Hij doet de velgen " alleen " poedercoaten, dus niet spuiten.
Verzonden met Tapatalk pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
Ze zijn gespoten in hyperzilver, komt erg dicht in de buurt van het origineel.
Hij doet de velgen " alleen " poedercoaten, dus niet spuiten.
Verzonden met Tapatalk pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Nee zeker geen discussie, maar ik ben een beetje allergisch voor dat merkengedoe met dingen waar men eigenlijk niet van weet of het klopt wat ze ''vinden''. Ik weet toevallig door mijn werk wat MPM verkoopt. Één merk hebben wij wel gemeen; Audi! Maar dat is een smaak kwestie
Verstuurd vanaf mijn SM-G850F met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Auto weer helemaal post-wintersport gemaakt. D.w.z. ontdaan van alle pekel; zowel boven-, als onderkant. In de foam gezet, afgespoten en quick detailer laagje. Ramen vrij van tol sticker en verder Rain-X aangebracht. Vloeistoffen gecontroleerd en zo nodig bijgevuld. Dit alles na het interieur grondig te hebben uitgezogen. Ik kan er weer helemaal mee voor de dag komen (alleen nog de deuk laten herstellen).
Rest mij een vraagje: leer hersteller omgeving Utrecht. Suggesties? Onlangs getipt op Colour Lock. Zondermeer kwaliteitsproduct, maar ik heb slechts de wang van 1 stoel die aandacht verdient. Dat wil ik LATEN doen om kleurverschillen etc te voorkomen. Voornoemd bedrijf levert feitelijk alleen de benodigde leder verf.
Klopt wat je zegt Robasto, Ik heb gekozen voor hyperzilver, dit is een heldere kleur die goed overeenkomt met de originele kleur. Ik begrijp overigens ook dat poedercoaten sterker is dat alleen lakken. Mijn velgen zijn trouwens hierna afgewerkt met blanke lak, de glansgraad is hiermee erg goed. Ik weet niet of elk (velgen)bedrijf dat ook doet.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Poederlakken
Zie meer uitleg.
Verzonden met Tapatalk pro.
In bezit van Vagcom & VCP.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Vandaag bij JB engeniring in Dieverbrug langs geweest ... +76 Pk er bij gekregen
Ik kan me nu de mensen voorstellen die na de tuning met een big smile blijven rijden, ook ik had er vandaag last van !!
Vrijdag al enige VCDS aanpassingen gedaan en binnenkort een navi en software update, ik wacht even tot de nieuwe versie er is !
Nu nog een keer naar Noord Holland voor een uitgebreide poetsbehandeling. dan weet ik het even niet meer
Thx. 'k Wist niet dat ook Paul deze service aanbood.
Zie het inderdaad op zijn site staan ( compleet met de maestro himself )
'k Zal hem eerdaags eens contacten voor een afspraak / kostenindicatie.
Ik heb vandaag een nieuwe audi gekocht, met slechts 15% bijtelling! oleee. Financial lease op https://leasescanner.nl/ meer mensen ervaring mee?
Leasescanner kende ik nog niet, maar kan voor de toekomst nog weleens interessant zijn als er ook gewoon wat te kopen valt (lenen/leasen doe ik niet). Als de diesels helemaal uit de gratie raken vis ik wel ergens een A4 g-tron op ofzo
Voor nu rijdt de B6 nog meer dan prima. Vandaag een half litertje olie bijgevuld, hij staat weer op max.
Ik had 'm in het begin al eens bijgevuld (tot max), verbruik lijkt dus zo'n 1 liter op 11000-12000 km te zijn. Ik klaag niet
Stuur met flippers laten monteren.
Stuur goedkoop bij TJAARD gekocht (MP), werkt uit de Grote Kunst.
Invoegen terwijl automaat nog in 5 zit effe terug klikken naar 3 en dan met power invoegen.
Kickdown gaat ook natuurlijk maar geeft zoveel herrie onder de motorkap, dit gaat veel lekkerder en je kan ook makkelijker remmen op de motor.
Automaat komt vanzelf weer na een aantal seconden in de PRNDS stand.
EVAP (USA car) terugkerende foutmelding P2404 om zeep geholpen door overschrijven van firmware in de ECU, nog niet helemaal ok, MM lampje ging toch weer aan maar wordt ook opgelost. ECU "luistert" nu niet langer meer naar die EVAP.
Voor weinig Eu erbij ook nog wat tuning, 275 PK en 350 NM nu, waren toch bezig met de ECU firmware.
A6 3.0 TDI Quattro 2x S line met 20 inch rotor velgen met nog vele opties (eindelijk) verkocht.