Pagina 1182 van 1182 EersteEerste ... 18268210821132117211781179118011811182
Resultaten 23.621 tot 23.629 van de 23629

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #23621
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.233
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ikzelf niet, maar de dealer. Inspectie, remvloeistof vervangen en APK. Hij kan er voorlopig weer tegenaan. Wel een tip meegekregen voor de remmen. Schijnen rondom aan vervanging toe te zijn. Kosten bij de dealer voor voor en achter €1700,00. Wat een geld zeg.
    Dat gaan we dus mooi zelf doen
    Ik zou eerst ook maar eens kijken of het echt zo is, alles tegelijk is al vreemd en ze roepen het al snel hoor, remmen? denken de meeste mensen (leek) en laten het gewoon doen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #23622
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    331
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ikzelf niet, maar de dealer. Inspectie, remvloeistof vervangen en APK. Hij kan er voorlopig weer tegenaan. Wel een tip meegekregen voor de remmen. Schijnen rondom aan vervanging toe te zijn. Kosten bij de dealer voor voor en achter €1700,00. Wat een geld zeg.
    Dat gaan we dus mooi zelf doen
    Remmerij vervangen bij de (st)dealer is altijd aan de prijzige kant.. voor dat geld kan je denk ik zelfs swappen naar plug en play set van de performance modellen..
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  3. #23623
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.361
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Inderdaad. Ik ken die streken al wel een beetje. Heb het een keer meegemaakt dat ze zeiden dat mijn blokken voor op waren. Ben er mee doorgereden en pas 23000 km later kreeg ik een melding van de slijtage indicator.
    Remmen heb ik tot op heden altijd nog zelf gedaan. Is zelf goed te doen. Heb zelf VCDS dus kan ook de achterkant op de juiste manier doen.
    Maak me nog geen zorgen. Ga binnenkort wel eens op mijn gemak neuzen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik zou eerst ook maar eens kijken of het echt zo is, alles tegelijk is al vreemd en ze roepen het al snel hoor, remmen? denken de meeste mensen (leek) en laten het gewoon doen.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  4. #23624
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.361
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk schrok. Had al wel rekening gehouden met €650,00 voor de voorkant, maar dat is tegenwoordig gewoon €1000,00.
    Ben aan het overwegen om de voorkant op te waarderen naar grotere schijven (375 mm) en grotere klauwen. Vind alleen de investering nogal flink en vraag me af of ik dat het geld wel waard vind. Weet ook niet goed welke klauwen er zonder aanpassingen op mijn Q3 passen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdR91 Bekijk Berichten
    Remmerij vervangen bij de (st)dealer is altijd aan de prijzige kant.. voor dat geld kan je denk ik zelfs swappen naar plug en play set van de performance modellen..
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  5. #23625
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    331
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk schrok. Had al wel rekening gehouden met €650,00 voor de voorkant, maar dat is tegenwoordig gewoon €1000,00.
    Ben aan het overwegen om de voorkant op te waarderen naar grotere schijven (375 mm) en grotere klauwen. Vind alleen de investering nogal flink en vraag me af of ik dat het geld wel waard vind. Weet ook niet goed welke klauwen er zonder aanpassingen op mijn Q3 passen.
    Heb even een snelle zoekslag gemaakt… maar kan er bar weinig over vinden…. Zou zeggen RS Q3 set wel mogelijk zou zijn. Lijkt op de onderstaande set

    Jaa… de prijzen zijn er soms wel naar idd!. Ik vind persoonlijk de 6-pots Akebono klauw erg mooi.
    Laatst gewijzigd door RdR91; Gisteren om 18:08.
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021


  6. #23626

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ikzelf niet, maar de dealer. Inspectie, remvloeistof vervangen en APK. Hij kan er voorlopig weer tegenaan. Wel een tip meegekregen voor de remmen. Schijnen rondom aan vervanging toe te zijn. Kosten bij de dealer voor voor en achter €1700,00. Wat een geld zeg.
    Dat gaan we dus mooi zelf doen
    Als je voor OEM gaat : https://shop.ahw-shop.de/audi-teile/...orderachse?p=1

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #23627
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.361
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Thanks voor de tip Peeet. Ken hem. Had ik vanmiddag de site al even bekeken. Ik ga eerst nog maar eens onafhankelijk de boel laten meten😁
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  8. Ad
  9. #23628
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.361
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    RSQ set past inderdaad. Staat die set trouwens in de verkoop? Die zes pots Akebono klauwen zijn zeker fraai, maar ik denk een beetje overkill🤣. We gaan ons eens beraden😁.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdR91 Bekijk Berichten
    Heb even een snelle zoekslag gemaakt… maar kan er bar weinig over vinden…. Zou zeggen RS Q3 set wel mogelijk zou zijn. Lijkt op de onderstaande set

    Jaa… de prijzen zijn er soms wel naar idd!. Ik vind persoonlijk de 6-pots Akebono klauw erg mooi.
    Laatst gewijzigd door Superavenger69; Gisteren om 19:12.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  10. #23629
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    331
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Op zich voor auto met beetje body is wat extra remkracht niet erg haha. Ik hoop het ooit zelf nog is te gaan retrofitted i.c.m. chip.

    De foto komt gewoon van het internet af.. Ik zag op marktplaats wel wat voorbij komen.. variërende prijzen van 1000-2500…

    En anders Ebay Kleinanzeigen in de gaten houden
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •