Pagina 556 van 1181 EersteEerste ... 564565065465525535545555565575585595605666066561056 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11.101 tot 11.120 van de 23615

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #11101
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Dat is wat Leon bedoeld. Je hebt kans dat de koper blij verrast is dat hij een auto zonder gebruiksschade koopt en je hebt kans dat iemand hem laat staan omdat hij geen gebruiksschade heeft.
    Dat dacht ik al ja Maar mijn wagen heeft zoveel kleine krasjes dat ik zelfs voor 13.500 het niet heb kunnen verkopen. (Meneer was akkoord met de prijs, eenmaal aangekomen heeft hij weer afgehaakt.)
    Hij moet dus sowieso worden gespoten tenzij ik het voor 8000 EUR weggeef.

  2. #11102
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    . Ze zullen wel verbaast zijn dat een auto van 7 jaar geen enkele krasje heeft.
    En dat is het m nu!!
    Een auto van 7 jaar hoort gebruikers sporen te hebben.


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Laatst gewijzigd door Franky D; 14-04-13 om 16:48.

  3. #11103
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    En dat is het m nu!!
    Een auto van 7 jaar hoort gebruikers sporen te hebben.


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Maak ik wel hier en daar een krasje

  4. #11104
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Zeker een paar keer door de krasstraat 😁


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁

  5. #11105
    S6Diesel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.351
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Zit nu even bij te komen van de buitenschoolse activiteiten. Interieur gereinigd en verzorgd, inclusief invetten van het meubilair en de hemel stofzuigen (stoornis). Vervolgens de lak aan de binnenkant van alle scharnierende plaatdelen, portieren/achterklep/motorkap, schoongemaakt. Priegelwerk om de scharnierkanten van de portieren met een kwastje schoon te maken. Ook de motorruimte, plasticdelen en het slangenwerk, stofvrij gemaakt.
    Afgespoten, met de emmers en mitt in de weer. Gedroogd, nu wat eten en vervolgens straks in de was zetten. Daarna waarschijnlijk in bad zitten in de verwachting dat ik morgen minder spierpijn zal hebben...
    Goed bezig geweest zeg, je hebt de smaak te pakken. Chapeau!
    Jammer dat je er niet ook bij bent met de poetsmeeting. Zou leuk zijn. Misschien de hierna volgende ...?
    Audi A6 3.0TDI V6 Quattro S-Line Daytonagrey Hartog Tuning


  6. #11106
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    En dat is het m nu!!
    Een auto van 7 jaar hoort gebruikers sporen te hebben.
    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁
    Pas op hé? Het kan ook te gek!

    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  7. #11107
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    Maak ik wel hier en daar een krasje
    om dan weer te zeuren dat ie gespoten moet worden. Regel je weer een Peugeogist voor 1000 euries. Zo blijf je aan de gang

  8. Ad
  9. #11108
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    om dan weer te zeuren dat ie gespoten moet worden. Regel je weer een Peugeogist voor 1000 euries. Zo blijf je aan de gang
    Mwaa, er is wel een groot verschil tussen een paar krasjes, en honderden krasjes maar komt goed hoop ik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Pas op hé? Het kan ook te gek!


    Ja hé volgensmij had jouw auto ook helemaal geen gebruikerssporen maar ach jij bent weer een poets fanaat
    Maar het kán, ik maak ze gewoon wijs tijdens verkoop dat ik een ultieme poets fanaat ben, laat ik ze mijn dap900 zien.
    Laatst gewijzigd door Fatih; 14-04-13 om 22:44.

  10. #11109

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    Maak ik wel hier en daar een krasje
    Als jij aan de koper kan laten zien dat je auto schadevrij was maar bekrast voor het spuiten, en dat je hem hebt laten spuiten uit liefhebberij zal er weinig commentaar komen. Foto's zijn hierbij je bewijs lijkt me.
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  11. #11110
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.549
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik wou net zeggen, waarom kan een krasvrije auto van 7 jaar oud niet? Mijn TT is toch al bijna 13 jaar en is toch echt krasvrij. Wat steenslag en 3 kleine deukjes ontkom ik niet aan maar krassen zitten er echt niet op...

    Van het weekend de auto nog nagelopen met de DAP500 en opnieuw in de sealant/glaze/wax gezet, en nu bezig om mijn leren stoelen bij te werken met leerverf. Dan is hij van binnen ook weer als nieuw:



    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  12. #11111

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Ik wou net zeggen, waarom kan een krasvrije auto van 7 jaar oud niet? Mijn TT is toch al bijna 13 jaar en is toch echt krasvrij. Wat steenslag en 3 kleine deukjes ontkom ik niet aan maar krassen zitten er echt niet op...

    Van het weekend de auto nog nagelopen met de DAP500 en opnieuw in de sealant/glaze/wax gezet, en nu bezig om mijn leren stoelen bij te werken met leerverf. Dan is hij van binnen ook weer als nieuw
    Feit is wel dat 95% van de auto's niet zo goed behandeld is/wordt, en er dus na 5-10 jaar gewoonweg (veel) krassen op zullen zitten. Een auto die er met ~200.000km en 7 jaar nog als nieuw (echt nieuw) uit ziet, kan argwaan wekken. Ik zeg niet dat het zál gebeuren, een goede/nette auto trekt ook sneller meer aandacht, in die zin dus positief, maar voor de kritische kijker wellicht wat vreemd. Jouw steenslag en 3 putjes doen juist weer bevestigen dat het een originele auto is die goed is behandeld.

    Een compleet overgespoten auto, zonder smetje/deukje/dingetje, doet mij ook wat raar kijken, zoekend naar de reden. En los van de reden, als er veel is losgehaald, is er misschien ook eea niet goed teruggezet..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #11112
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.404
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    In 2010 de Citroen C5 verkocht met 2 ton op de klok en 8 jaar ervaring. De wagen was in perfecte conditie optisch als technisch.
    Was via marktplaats binnen een uur de eerste koper en binnen 3 uur verkocht.

    Heeft toch ook zo zijn voordelen
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  14. #11113
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Tja, en mijn vorige Audi C5 ook voor de hoofdprijs met 241K op de teller en 11 jaar oud.
    Was ook in topconditie... (duurde alleen niet lang helaas)
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  15. #11114
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb vandaag mijn zomer wielen onder de coupe gezet....het duurde even voor dat kon...ik moest nog op een nieuwe velg wachten vanuit duitsland.

    Resultaat:




  16. #11115

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Toen we de B6 hadden helaas na paar weken al pech gehad. Parkeerdeukje op t werk van m'n vriendin. Vorige week kwam dat nog eens ter sprake op t werk bij m'n vriendin, resultaat: ze mag het laten maken!! Lelijk deukje op de vouw, dus ben er blij mee!

    Volgende week dinsdag wordt de deur netjes gemaakt en gespoten. Wel twee vragen:
    - hij wordt dinsdag gerepareerd en is ook dezelfde dag klaar. Is dat niet vreemd na spuitwerk?
    - ga je kleurverschil zien van overspuiten van de deur? De lak van de B6 staat toch alweer 10 jaar bloot aan neerslag en zon..

    Binnenkort maar eens iemand vinden om samen dagje (machinaal) te poetsen
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  17. #11116
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Toen we de B6 hadden helaas na paar weken al pech gehad. Parkeerdeukje op t werk van m'n vriendin. Vorige week kwam dat nog eens ter sprake op t werk bij m'n vriendin, resultaat: ze mag het laten maken!! Lelijk deukje op de vouw, dus ben er blij mee!

    Volgende week dinsdag wordt de deur netjes gemaakt en gespoten. Wel twee vragen:
    - hij wordt dinsdag gerepareerd en is ook dezelfde dag klaar. Is dat niet vreemd na spuitwerk?
    - ga je kleurverschil zien van overspuiten van de deur? De lak van de B6 staat toch alweer 10 jaar bloot aan neerslag en zon..

    Binnenkort maar eens iemand vinden om samen dagje (machinaal) te poetsen
    We hebben hier wel eens contact over gehad dus als je interesse hebt hoor ik het wel, geen probleem het zal allen niet eerder kunnen dan juni ivm volle agenda en knieoperatie
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #11117
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag niets gedaan maar gisteravond nog even het bekende startonderbreker probleem aangepakt, de wagen begon last te krijgen van het bekende knipperende sleuteltje dus maar even op onderzoek uitgegaan.
    Stuur eraf, kappen eraf en toen het stekkertje maar even bekeken en ja hoor, stekker geoxideerd. Stekkertje uit elkaar gehaald, er even met een naald doorheen gekrast, iets bij elkaar gebogen en toen het hele spulletje weer in elkaar, et voila, een perfect startende b5 zonder zeurende startonderbreker
    A4 B6 Avant, work in progress

  19. #11118

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    We hebben hier wel eens contact over gehad dus als je interesse hebt hoor ik het wel, geen probleem het zal allen niet eerder kunnen dan juni ivm volle agenda en knieoperatie
    I know, ben t niet vergeten hoor!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  20. #11119

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Toen we de B6 hadden helaas na paar weken al pech gehad. Parkeerdeukje op t werk van m'n vriendin. Vorige week kwam dat nog eens ter sprake op t werk bij m'n vriendin, resultaat: ze mag het laten maken!! Lelijk deukje op de vouw, dus ben er blij mee!

    Volgende week dinsdag wordt de deur netjes gemaakt en gespoten. Wel twee vragen:
    - hij wordt dinsdag gerepareerd en is ook dezelfde dag klaar. Is dat niet vreemd na spuitwerk?
    - ga je kleurverschil zien van overspuiten van de deur? De lak van de B6 staat toch alweer 10 jaar bloot aan neerslag en zon..

    Binnenkort maar eens iemand vinden om samen dagje (machinaal) te poetsen
    Lak is vrij rap droog, 's ochtends spuiten, rond koffietijd in de oven, 's middags klaar. Wel voorzichtig wassen de eerste 24-48 uur.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #11120

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Lak is vrij rap droog, 's ochtends spuiten, rond koffietijd in de oven, 's middags klaar. Wel voorzichtig wassen de eerste 24-48 uur.
    Gewoon niet wassen dus 😉
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •