Een lage 9 min zit er in met de vr6, had laatst met 2 ongelukken op de baan 9,30.
quattro heb je alleen echt voordel van als je het gas er vroeg op gooit in een bocht icm veel vermogen
maar in de meeste gevallen kan je met een fwd al goed uit de voeten.
zeker een leuk golfje2/3 gti of zoals coupe20v een mk3 vr6je
goed bezig hoor..
oja, viel mij wel op dat er een stuk minder e30 3-series op de ring reden dan 2 jaar terug.
toen stikte het van de 325i's
nu veel e36 modellen...
Onderstel van mijn 80 is wel in orde. Eibach pro kit en Bilstein B4 dempers. De rubbers zijn ook nog wel goed.
Schijven en blokken voor zijn niet lang gelden vervangen.
Banden? Tja, die discussie wil ik niet weer beginnen, maar ik vind ze prima. Is niet top, maaar doet zijn werk.
ZIjn wel 225ers.
En dan nog een chipje van Pedro die z'n werk doet.
Zeker ... de B4 is standaard al niet toppie beremd .. en da's jammer.
Ik heb nu wat zwaarder werk aan de voorzijde (exacte specs weet ik niet, maar het zijn geperforeerde schijven) en dat helpt een klein beetje, maar is van de andere kant ook wel weer nodig i.c.m. het beetje extra power dat ik heb.
2.8v6 / S2 remmerij is een optie, je zult zeker niet de eerste zijn die zo'n upgrade uitvoert.
Jongens de volgende keer wil ik ook mee!!
Ik heb daar met mn vorige auto heel wat rondjes gereden (Clio RS 200pk) maar ben benieuwd of mn huidige auto een beetje goed is.
Het is een Audi A3 Sportback van 2 maanden oud. 1.8 tfsi met JD chip en een eibach pro kit onderstel.
Gaarne verneem ik dus wanneer jullie weer gaan.
Ja, jammer dat ik jullie allemaal niet gezien heb die dag, alleen rogek. Had echt geen zin om weer de halve ring rond te gaan crossen om naar een of andere bocht te gaan... Voor mij is het daar naar de ingang rijden, daar parkeren, rondekaart kopen (heb er nu nog een), rondjes rijden, en dan in adenau ofzo frietje halen, gaan kijken en weer naar huis.
Ik wil eigenlijk eind augustus nog eens gaan, ligt er een beetje aan hoe de planning loopt. Ook ivm de limburg meet.