Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 99

Onderwerp: Audi 90 ongeluk (Maarten)

  1. #41

    Standaard

    :shock:

    Beterschap gewenst aan alle betrokkene...
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  2. #42

    Standaard

    Beterschap en sterkte Maarten en medepassagiers! Natuurlijk ook zonde van de Audi, maar dat is van latere zorg...
    Still driving like B4...

    .: Thomas R. :.

  3. #43

  4. #44
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    heel veel beterschap toegewenst ..
    Audi A2 1.4 aua

  5. #45

    Standaard

    weet hoe hard het aan kan komen heb het met mijn vorige auto gehad een opel omega met ongeveer 100 tegen een boom een of andere gek diesel gelekt op de weg en als het net begint te regenen ja dan snap je het wel glibberen en dan helpt niets meer... maar ja ook ik kon er zo uitstappen zonder een schrammetje en wilde weer een veilige auto terug kopen dus nu de A6 dus wees zo wijs en koop weer een veilige auto terug het kost je een paar centen maar wat is je meer waard???!!!!! sterkte


  6. #46

    Standaard

    pfffffffffff gelukkig is het "goed" afgelopen!!!! Veel sterkte bij het verdere herstel Maarten en de medepassagiers!!!

    gezien worden is minstens zo belangrijk als zelf zien... daarom ALTIJD me lampjes aan!!
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  7. #47
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    heel veel sterkte toegewenst aan maarten en zijn inzittende. Hopelijk is de bmw ook plat -hoeven wij hem niet meer tegen te komen- maarja een mooie 90 is dus wel weg. Gelukkig kan maarten desgewenst weer een nw gaan zoeken.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  8. Ad
  9. #48
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Veel sterkte en beterschap toegewenst Maarten en medepassagiers.
    Zeer jammer van de audi, maar jullie zijn er gelukkig allemaal met
    je leven vanaf gekomen. De wagen is te vervangen een leven niet.

  10. #49

    Standaard

    Sterkte Maarten en inzittende. Ik wens jullie veel beterschap en ik hoop dat jullie er niets aan overhouden.
    Groeten JM

  11. #50
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Woooow! Frontaal, en toch maar beperkte lichamelijke schade. Gelukkig!

    Beterschap (en aan de passagiers).

    Groet,
    Michel
    RS6 C5
    A3 TDIe

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    Woooow! Frontaal, en toch maar beperkte lichamelijke schade. Gelukkig!

    Beterschap (en aan de passagiers).

    Groet,
    Michel
    voorsprong door techniek..... need i say more....
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  13. #52

    Standaard

    Sterkte,hoe bestaat het toch zonder licht?

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits
    Sterkte,hoe bestaat het toch zonder licht?
    ja...... onbegrijpelijk.... kom het gelukkig zeer zelden tegen (Roep het maar niet te hard....) Maar ik ben me zo ook wel eens rot geschrokken...
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  15. #54

    Standaard

    Potverdrie....

    Frontaal met 70 km/h.... :shock:

    Maarten, je hebt een engeltje op je schouder gehad... Ik hoop dat je er geen wischspelsch als souvenier meekrijgt...

    Sterkte gewenst.

    Chris
    Huidig transport= iets anders

  16. #55

    Standaard

    Nou mensen,

    Hier dan een reactie van mij, ik zal maar even kort vertellen hoe het gegaan is.

    M'n broer, een vriend van hem, en ik waren met 2 audi 90's naar Harderwijk gereden om de 90 van mijn broer in stalling te zetten. Dus we reden terug in die witte 90, ik zat achterin, die vriend van m'n broer reed in mijn auto, en mijn broer zat rechtsvoor in. We waren tussen biddinghuizen en dronten, dus weer bijna terug thuis, en we reden achter een rijtje auto's die 80 reden, echter je mag daar 100 rijden.

    De auto voor ons ging in halen, dus wij gingen er achteraan. De auto voor ons, schoot in eens naar rechts, en zodoende zagen we dat er een tegenligger aan kwam, die die vriend van mijn broer niet gezien had
    (droeg geen verlichting) Dus wij probeerden ook snel naar rechts te gaan, maar daar was geen plek meer dus heel hard remmen, en vervolgens er daar weer achter proberen te komen, maar dat was dus te laat. Wij remden heel hard, de achterkant brak naar rechts uit, en we kwamen frontaal op de tegemoetkomende BMW 3compact.

    We konden op dat moment er allemaal zelf uit komen, ik zelf heb gelijk 112 gebeld, en de ambulance laten komen nadat ik mijn broer en die vriend en die tegenligger had bekeken, maar iedereen was op zich in redelijke toestand zeg maar. Mijn broer heeft een snee onder zijn wenkbrauw, en moet daarvoor nog geopereerd worden. Die vriend van hem heeft ook (net als mijn broer) 1 nacht in het ziekenhuis gelegen, want ze vonden bloed bij zijn urine. De tegenligger had een gebroken been, en zijn enkel lag open.

    Ik zelf ben die avond al naar huis gegaan, en ben nu bij mijn ouders.

    Bijgesloten een filmpje van de lokale omroep. Er klopt geen zak van het verhaal wat ze vertellen, want de passagiere uit nieuwegein zou bij de BMW erin moeten zitten, maar dat is die vriend van m'n broer.

    Vandaag probeer ik nog foto's te maken van de autowrakken, die zal ik nog wel posten, als ik er tijd voor vind.

    Mijn broer kan op het moment niet echt fijn lopen(gekneusd bekken), en heeft een hersenschudding, net zoals ik , en die vriend van hem. Van de tegenligger weet ik niet precies maar ik verwacht hetzelfde.
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  17. #56

    Standaard

    tis nou wel stil op kantoor hoor...

  18. #57

    Standaard

    Woww, hier is het ook stil!! wat een ravage, zal wel een behoorlijke shock opgeleverd hebben.
    Als ik het verhaal zo lees. wordt dat nog een leuke schuldvraag....?
    Als je mee-inhaalt met een inhalende auto heb dus zowiezo slecht en laat zicht..... herkenbaar want dat doet bijna iedereen (ik ook vaak, maar steeds minder), Dan voel ik me daar niet vaak lekker bij omdat je bijna niks ziet is het erg link....zeker als er geen licht gevoerd wordt door tegenligger :cry: (erg donker/schemerig was het niet)
    Dit had echt heel anders af kunnen lopen zeg. Wat een poeier wordt er op zo'n moment uitgedeeld.


    Stevige auto dus zo'n 'oudje 90'
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #58

    Standaard

    dat je nou alweer kunt reageren zeg je hebt echt geluk gehad en die anderen ook!! :shock:

    PS hoe kan het dat ze in die nieuws uitzending niet eens hebben vermeld dat de BMW bestuurder geen licht had aangedaan?? Dat lijkt me toch wel belangrijke info nou ja het zal wel aan mij liggen :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    dat je nou alweer kunt reageren zeg je hebt echt geluk gehad en die anderen ook!! :shock:

    PS hoe kan het dat ze in die nieuws uitzending niet eens hebben vermeld dat de BMW bestuurder geen licht had aangedaan?? Dat lijkt me toch wel belangrijke info nou ja het zal wel aan mij liggen :?
    Omdat het helaas niet verplicht is om verlichting te voeren op dat soort wegen als de weersomstandigheden daar niet om vragen.

    Ik vind de Audi er nog goed uitzien, zeker niet slechter dan de BMW. Iedereen heeft volgens mij wel de gordel gedragen anders was het wel anders afgelopen denk ik! Wat moeten de bestuurders zich rotgeschrokken zijn zeg...
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  21. #60

    Standaard

    Als het zicht goed was, veranderen de omstandigheden opeens wel een beetje. Het blijft onverstandig om zonder lichten te gaan rijden, alleen ik had aangenomen dat het donker was. Neemt echter niet weg dat er gelukkig op een dode Audi na geen ernstige gewonden/doden zjin gevallen.
    :twisted: A computer beat me at chess once, but it was no match for me at kickboxing :twisted:

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •