idd af of de vorige eigenaar ooit de dist. riem vervangen heeft. maar als dat ding echt al 10 jaar oud is had je dat ook wel aan de staat kunnen zien. Volgende keer bij twijfel sowieso vervangen dus!
    Ja, wat dat betreft is het ook een wijze les...

  11. #30

    Standaard

    Dit zijn sheisse-schades, vooral omdat het zo zinloos en voorkombaar is....... ach ja, zo blijft de kachel bij mij in ieder geval branden, maar leuk is zeker anders.

  12. #31

    Standaard

    Voor alleen de kop (en aanbouwdelen) kan ik je misschien wel helpen (1.8T), onderblok wil ik niet kwijt iig..
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Voor alleen de kop (en aanbouwdelen) kan ik je misschien wel helpen (1.8T), onderblok wil ik niet kwijt iig..
    En dat gaat gewoon werken met een 1.8 (non-turbo)?

  14. #33

    Standaard

    Beter koop je een heel blok, of een donor, zoals Sander liet zien in de Mobile.de link, dan kan je nog andere onderdelen verkopen. En je hebt alles voorhanden wat je nodig hebt. In principe past een 1.8T kop op een 1.8, maar je hebt nog wel veel dingen nodig die ik niet heb. Dus goedkoper zal het niet worden.

    AEB kop in goede staat brengt zo €600,- op..
    Laatst gewijzigd door Leon; 20-04-09 om 18:12.
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  15. #34

    Standaard

    Ok. Overigens stond die A4 in die Mobile.de-link te koop in Denemarken...

  16. #35

    Standaard

    Maar als je goed op sites zoekt met schadewagens, dan vindt je er zat voor die prijs..
    Zeker als er geen dikke opties op zitten, maar alleen de motor..

    Volgens mij begreep ik uit een PB dat Pedro wel wilde bouwen, stel dat je iets meer kwijt bent
    dan de 2K voor revisie, dan heb je wel een 1.8T!
    Laatst gewijzigd door Leon; 20-04-09 om 18:14.
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  17. #36

  18. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje Bekijk Berichten
    Als je het ooit wilt doen is nu het moment.....(de ombouw).
    Absoluut!

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
    Laatst gewijzigd door Leon; 20-04-09 om 18:22.
    Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

    Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS

  19. #38

    Standaard

    Je moet er alleen altijd op rekenen dat er meer bij komt kijken, een blokje met 2 ton heeft misschien wel een gare turbo,oliepomp die dicht zit, lekke slangen, gare waterpomp, noem maar op, de kans dat je een perfect blokje vind is ook vrij klein, je wilt uiteraard een nieuwe distributieriem enz.
    Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
    TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
    www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.

  20. #39
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedro sr. Bekijk Berichten
    Je moet er alleen altijd op rekenen dat er meer bij komt kijken, een blokje met 2 ton heeft misschien wel een gare turbo,oliepomp die dicht zit, lekke slangen, gare waterpomp, noem maar op, de kans dat je een perfect blokje vind is ook vrij klein, je wilt uiteraard een nieuwe distributieriem enz.
    Joh...
    RS4 B9

  21. #40

    Standaard

    Voorlopig wacht ik nog op de prijsopgave. M'n opties zijn vooral afhankelijk van de totale prijs, in combinatie met de rekening die ik gepresenteerd krijg voor het werk dat ze nu al gedaan hebben. Want ze halen de kop er nu al af om te bepalen wat er moet gebeuren. Als ze daar al een flinke rekening voor maken, kan ik wel besluiten om een nieuwe motor te halen, maar dan kom ik over de 3.000 heen. En ik heb nu nog de hoop dat het nu rond de 2000 uit komt...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •