Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Vreemde APK oproep Coupé...

  1. #21

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Je kunt van die uitnodiging mooi een parkeerpaaltje maken
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #22

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    leuk handeltje voor de RDW... die gegevens verkopen. Beetje lopen leuren met persoonlijke info.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #23
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    leuk handeltje voor de RDW... die gegevens verkopen. Beetje lopen leuren met persoonlijke info.
    Al dat soort organisaties doen dat. Schrijf maar eens een bedrijf in bij de KvK. Dan wordt je nog veel erger bestookt met zinloze en irritante reclame.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  4. #24

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    We staan ingeschreven bij KvK als stichting. maar krijgen eigenlijk nooit rotzooi via dat kanaal?... Hopelijk is dat dan beroeps/zakelijk gerichte doelgroeppost, anders is het heel irri!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #25
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Slopel of niet, ik vind dat dergelijke gegevens alleen voor justitie beschikbaar zouden moeten zijn.
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Ontvang jij graag post van het cjib ofzo ??
    PM me ff je adres, stuur ik ze voortaan door.

    @Franx: ik denk dat ze stichtingen minder reclamerommel sturen.
    Daar is vaak minder geld te halen als bij bedrijven.
    Ik heb al een jaar of 5 mijn tuinbouwbedrijf (5 jaar terug overgenomen van mijn ouders) en ben sinds een jaar ingeschreven bij KvK.
    Eerder was dit niet verplicht (tuinbouw had vrijstelling).
    Sinds 1 jan. is het wel verplicht, en ik krijg nu ook wel eens reclamefolders en post van bedrijven en instanties waarvan ik denk "wie is dat nu weer??"

    Denk dat dat met die kentekens hetzelfde gaat.
    Adressen worden doorverkocht.
    Telefoonnummers gaat het immers ook zo mee.

    Is er hier niemand op het forum werkzaam bij de rdw die dat ff kan bevestigen / ontkrachten ??
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.


  6. #26

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Rijks dienst wegverkeer...Dat woord 'Rijks' in deze instelling maakt het voor mij zo dat ze niet moeten handelen met gegevens van burgers. Ik ga toch ook niet zelf postzegels zelf knippen met mijn portret erop.

    Dit soort bijverdiensten horen eigenlijk niet bij een rijksinstelling.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    @Franx: ik denk dat ze stichtingen minder reclamerommel sturen. Daar is vaak minder geld te halen als bij bedrijven??
    Mooi dom dan, want wij geven ook serieus geld uit. Er gaat een dikke 80 kilo voer, véél medicijnen, bouwmateriaal hokken. 20 pakken zaagsel, balen hooi, noem maar op doorheen per maand. Dat een stichting geen winst maakt aan het eind van de balans wil niet zeggen dat ze 'bedrijfsmatig ' niks hoeven te kopen.
    Maar ik snap het wel... bedrijven zijn bang dan we gaan zeuren over 'sponsering/schenking'.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #27
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Je kan tegenwoordig geloofik ook zelf je postzegels laten maken, met een eigen afdruk erop geloo fik.
    Dus dat je ze niet zelf knipt ?? Het kan wel.

    En wbt die stichting: meestal hebben die een ander uitgiftepatroon. Vaste leveranciers die vaak ook deels sponsoren enzo.
    En sponsoringen zitten veel van die reclame toko's juist niet op te wachten.

    Ook ik ontvang altijd wel een apk-herinnering van een garage waar ik echt nooit kom.
    Of van een dealer waar ik hooguit wel eens wat los spul heb gehaald.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  8. Ad
  9. #28
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Aluminium... idd!
    Is toch gewoon blik?

  10. #29

    Smile Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Is toch gewoon blik?
    Nee......
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  11. #30
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    We staan ingeschreven bij KvK als stichting. maar krijgen eigenlijk nooit rotzooi via dat kanaal?... Hopelijk is dat dan beroeps/zakelijk gerichte doelgroeppost, anders is het heel irri!
    Ik denk net als Monza dat ze (onterecht) denken dat er bij een stichting weinig te halen is. Het is wel vaak doelgroepgericht, maar ze slaan ook vaak de plank mis qua doelgroep.
    Het zijn ook vaak telefonische verkopers van websites en magazines die vermeldingen en advertenties willen verkopen. Hoe vaak ik wel niet door bedrijvenpagina.nl ben gebeld. Die willen het maar niet begrijpen dat ik daar geen interesse in heb.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  12. #31

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Er gaan een paar mensen vanuit dat de info zomaar verkocht is door de RDW.. en dat adresgegevns dus bij wijze van, op straat liggen.. dat is volgens mij niet aan de orde..

  13. #32
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Volgens mij werkt het als volgt guys:

    De garagebedrijven die bij RDW zijn aangesloten kunnen aan RDW vragen om namens hen de jaarlijkse herinnering te sturen aan bijvorbeeld de directe omgeving van het garagebedrijf. Ik denk niet dat RDW zondermeer met de gegevens te koop loopt. Dat kan niet want het is geen commerciële instelling.
    In plaats van hier allemaal suggesties te ontwikkelen, kunnen jullie ook even contact opnemen met RDW om het na te vragen. Met denken, bereik je niets in dit geval. Just check it!

  14. #33

    Standaard Re: Vreemde APK oproep Coupé...

    Wij laten regelmatig mailings doen aan de hand van diverse criteria, bijvoorbeeld merk, bouwjaar en postcode gebied. Dan betaal je een x bedrag per adres. En dit is niet via RDW maar een grafisch bureau.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •