Gewassen, hotwax en binnen gestofzuigd. Weer klaar voor de lange rit maandagnacht.
gisteren S7 hele dag op de oprit laten staan en de hele dag (160 km op binnendoorweggetjes) met onze 2001 SAAB met dak open gereden; heerlijk!
Vandaag stukkie gereden en gisteren de A6 voor het eerst helemaal gewassen. Kwam toch nog wel wat dingetjes tegen die de aandacht vragen. De auto is drie jaar oud en heeft waarschijnlijk toch de nodige krasstraatbeurten gehad. Binnenkort maar eens kijken of ik hem helemaal kan laten polijsten en sealen. Ben helemaal happy met deze auto en zeker alstie volgende week zaterdag bij JD is geweest.
Ze allebei nog steeds niet verkocht ...
En ik begin daar wel een beetje van te balen.
"Helaas" heb ik namelijk een best wel leuke opvolger op het oog, maarja, ik ga geen centjes uitgeven die ik nog niet verdiend heb (dat heb ik al met een huis gedaan, dat vind ik genoeg) dus dan maar fingers-crossed dat-ie er nog staat als eindelijk de huidige wagens verkocht zijn.
No offence Bob. Maar de prijzen zij. Een beetje aan de hoge kant..
A4 gaat nog, maar de 3 moet wel een stukje omlaag als je kan van slagen wil.
En dan nog het feit dat het lastig te verkopen auto's zijn. B5 is oud, A3 heeft de verkeerde motor voor de snelle verkoop..
Dat bod wat je had van een of andere website vond ik niet verkeerd hoor! (7250)
True. Je moet hoog inzetten he?
De A3 is zeker bespreekbaar, ik wil die ook nog even flink aanpakken eerdaags, verse foto's maken en vervolgens nog wat verder afprijzen.
Zal ook de reden zijn dat er nu nog geen reactie is gekomen.
Dat bod is zeker een leuk vangnet, maar ik hoop er toch wel iets meer voor te krijgen.
De A4 is inderdaad een verhaal apart. Inderdaad een dagje ouder, maar technisch koop je een perfecte auto. Maarja, veel mensen staren zich toch blind op het feit dat er groot aanbod in is, wat allemaal flink goedkoper is. Die doelgroep moet ik nou nét effe voorbij, ik moet precies de persoon vinden die een leuke auto in goede staat zoekt, en niet een sjaken/deukenbak met 5 jaar achterstallig onderhoud om voor een habbekrats in 6 maanden op te rijden.
Zal helaas moeten gaan inzetten op Marktplaats nu om er wat schot in te krijgen, ben ik niet heel blij mee, gezien het gemiddelde niveau daar. Had echt gehoopt een reactie vanuit autoscout of AF te krijgen. Maarja, het is niet anders.
Gisteren bij @Carpediem geweest om samen de kabels weg te werken van mijn dashcam.
Draden aan gesloten in de zekeringkast.
Was gezellig, lekker gekletst over audi.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--
S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 -> Retrofits Topic A5/8T
ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld
Dit wilde ik toch even verder onderzoeken.
Gaspedaal zoekopdracht gestart;
- A3 4/5 deurs
- Tussen 140 en 180k km op de teller
- Tussen 1.4 en 2.0
- Tussen 2005 en 2007
39 zoekresultaten. Gemiddelde prijs op gaspedaal; EUR 8583. Nou zitten er wel een paar goudzoekers tussen, maar al met al zit ik redelijk in het midden.
Op marktplaats ligt het bedrag zelfs nog hoger, wat natuurlijk niet zo raar is gezien het afdingen/bieden daar.
Neemt niet weg dat ik nu geen cent meer zak, dat zullen die andere aanbieders namelijk gerust ook doen, maar ik vond het wel even verfrissend om te weten.
Nope, je moet reëel zijn en dat medium kiezen waar het te doen is. Goed oriënteren wat de concurrentie doet, een goede presentatie verzorgen en een gevoel van "my home is my castle" (wat makelaars veel ontmoeten) onderdrukken. De marges waar binnen je kan opereren zijn dun. Just my two cents, Bob.
Eens.
Zelf heb ik altijd de tactiek om scherp in prijs te zitten. Bevalt tot nu toe prima. Altijd redelijk snel auto's verkocht voor hogere prijs dan inruil of handel. Maar ik hoef ook niet de onderste euro uit de kan. Verkoop liever snel aan fatsoenlijk persoon dan allemaal gelukszoekers over de vloer.
Ik zie het ook niet snel gebeuren dat je uiteindelijk veel meer dan 7.250 voor de A3 gaat krijgen.
Tik je kenteken, opties en km stand maar eens in @Bob
https://www.anwb.nl/m/autowaarde
Peeet
S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 -> Retrofits Topic A5/8T
ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld
Okee, waardevolle tips. Kunnen we weer wat mee en kan ik rekening mee houden bij het bepalen van een nieuwe prijs.