Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 424

Onderwerp: Meeting in Limburg

  1. #81
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi-80-Dave-Vissers Bekijk Berichten
    Ik heb nog helemaal niks dus...
    Heb alleen de plannen
    Oooo.... Nou na een kleine aanpassing is dat geen probleem. Hebben we 't dan over. Thomas had die van hem een tijdje terug aan iemand in ubachsberg verkocht, ik dacht dat jij dat misschien was.

  2. #82
    Bjorn-A3
    Guest

    Standaard

    Kom definitief even langs met de A3.

    Tot zondag

  3. #83
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Kan maar zo zijn dat ik ook eens op de Limbeau-meet kom kijken, maar waarschijnlijk niet met de B5.
    Gewoon lekker komen Sander! Wordt gezellig!
    Vijf in lijn blijft zeer fijn 2.3NG Cabriolet

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    253
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savelkoul_87 Bekijk Berichten
    Het is inderdaad de parkeerplaats bij de Jumbo om 12:45, misschien dat er 1 van degene die er al staat tegen die tijd eens een rondje kan rijden richting de andere parkeerplaats omdat schijnbaar niet iedereen weet hoe je bij de parkeerplaats van de Jumbo komt.
    Heb zelf ook moeten zoeken vorige keer.
    Maar de bedoeling is inderdaad om (voor degene uit omgeving Heerlen) samen te komen op de parkeerplaats bij de Jumbo.
    En dan rond 12:45 naar Urmond te rijden, naar de parkeerplaats achter het Van de Valk Hotel/Restaurant.
    .
    Ga ervanuit dat bovenstaande nog actueel is ????

  5. #85
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankie-Kane Bekijk Berichten
    Ga ervanuit dat bovenstaande nog actueel is ????
    Ja is nog actueel. Mensen die uit omgeving Heerlen komen, zorg dat je uiterlijk 12.45 op de parkeerplaats achter het Loon (grote gebouw met C&A teken erop) staat, hier ligt dus ook de Jumbo (Apollolaan 22). Voor mensen die denken dat ze het niet kunnen vinden kunnen via een PB mijn 06-nummer krijgen zodat ze kunnen bellen wanneer ze verdwaald zijn. Alle andere mensen zien we gewoon aankomen bij de Van der Valk parkeerplaas in Urmond. Als bijlage een map van waar de Jumbo ligt. Dus als het nu niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6


  6. #86
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Die kaart geeft het dus verkeerd weer. Ik weet niet waar dat rode ding met die A erin bij zou moeten staan,maar daar ligt de Jumbo dus niet. De Jumbo ligt op het stukje Apollolaan langs de autoweg.

    Mocht je niet overtuigd zijn van jezelf,vraag dan via PB even het 06 nummer aan RoyVW,die komt namelijk langs mij en rijd achter mij aan daarheen. Ik weet waar het precies is,want ik heb daar al een keer gestaan,moest toen wachten op mr. yorizzz and friends.

    Tot overmorgen!
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  7. #87
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nb_coupe Bekijk Berichten
    Die kaart geeft het dus verkeerd weer. Ik weet niet waar dat rode ding met die A erin bij zou moeten staan,maar daar ligt de Jumbo dus niet. De Jumbo ligt op het stukje Apollolaan langs de autoweg.

    Mocht je niet overtuigd zijn van jezelf,vraag dan via PB even het 06 nummer aan RoyVW,die komt namelijk langs mij en rijd achter mij aan daarheen. Ik weet waar het precies is,want ik heb daar al een keer gestaan,moest toen wachten op mr. yorizzz and friends.

    Tot overmorgen!
    Je hebt gelijk, ik zie dat nu pas. Stuur idd maar gewoon een PB mochten mensen niet overtuigd zijn van waar het is.

    Offtopic:
    Grrr, ik kan die post niet meer editten
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    253
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nb_coupe Bekijk Berichten
    Die kaart geeft het dus verkeerd weer. Ik weet niet waar dat rode ding met die A erin bij zou moeten staan,maar daar ligt de Jumbo dus niet. De Jumbo ligt op het stukje Apollolaan langs de autoweg.

    Mocht je niet overtuigd zijn van jezelf,vraag dan via PB even het 06 nummer aan RoyVW,die komt namelijk langs mij en rijd achter mij aan daarheen. Ik weet waar het precies is,want ik heb daar al een keer gestaan,moest toen wachten op mr. yorizzz and friends.

    Tot overmorgen!
    Dus als ik het goed begrijp --> als ik de autobaan afrijd (vanaf Kerkrade) direct de parkeerplaats op (dus niet de straat maar parkeerplaats) ?

    Anders rijd ik wel een rondje, ergens zal ik wel een Audi tegenkomen :-)

  10. #89
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankie-Kane Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp --> als ik de autobaan afrijd (vanaf Kerkrade) direct de parkeerplaats op (dus niet de straat maar parkeerplaats) ?

    Anders rijd ik wel een rondje, ergens zal ik wel een Audi tegenkomen :-)
    Je moet als je de snelweg afkomt meteen de 1ste afslag rechta pakken als ik me niet vergis. Je zou de parkplaats dan zo moeten zijn liggen. Je hebt PB!
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  11. #90
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Als je vanaf Kerkrade komt,pak je inderdaad de afslag bij 't loon,dan rij je niet helemaal door tot beneden,maar je gaat direct rechtsaf. Als je in die bocht naar links kijkt zie je de betreffende parkeerplaats liggen. Waarschijnlijk zie je dan ook een zwarte coupe en een groene a6. Daar moet je zijn (dat is dus een stukje verder linksaf het P-terrein op)
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  12. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Brouwers Bekijk Berichten
    Gewoon lekker komen Sander! Wordt gezellig!
    Geef deze Hollander even het adres, want van al die limbokaarten wordt ik amper wijzer.

    Ik was de Jetta overigens niet!

  13. #92
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Mauritslaan 65 (volgens googlemaps),Urmond. Zie je het VD Valk hotel liggen,dan moet je daarnaast op de carpoolparking zijn.

    Kom je er geen wijs uit: 0628674158
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  14. #93

    Standaard

    Aangezien ik de vorige meet gemist heb, kan 't zo maar zijn dat ik morgen ook ff kom kijken.
    Car: Honda
    Bike: Honda CB600F Hornet '09

  15. #94

    Standaard

    Misschien kom ik ook even langs. Gevraagd werd of Robert ook kwam met RS4, maar deze staat in de stalling in de wintermaanden, dus helaas.

  16. #95
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Geef deze Hollander even het adres, want van al die limbokaarten wordt ik amper wijzer.

    Ik was de Jetta overigens niet!
    Hoe laat kom je? Je kunt ook met ons mee rijden vanaf Susteren A2 ligt er alleen aan hoe laat je komt?
    Vijf in lijn blijft zeer fijn 2.3NG Cabriolet

  17. #96
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Wie er mee wilt rijden Vanuit Tankstation Susteren (A2) Is welkom, we komen hier rondt 13.15 uur aan!

    En rijden vervolgens richting Urmond.
    Vijf in lijn blijft zeer fijn 2.3NG Cabriolet

  18. #97
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    @frankie, hier hebben wij volgens mij ook ontmoet toen we naar de ring gingen... Toch?

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    253
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    @frankie, hier hebben wij volgens mij ook ontmoet toen we naar de ring gingen... Toch?
    nope --> dat was bij het tankstation aan de grens !

    tot morgen !

    greetings,

    Frankie

  20. #99
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Oja, tienbaan. Haha. Zie je morgen! Als iemand mijn 06 wilt, PB maar even. En tis geen hijglijn!

  21. #100

    Standaard

    0641065555
    Niet dat iemand er iets aan heeft...

Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •