Pagina 729 van 1181 EersteEerste ... 229629679719725726727728729730731732733739779829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 14.561 tot 14.580 van de 23615

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #14561
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas82 Bekijk Berichten
    Gisteren van @Reggy een cupralip gekregen en die er vandaag meteen onder gemonteerd, was wel even klooien om em er netjes onder te krijgen in je eentje maar het is gelukt.
    Van de voorkant af gezien een erg dikke mod maar vanaf de zijkant weet ik het nog niet zo, misschien binnenkort nog wat aanpassingen aan doen
    ik vind hem zonder mooier.

    vandaag de audi weer eens verwend, helaas alleen de binnenkant maar wel lekker grondig.
    alles lekker schoon en stofvrij inclusief instapjes.
    morgen even de nieuwe zomerwielen controleren en dan zo langzaam misschien eens aan de gang gaan met herstellen.
    en misschien nog gp thunder lampjes halen voor de groot en mistlichten.

  2. #14562
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Een tijdje geleden erachter gekomen dat mijn stoelen elektrische lendensteunen hebben, maar dat deze niet aangesloten zaten. Dus vandaag maar de bestuurdersstoel gedaan. Lastigste stuk is om de 12V en massa van onder de stoel naar de dorpel te krijgen onder de mat, maar het is gelukt. De 12V zit aangesloten op aansluiting 30 en daarna netjes afgezekerd met 10A zoals het origineel ook hoort. Helaas vergeten er foto's van te maken. Zal dit doen als ik binnenkort de bijrijderskant ga doen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #14563
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Een tijdje geleden erachter gekomen dat mijn stoelen elektrische lendensteunen hebben, maar dat deze niet aangesloten zaten. Dus vandaag maar de bestuurdersstoel gedaan. Lastigste stuk is om de 12V en massa van onder de stoel naar de dorpel te krijgen onder de mat, maar het is gelukt. De 12V zit aangesloten op aansluiting 30 en daarna netjes afgezekerd met 10A zoals het origineel ook hoort. Helaas vergeten er foto's van te maken. Zal dit doen als ik binnenkort de bijrijderskant ga doen.
    Heb je andere stoelen dan ? Normaal zitten deze toch gewoon met de stekjers aangesloten onder de stoel !
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #14564
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Volgens de stikker met de optiecodes zat er bij aflevering (lang geleden ) een standaard interieur in. Blijkbaar is er later een sportinterieur ingekomen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  5. #14565
    justmvg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi SB Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit, lijkt wel OEM wanneer hij uit staat! De interface vind ik dan weer jammer, maar dat is persoonlijke mening
    Waar heb je deze gevonden?
    Ziet er zeker netjes uit. Was ook wel verrast. Ik was op zoek naar een originele radio met navigatie maar mede door de prijs en diefstalgevoeligheid van de rns-e heb ik die niet gekocht. een andere merken vond ik geen gezicht.. Ik wilde het wel OEM laten lijken.
    Zo kwam ik dit systeem(nieuw) tegen op een chinese site voor iets minder dan 280 euro... Je snapt dat de keuze snel gemaakt was om het in ieder geval te proberen. Alles zat erbij.. GPS ontvanger, can-bus kabels, sleutels om los te maken, microfoon, (bluetooth is ingebouwd voor connectie met telefoon als headset en muziekspeler) en er zitten allerlei in en output kabels aan voor bijvoorbeeld een achteruitrijcamera.

    Het menu is niet de mooiste inderdaad, maar als ik het goed begrijp kun je hier meerdere "themes" op zetten. Overigens zie je hier niks van als je navi, mp3/mp4 of radio etc. aan hebt staan.
    Audi A3 SB 1.9 TDI | Zuid-Holland | justmvg@audiconnect.nl |


  6. #14566
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de auto van binnen schoongemaakt, dashboard en andere kunststofdelen met Poorboy's Natural Look behandeld, daarna wagen
    nog even gauw afgespoten en gedroogd.
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel


  7. #14567
    Snert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag even het rubber van het dankraam vervangen.. Heledakraam er uit moeten halen.. #$%^&! Rotklus.
    Alleen kan hij er weer uit, omdat hij niet helemaal gelijk met het dak loopt aan één kant..

  8. Ad
  9. #14568

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    S-Line hemel eruit gehaald, stock witte ervoor terug. Klus viel mee, maar was wel lastig.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #14569
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Om 4 uur afspraak om de ramen te blinderen.. Gaat em dik staan hoop ik

  11. #14570
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag mijn grootlicht en mistlicht vervangen voor 7500K GP Thunder lampen. Het rare is dat het grootlicht een mooie lichtblauwe gloed geeft net als mijn 5K Xenon maar dat dezelfde lampen in de mistlicht units veel geler licht geeft. Zou hier dus eigenlijk de 8500K lampen in moeten plaatsen.
    Vandaag ook nog even mijn "nieuwe" set old RS6 laten controleren op afwijking en ze zijn perfect recht, gelukkig.. Eens kijken om wat spulletjes te bestellen en ze op mijn gemak te gaan herstellen voor het nieuwe seizoen.. (zou nu al kunnen met deze temperaturen..)
    Oja, en de verlichting even gecodeerd naar Canada. Heb nu ook DRL. (min of meer)

  12. #14571

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    Vandaag ook nog even mijn "nieuwe" set old RS6 laten controleren op afwijking en ze zijn perfect recht, gelukkig..
    Oh, dan ben ik wel even benieuwd hoe/wat/waar?
    Ik heb ook 1 of 2 kromme velgen onder de A4 zitten, maarja, welke het dan zijn ... ??
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #14572

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Oh, dan ben ik wel even benieuwd hoe/wat/waar?
    Ik heb ook 1 of 2 kromme velgen onder de A4 zitten, maarja, welke het dan zijn ... ??
    Voor de bandenwissel even op de balanceerder zetten, en dan goed kijken naar beide velgranden (binnen en buiten). Je ziet dan de ergste kromheid al wel, plus, ze worden feitelijk even gecontroleerd op onbalans..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #14573
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vanmorgen de auto voorzien van een verse APK in Alkmaar. Na het vervangen van een ashoes en een steekproef op de keuring waar de auto met gemak doorheen kwam zoals ik begreep weer op weg naar huis. Het blijft heerlijk rijden in die auto.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  15. #14574
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de auto opgehaald bij de garage . Vliegwiel laten vervangen .
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  16. #14575
    Opuske
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de A6 door de autokeuring laten gaan en met gans geslaagd zonder 1 minpuntje.
    Morgenavond naar de garage brengen zodat die woensdag een nieuwe distributieriem kan krijgen en alsook het ruitenwisser lekkage oplossen (weten niet of het het reservoir of de leidingen zijn die lekken)

  17. #14576
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Tijdens het poetsen gisteren, geconstateerd dat de rechter achterdorpel niet meer verlicht was; vanochtend naar de dealer gegaan, welke een nieuwe dorpellijst heeft besteld. De nieuwe dorpellijst zal waarschijnlijk morgen binnen komen en ik zal dan wel worden gebeld voor een afspraak om deze te vervangen.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  18. #14577
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Zo direct richting Audiwereld rijden, EINDELIJK worden de xenon/led koplampen ingebouwd
    Helaas nog geen S6 grill op de kop kunnen tikken, dus de bumper moet er weer af zodra ik de S6 grill heb...

    Gister ramen laten tinten, vandaag koplampen inbouwen. Gaat snel richting mijn smaak. Nou nog S6 grill, S6 diffusor en dubbele sierstukken op maat laten maken.. Maar dat komt later wel.
    Laatst gewijzigd door Fatih; 07-01-14 om 07:07.

  19. #14578
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb niks aan men Audi gedaan, vrouwlief heeft echter bij het inparkeren een trekhaak geraakt
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

  20. #14579
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk Berichten
    Ik heb niks aan men Audi gedaan, vrouwlief heeft echter bij het inparkeren een trekhaak geraakt
    Das minder! Is de schade aanzienlijk of valt het wel mee?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  21. #14580
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    Zo direct richting Audiwereld rijden, EINDELIJK worden de xenon/led koplampen ingebouwd
    Helaas nog geen S6 grill op de kop kunnen tikken, dus de bumper moet er weer af zodra ik de S6 grill heb...

    Gister ramen laten tinten, vandaag koplampen inbouwen. Gaat snel richting mijn smaak. Nou nog S6 grill, S6 diffusor en dubbele sierstukken op maat laten maken.. Maar dat komt later wel.
    als je toch bij audiwereld bent, kun je daar gelijk de grille laten plaatsen, volgens mij hangt er nog wel eentje
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •