Pagina 129 van 1179 EersteEerste ... 29791191251261271281291301311321331391792296291129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.561 tot 2.580 van de 23572

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #2561
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    He he he, eindelijk was het zover. Gisteren is de ombouw van enkel din naar dubbel din geschied. Helemaal zelf gedaan en zonder hulp van derden/externen. Ik heb mezelf wel een schouderklop gegeven. Ik moet zeggen dat ik ff tjes door de bomen het bos niet meer zag en zenuwachtig ging worden. Alles lag op de grond in de auto en in de tuin. De ombouw ging uiteindelijk wel redelijk goed. Ik ging tegen bepaalde vervelende dingen aan waar ik nooit over heb gelezen.

    1. op het schema doen ze voorkomen dat de kap aan de rechterkant bij het dashboard verwijderd moet worden (2 boutjes) om de handschoenkast te verwijderen maar dat is dus absoluut niet het geval, i.i.g bij mij niet. De kast zit op z'n plaats d.m.v. 5 schroeven.

    2. van de middenconsole moet een stukje afgezaagd worden, bij de aircopaneel anders kun je de console er niet in krijgen.

    Al met al toch gelukt.

    Ik heb wat probleempjes waarvan een nu opgelost lijkt.

    1. De radio ontving niet alle zenders goed. Radio uitgebouwd de antenne eruit en nog een keer goed erin geklikt en zenders deden het allemaal. Radio erin en mijn SLAM FM weg.... dat kan natuurlijk niet he. Vanochtend concert 3 weer uit en bekeken. De zenders zijn terug.

    2. Van de stuurwielbediening doen alleen de volumeknoppen het en de rest niet. Ik heb geen idee hoe dat komt. Weet iemand dat?

    VOOR:
    10082010597.jpg


    NA:
    18102010708.jpg

    2e foto na de ombouw
    18102010296.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 18-10-10 om 13:51. Reden: extra foto bijgevoegd op 18-10 om 14:51 uur

  2. #2562

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Keurig zeg!

    Geen navi-achtig spul vanwege diefstalgevoelligheid?

  3. #2563
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Thanks man,

    Nee, ik heb geen navi ingebouwd omdat het nu wel erg hard gaat met onteigening van die dingen. En omdat ik toch mp3 wilde en dubbel din geeft ook ruimere mogelijkheden, heb ik gekozen voor concert 3. Een rns-e sluit ik echter niet geheel uit, of een ander merk navi erin. Maar nu kan het en daar ben ik blij om.

  4. #2564

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Is mooi geworden, alleen vind ik het toch jammer dat het opbergbakje onder de clima-unit weg is na het plaatsen van dubbeldin, bij onze A3 zit daar ook nog een mooi stukje ambiente-verlichting wat je dan niet meer zou zien.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #2565
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ja, ik vind het ook heel jammer want daar legde ik mijn zonnebril. Ik heb verder geen troep aan kleine dingen in de auto dus nog ruimte zat in armsteunvakje en daaronder naast de handrem.
    Maar weet iemand hoe dat komt dat ik niet alle knoppen kan gebruiken van mijn stuurwiel. Alleen volumeknoppen werken. Ik kan mij niet voorstellen dat de radio via vagcom aangemeld moet worden op dat punt.
    Wie o wie weet dat?

    Trouwens, net gereden met mijn Audi en de zenders zijn totaal weg. ER is een zender die goed wordt ontvangen. Wie weet wat dat kan zijn? Antenneversterker stuk of zo? Ik ga thuis met concert 2 proberen. Is er iets anders waar ik rekening mee moet houden met concert 3?
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 18-10-10 om 12:42.


  6. #2566
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    ziet er goed uit @yuxel
    miss coderen met vag/com

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  7. #2567
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Oogt gelijk een stuk frisser zo met die Concert 3 en helaas kan ik je niet helpen met de verdwenen zenders.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  8. Ad
  9. #2568
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Oogt gelijk een stuk frisser zo met die Concert 3 en helaas kan ik je niet helpen met de verdwenen zenders.
    Thanks Ik heb een gesprek gehad met Audi werkplaats en kreeg te horen dat zelfs ombouw van RNS-E naar concert 3 of symphonie niet vlekkeloos gaat. Mijn stuurwielbediening is op concert 2 ingesteld. Dit en de kwestie van de radiozenders gaan volgende week naar de dealer.

  10. #2569
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Zit dus zo te horen vast op instellingen met VAGcom?
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  11. #2570
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Zit dus zo te horen vast op instellingen met VAGcom?
    Ja blijkbaar wel. Ik heb vanavond concert 2 teruggeplaatst om te kijken of ik alle zenders ontvang. Op concert 2 dus geen enkel probleem maar zodra ik concert 3 aansluit, vallen ze weg. Het kan ook aan de diversitykabel van kufatec liggen. Maar die kan ik niet testen. Volgende week meer duidelijkheid over het een en ander.

  12. #2571
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Tot de ontdekking gekomen dat ik sinds vandaag 1 kapje van een knipperlicht mis. Gauw een nieuwe besteld bij Audiwereld.
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  13. #2572
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Iiieeeeeeewwwwwww wat lelijk zo'n sticker ding...
    Ik zag een tijdje geleden een redelijk nieuwe zwarte A4-B8 met een witte sticker van zo'n mannetje die tegen een flitspaal staat te pissen. Je weet wel, zo'n sticker die je normaal gesproken achterop een Honda of Subaru ziet. Hij had netjes de type aanduiding er af, maar dan plakt hij er zo'n verschrikkelijke sticker voor terug. Hij moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het zonde.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #2573
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Bij Carglass geweest voor de reparatie van een sterretje in mijn voorruit.... en ja hoor, gaat doorscheuren ]-0 Wordt dus een nieuwe voorruit, deze is net 6 maanden oud!
    Heb eerst gezegd dat ik het even aan zou kijken, reparatie zit rechtsonderin, je ziet het bijna niet, maar ik wel natuurlijk Het is nu eigenlijk nog eerder te zien dan voor de reparatie.

    Heb maar wel meteen gevraagd of de ruit vervangen kan worden door een "logo" ruit, oftewel een Audi ruit. Hun commentaar was natuurlijk dat ze dezelfde ruiten plaatsen alleen zonder het logo, dus 100% gelijk. Prima, maar voor mijn gevoel wil ik een logo ruit. Dat kon zonder extra kosten, moest alleen speciaal besteld worden, dus dat gaat het dan wel worden.
    Van de week maar weer contact opnemen dat ze de ruit mogen vervangen.

    Meteen rijkswaterstaat een mail gestuurd, word er nu gek van, met mijn Vectra 3 ruiten in 2 jaar vervangen en reparaties, en nu 1 met mijn Audi, waarvan minstens 4 op exact hetzelfde stuk snelweg richting mijn werk, te gek voor woorden.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  15. #2574

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    73
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag even beide H7 lampjes in de koplampen van mijn A4 B7 vervangen door Philips Nightguide, wat is het toch een ontzettend gefriemel voordat je de lampjes er goed in hebt zitten, zaten eerst te laag dan was links goed en rechts zoeklicht voor vliegtuigen.
    De automatische bevestiging van de lampjes is wel een verbeterpunt voor Audi, bij mijn golfje ging dat op de ouderwtse manier met een draadklemmetje en daar zaten de lampjes altijd meteen goed!!

  16. #2575
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik kan je een ding zeggen. Carglass vervangt je ruit niet door een originele. Wij hebben het meegemaakt. Carglass verving de ruit van de A6 C5 en in Duitsland kregen wij een grote ster in de ruit waardoor die ging schuren. Naar de dealer ermee en die verving de ruit en vertelde dat de vorige geen originele was.

    Dus je hebt goed gedaan door naar de ringen te vragen
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 19-10-10 om 22:34.

  17. #2576

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Afspraak gemaakt voor de 120k beurt van de A3SB, da's inclusief D-riem ... .... vast even sparen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #2577
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Dus je hebt goed gedaan door naar de ringen te vragen
    Daarom juist, ik heb genoeg verhalen gelezen over de "glasboeren" en de ruiten die ze gebruiken, wat er van waar is, geen idee. Bij mijn Vectra een ruit gehad die vervormde als de ziekte, deze ging "gelukkig" 5 maanden later ook kapot. De laatste ruit die ik had was wel prim, maar ook geen OEM Opel ruit.
    Ze zeggen dat de ruiten die zij plaatsen gewoon 100% hetzelfde zijn, ik denk dat dus niet, het zijn ruiten met andere specs vermoed ik, ook omdat er vervormingen soms in zitten denk ik dat het "budget" ruiten zijn. Doe mij maar liever een Audi spec voorruit, dan weet ik vrijwel zeker dat ik de juiste voorruit heb.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  19. #2578

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Waarom regel je dit dan ook met Carglass? Dit soort verhalen hoor je wel vaker over de fastfitters.

    Al hoor je wel vaak positievere geluiden over Autotaalglas.

  20. #2579
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Omdat ik door mijn verzekering naar Carglass gestuurd word voor reparatie van het sterretje Over Autotaalglas hoor ik dezelfde verhalen als bij CG, 1 pot nat dus.
    En de dealer plaats de ruiten ook niet zelf, die laat een bedrijf komen, maar de dealer levert de ruit. Over het plaatsen door CG heb ik geen klachten, zeker niet bij het filiaal waar ik kom, het gaat mij in dit geval over de ruit zelf. CG mag binnenkort lekker een "logoruit" bestellen en plaatsen.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  21. #2580
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Na afgelopen winter zat mijn voorruit er ook niet meer uit.Ben eerst bij Autotaalglas geweest en daar een ruit besteld.Bij binnenkomst zag ik gelijk dat het geen zonwerend glas was.Volgens hun was deze het wel ,maar gewoon bijna niet te zien
    Raam die nog op de Allroad zat was duidelijk paars van kleur.

    Daarom toch maar bij de dealer langsgeweest.Kreeg daar de juiste raam en ipv €130 eigen risico (wat standaard is) maar €65 moeten betalen
    Yes....Eindelijk een Audi :-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •