Pagina 139 van 1181 EersteEerste ... 39891291351361371381391401411421431491892396391139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.761 tot 2.780 van de 23607

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #2761
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag maar even aan het poetsen geslagen. De een of andere onverlaat had een bijtend goedje over het linker achterportier en achterscherm gegooid. Gelukkig zie je er weinig van weer. Afgelopen week heeft de auto een grote beurt gehad bij Jan Los, hebben ze ook een paar draagarmen vervangen. Vorige week de wintervelgen weer opgehaald, die waren overgespoten bij Wielfix in Apeldoorn in de zelfde kleur als de auto en als klap op de vuurpijl is er afgelopen zaterdag een rvs uitlaat onder gekomen (vanaf kat.) Dit is door Exclusive tuning world wide in Almelo gedaan, super geluidje.

    Foto's staan hieronder (geluidsopname kan ik niet uploaden, verkeerd bestandstype is maar komt ook op de site van etww)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi Cabriolet 2.3

  2. #2762
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.639
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gloeiende WJN, wat is dat voor een zooitje ??! Ziet er niet goed uit...
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #2763
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Het was een wit, schuimend goedje. Ik kon het er met water afwassen maar het heeft de lak wel beschadigd. Aangifte gedaan maar politie doet er niets mee. Ik was al van plan de auto volgend jaar te laten overspuiten, nu heb ik er nog een reden bij om dat te aten doen.
    Audi Cabriolet 2.3

  4. #2764
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    WTF...
    Waar is zoiets nou weer goed voor? Afgunst of heb je ruzie met iemand gemaakt?

    Maar hoezo doet de politie niets, ze zijn verplicht om je aangifte op te nemen. Misschien kun je daar iets mee bij het waarborgfonds?

    You never know...

    De rest ziet er erg goed uit.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  5. #2765
    brainsgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    451
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Maar hoezo doet de politie niets, ze zijn verplicht om je aangifte op te nemen.
    Ik lees het iets anders: Politie heeft aangifte wel opgenomen. Maar aangifte beland op de grote hoop en wordt niks meer meegedaan. Net zoals fietsdiefstallen, inbraak auto's etc.

    Correct me if I am wrong.
    Ben ik een week aan zee, dan wil ik naar de bergen.
    Ben ik in de bergen, dan wil ik weer naar zee.
    En u denkt nu, waarom ga je niet naar Bergen aan Zee.


  6. #2766
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Helaas blijft het bij de sterke hand bij het schrijven van een proses-verbaal, en enkele weken later een briefje retour naar het slachtoffer dat ze helaas niks hebben kunnen doen.
    En deze papieren heb je weer nodig voor je verzekering, voor indien nodig de uitkering van de geleden schade.

    Ik heb gisteren eerst de garage opgeruimd, om de auto weer binnen te laten slapen.
    En nu er niet zoveel weekend werk meer is, krijg ik ook meer tijd om wat aan a4 te gaan doen.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  7. #2767
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De politie heeft de aangifte wel opgenomen maar de volgende dag had ik al een mail met het bericht dát ze geen aanwijzingen hadden en dát daarmee de zaak was afgedaan. Het waarborgfonds kan niets voor me betekenen omdat de schade niet veroorzaakt is door een ander voertuig. De verzekering keert ook niet uit omdat de auto wa+ verzekerd is en vandalismeschade is niet mee verzekerd.
    Audi Cabriolet 2.3

  8. Ad
  9. #2768

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ben je mooi klaar mee in dit land!
    Een aantal maanden geleden was het bij ons ook raak. Beide ruitenwissers van de auto van mijn vrouw afgebroken (inclusief de armen) flink wat deuken over de hele auto en zo'n fijne sleutelkras. De vierde auto in de de straat die week.
    Geen politie of verzekering die je helpt!
    Those who survive are not the strongest, not the most intelligent, but those who are the most adaptable to change!

  10. #2769

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Wat een *****zakken. Wie doet nou zoiets? Ik hoorde laatst van een klant dat ze zijn (prachtige) S4 onder de hondenstront hadden gesmeerd. Wat een zieke breinen.
    Over de politie maar te zwijgen. Nee, lekker veel extra agenten inzetten om snelheidscontroles uit te voeren, maar het bestrijden van criminaliteit ho maar. Echt, die beleidsmakers zouden eens met beide benen in de realiteit moeten staan ipv met hun poezelige voetjes op het rode pluche.

  11. #2770

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje Bekijk Berichten
    Wat een *****zakken. Wie doet nou zoiets? Ik hoorde laatst van een klant dat ze zijn (prachtige) S4 onder de hondenstront hadden gesmeerd. Wat een zieke breinen.
    Over de politie maar te zwijgen. Nee, lekker veel extra agenten inzetten om snelheidscontroles uit te voeren, maar het bestrijden van criminaliteit ho maar. Echt, die beleidsmakers zouden eens met beide benen in de realiteit moeten staan ipv met hun poezelige voetjes op het rode pluche.
    +1...
    In der Heimat des Audis

  12. #2771

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Wat een K-streek zeg, bah! Mensen kunnen er zeker niet meer tegen dat je in een wat mooiere/grotere auto rijdt? Ik zie het bij mij ook nog wel 'ns gebeuren zoiets, hou mn hart vast. (Het feit alleen al dat buurman zn trekhaak in mijn kenteken prakt, getuigt al dat mensen gewoon niet meer gewend zijn dat er ook auto's zijn die groter zijn dan een standaard bejaardis... )


    Afgelopen weekend beide Audi's even opgeruimd en gestofzuigd, was zeker nodig.
    En ik heb de gebroeders type81 op de koffie gehad; ze hebben het oude quattro interieur uit de competition overgenomen. Was wel even gezellig op zo'n regenachtige zondagmiddag.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #2772
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag begonnen met de voorbereidingen op de poetsmeeting van volgende week zondag, stap een; de Audi flink wassen. En dan was nodig ook
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  14. #2773

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dat moet ik ook nog doen... Wassen en kleien.
    In der Heimat des Audis

  15. #2774
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Vandaag winterbanden eronder laten leggen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  16. #2775

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgh Bekijk Berichten
    Vandaag begonnen met de voorbereidingen op de poetsmeeting van volgende week zondag, stap een; de Audi flink wassen. En dan was nodig ook
    Nu al? Je moet nog een hele week hoor ... dan kun je alweer opnieuw beginnen. Mijn planning is om het de 27e te doen, maar dat zal ook van het weer afhangen, wellicht begin ik al eerder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Vandaag winterbanden eronder laten leggen.
    Laten leggen? Sjee ... dat kun je toch makkelijk zelf?


    Gisteren niks aan de Audi's gedaan, maar wel wat voor de Audi's;
    Had de kabel al getrokken, gisteren de boel afgemaakt; heb nu een stopcontact in de voortuin, makkelijk om te stofzuigen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #2776
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Laten leggen? Sjee ... dat kun je toch makkelijk zelf?
    Niet als ze op de bestaande velgen gelegd worden...
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  18. #2777

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ow ... ja, da's andere koek.

    Wil je dat echt? Die paar tienen investering voor een setje staal is het probleem toch ook niet... (dat heb je er binnen 1,5 jaar weer uit...)

    Of anders een leuk setje LMV's scoren; banden verkopen en klaar!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #2778
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Zal het duidelijk voor je maken. De winterbanden liggen nu op de ori velgen en van het voorjaar komen er 18" onder met verlaging. Heb ik straks mooi 2 lmv sets voor zowel winter als zomer.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  20. #2779

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Kijk, that's the way to go!

    Dat heb ik voor de S6 momenteel ook, wel zo fraai.
    Voor de A3 helaas niet, maar ik zou daar best graag een mooi setje 17-inch voor willen, zodat ik de 16-inchen tot winterwielen kan bombarderen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #2780
    E d d y's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    777
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag 2 banden lek gereden door uitgefreesd asfalt..
    Leuk verjaardagscadeautje dan maar weer
    AUDI A4 B5 1.8T (。‿_。)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •