Pagina 551 van 1183 EersteEerste ... 514515015415475485495505515525535545555616016511051 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11.001 tot 11.020 van de 23641

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #11001
    ChronoworX's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    368
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Cool Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Met dit weer: de wagen gewassen natuurlijk!



    Wel met enig vloeken en tieren omdat m'n zeem ineens een vet-verplaats-doek geworden leek te zijn. Ook maar eens op het forum op zoek naar een goed stappenplan om de glans naar een nieuw niveau te tillen!

  2. #11002
    dalmeijer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    478
    Kudos
    20
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vanmorgen de binnenkant aangepakt, stofzuigen, dashboard met PB Natural look weer opgepoetst en het leer flink in de Gliptone gezet!

    Vanmiddag met hulp van VAG-COM-held @A4FSI eindelijk de foutief gecodeerde instellingen uit de A6 weten te halen, ruim 3 uur bezig geweest maar geen foutmelding meer te vinden (anders dan die van een kapotte vlotter die Pedro donderdag gaat oplossen)!

    Top geregeld, super bedankt Yuxel!
    Q7 (4M) E-tron 3.0TDI V6 Quattro

  3. #11003

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    -----
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 07-04-13 om 17:33.
    turn in turn out turn on

  4. #11004

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb een huwelijk voltrokken: de motor weer in de 100 CS quattro gemonteerd en met de versnellingsbak herenigt!
    turn in turn out turn on

  5. #11005
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dalmeijer Bekijk Berichten
    Vanmorgen de binnenkant aangepakt, stofzuigen, dashboard met PB Natural look weer opgepoetst en het leer flink in de Gliptone gezet!

    Vanmiddag met hulp van VAG-COM-held @A4FSI eindelijk de foutief gecodeerde instellingen uit de A6 weten te halen, ruim 3 uur bezig geweest maar geen foutmelding meer te vinden (anders dan die van een kapotte vlotter die Pedro donderdag gaat oplossen)!

    Top geregeld, super bedankt Yuxel!
    Na de auto-scan de foutgecodeerde modules nalopen, kostte wel tijd ja maar gelukkig ben je nu foutloos (je auto dan )
    En nu de vlotter laten maken, kan je weer genieten


  6. #11006

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi89coupe Bekijk Berichten
    @ bastet, ik zit net te lezen over franky d zijn zimmermann schijven dat die gaatjes dicht zitten, en bij jouw al 30k km dicht zitten.....
    die gaatjes zitten er toch niet voor niets en moeten toch vrij zijn voor een goede werking?
    Of kan dit verder niet zoveel kwaad?
    Die gaatjes zitten niet dicht, als je goed kijkt zit er rond de randjes wat 'aanslag' maar zijn ze niet verstopt. Dat wisselt een beetje, maar wordt niet erger (100% dicht) of minder, op de lange termijn.

    Die gaatjes zijn theoretisch voor het afvoeren van ontstane gassen tijdens het remmen, maar voegen in de praktijk weinig toe aan remkracht (if anything at all). De sterkste remschijf is over 't algemeen een gewone platte schijf. Dit is >99% optisch leuk.

    Overigens, in de temperaturen die wij in het normale gebruik van een normale auto halen zullen gaatjes/gasafvoer echt geen rol spelen. Af en toe goed heet stoken verbrandt de boel een beetje, maar anderes... lekker laten gaan.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #11007
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Okee, bedankt Bastet! :-)

  8. Ad
  9. #11008
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag dus de 20 inch zomersloffen onder de A8 gemonteerd.

    ImageUploadedByTapatalk1365375268.331301.jpg



    Optisch ziet het stukken beter uit dan de 17inch wintersloffen, maar man, wat zijn die Michelin pilot super sport banden K.T!!
    Het zal de laatste zomer zijn dat ze er op zitten, dan zijn ze gelukkig op, ( na 2 zomers &#128563 en anders zorg ik er wel voor 😡.
    De winterbanden van Dunlop maken geluid, maar de Michelins doen het er niet beter op 😳.
    Denk dat ik terug ga naar de Bridgestone Potenza, deze had ik op de 19ers zonder problemen en geluid, super bandje 👍.
    Ook de stijvere wang van de Potenza beviel me beter dan deze zachte dweilen van Michelin, stuurde directer.
    Maar goed, ff rijden hier mee en we zijn het weer gewend zullen we maar zeggen 😉.
    Wat zijn trouwens de meningen over banden wissel van voor naar achter bij quattro?

    Ps, de gaatjes van de schijven zijn "nog" open.
    Laatst gewijzigd door Franky D; 08-04-13 om 00:01.

  10. #11009

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Denk dat ik terug ga naar de Bridgestone Potenza, deze had ik op de 19ers zonder problemen en geluid, super bandje 👍.
    Bridgestone Potenza S001 = een hele fijne band, zéér aan te bevelen. Excellente grip, stil, niet extreem duur. Wel minder slijtvast (ik heb in 30.000km een setje opgereden, 8>2mm (v) en 8>5mm (a)).

    Over wisselen: kan gewoon, net als bij FWD, maar houd in gedachten dat je doorgaans de beste banden achter moet monteren (voorkant kan je corrigeren met remmen/sturen, achterkant bij FWD helemaal niet en bij quattro alleen beetje met 't gas). Omdat bij quattro's het slijtagepatroon vaak gelijk is voor/achter heeft het relatief weinig zijn (ik koop straks 2 nieuwe banden, monteer de 5mm's vóór en de nieuwe gaan achterop, voor jou zal alles als 't goed is vaak wel gelijk afslijten).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #11010

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteren met dank aan @ketelapper en @FASt 2 dozen vol onderdelen voor de A4 binnengehad, die ik van @K9TDI gekocht had.
    Sonniboys er meteen in gemaakt, staat super!
    Eerdaags verder met de lederen handrem en de voor- en achterlichten, ben benieuwd!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #11011
    flashboarder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    53
    Posts
    950
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    nieuwe voorste remschijven en blokken gemonteerd
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  13. #11012
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteren voor de afwisseling mijn auto maar weer eens gewassen; zat er g#%$geloeiende een put in mijn linker achterdeur; ik was er ziek van . Vanochtend direct actie ondernomen, en vanmiddag de deuk eruit laten masseren .
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  14. #11013
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de A4 vanuit Berlijn naar huis gereden, 709 kilometer in 6.11 uur, inclusief een tankstop, liep als het bekende spoor!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  15. #11014
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChronoworX Bekijk Berichten
    Met dit weer: de wagen gewassen natuurlijk!



    Wel met enig vloeken en tieren omdat m'n zeem ineens een vet-verplaats-doek geworden leek te zijn. Ook maar eens op het forum op zoek naar een goed stappenplan om de glans naar een nieuw niveau te tillen!
    Is zat te vinden in de poetssector!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  16. #11015

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    95
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    afgelopen weekend de auto ook maar een gewassen ,het dak en de motorkap zijn wat dof.maar ik denk dat ik hem een keer laat poetsen (polijsten).
    op aanraden van andere forumleden andere speakers gemonteerd en dit keer wel met de nodige zorgvuldigheid,( is trouwens een stuk beter bedankt)
    ik zit alleen nog te twijfelen of ik een subwoofer van pioneer koop de wx77?? is een hele platte maar lange actieve sub.

    gisteren alleen een opmerkelijk geluidje gehoord tijdens het rijden. lijkt net of de ventilator meer toeren maakt als je gas geeft maar het komt uit het motor compartiment, ik zal de olie eens veversen ;-)))

  17. #11016

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag op de planning; gepeperde rekening van het laatste onderhoud aan de A4 betalen ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #11017

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChronoworX Bekijk Berichten
    Met dit weer: de wagen gewassen natuurlijk!



    Wel met enig vloeken en tieren omdat m'n zeem ineens een vet-verplaats-doek geworden leek te zijn. Ook maar eens op het forum op zoek naar een goed stappenplan om de glans naar een nieuw niveau te tillen!
    Ja, want dit glimt niet natuurlijk.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #11018
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag een xenon set opgehaald voor de A6, ga ze plaatsen in de mistlichten. Lekker fel
    Eindelijk een webshop die vanuit Amsterdam opereert. Hoef ik geen verzendkosten meer te betalen, lekker afhalen

  20. #11019
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag gekeken hoe de regen over mijn sealing vloeit.. Verliefd!
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  21. #11020
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ook even een setje 8000K D2S lampjes opgehaald en direct gemonteerd.

    Links 6000K Rechts 8000K


    Vreemd dat mijn 6000K niet echt wit brand, maar ben super blij met de 8000K

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •