Pagina 5 van 35 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 685

Onderwerp: Groupbuy Chiptuning bij Hartog - inschrijven niet meer mogelijk

  1. #81

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kil Bekijk Berichten
    Het is jammer dat iedereen meteen op de 'ovb prijs' toer gaat.. Als iedereen gewoon toezegt zal het voor Pedro ook makkelijker zijn om toe te zeggen.
    Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk. Persoonlijk wil ik graag weten wat iets kost voordat ik iets toezeg. Ik ben het wel eens met je dat het zo voor Pedro ook lastiger is, maar ik gok dat dat wel goed komt gezien de vele positieve ervaringen over Hartog.

  2. #82
    Borreltje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    15
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RMWessels Bekijk Berichten
    Ik wou ook niemand aanvallen, of een reactie uitlokken. Mijn post was alleen bedoeld om een andere visie te laten zien. Groupbuys zijn voor de verkoper minstens net zo interessant als voor de koper. Maar ach, we gaan iets te ver off-topic.

    Het is trouwens een verschil tussen actief zijn, en actief zijn. Ik kijk het forum dagelijks, maar ik reageer praktisch nergens op. Niet omdat ik niets te zeggen heb, maar ik vind dat mijn post een bevordering moet zijn voor het topic. En misschien zijn er wel veel meer mensen die er zo over denken.

    En de reden waarom je veel jonge auto's & nieuwe gebruikers ziet.. De meeste mensen die lid worden van een auto forum doen dit omdat ze gek zijn op hun auto. Of op auto's in het algemeen, whatever. De "oudere" gebruikers hebben hoogstwaarschijnlijk alle details en dingen die ze willen aan hun auto, en zullen niet mee doen aan een dergerlijke actie, omdat deze voor hen geen zin meer heeft. Nieuwe auto's en gebruikers hebben blijkbaar meer baat bij de actie, niet om de 100 euro die ze besparen, maar omdat dit een duwtje in de rug is om toch maar eens te gaan chippen. Atleast, thats how ik het zie .


    Groeten,

    Ik denk er dus net zo over, sinds mijn aanmelding en voorstellen in de showroom lees ik hier dagelijks, maar ik zal niet snel iets posten, want ik ben
    nog niet genoeg op de hoogte van alles, eerst maar eens mijn oren (ogen) de kost geven, even leren hoe het er hier op dit forum precies
    aan toe gaat, kennis vergaren, en dan pas mee gaan discussieren.

    ik denk dat er meerdere zo over denken.

    groeten, Borreltje
    Audi A4 Avant 2.0 TDI 2007

    TeKoop: Ross-Tech VAG-com HEX-CAN kabel.

  3. #83

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    34
    Posts
    54
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kil Bekijk Berichten
    Ik zet m'n naam er ook maar bij. Het is jammer dat iedereen meteen op de 'ovb prijs' toer gaat..
    Tjsa, ik heb geen idee wat een Hartog chip kost. De website geeft geen richtlijn, althans niet een die ik kon vinden. 800 euro met 40% is nog steeds te veel voor een praktisch overbodige upgrade, imho. Niet dat ik niet enthousiast ben over chiptunen, maar voor 500+ euro kan ik wel andere dingen bedenken.

  4. #84

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    even op de site kijken. Dan heb je standaard prijs al.

  5. #85
    muizenissen
    Guest

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    @ RMWessels: overbodige upgrade? Die is nieuw... het feit dat je überhaupt denkt over meer vermogen is al een teken van de noodzaak.


  6. #86

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Ik doe ook mee

    01. - Deliyuregim83 - Audi A3 1.8T
    02. - Noserider81 - Audi A?? 2.0 TDI
    03. - Neef Deliyuregim83 - VW Passat TDI
    04. - A-tje - Audi A4 1.8T
    05. - QuattroNL - Audi A6 2.8 ( ovb prijs )
    06. - Tcoree - Audi A6 3.0 TDI & eventueel Toyota Aygo
    07. - Borreltje - Audi A4 2.0 TDI
    08. - Onsdennis - Audi A4 2.0 TFSI
    09. - Juip - Audi A1 1.9 TDI ( wanneer mogelijk )
    10. - Walram - Audi A6 2.7 TDI
    11. - Dubish - Audi A6 3.0 TDI
    12. - Kwastmichiel - Audi A6 2.7 TDI (ovb prijs)
    13. - Maddog - Audi A3 2.0 TFSI
    14. - Jeroenb - Audi A3 1.4 TFSI
    15. - Shordy86 - Audi A3 2.0 TDI ( ovb van verkoop )
    16. - RMWessels - A3 8L 1.9TDI 110PK ovb de prijs
    17. - Schoonvader Walram - Audi A6 Allroad 2.7 TDI
    18. - MarioR - A6 2,7 TDI 2006 - Quattro tiptronic
    19. - Stefan-coupe - A4 2001 1.9Tdi (ovb prijs)
    20. - bert888 -a4 2001 b6 1.9tdi 130pk (ovb prijs)
    21. - heinvdh -A3 SB 2.0 TDI 140 PK 2009 (ovb prijs)
    22. - Skippiemanz - Audi a4 2.5 tdi
    23. - A4Quattro2007 - A4 B7 2.0 TFSI
    24. - Ejoo1 - audi A4 avant
    25. - Remcoweb - Audi A6 Avant bj 2010 2.0 TFSI ( ovb prijs )
    26. - Kil - Audi A3 8L 1.8T (i.c.m. k03s upgrade)
    27. - Pvdveen Audi A6 Avant BJ 2006 3.0 TDI

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Wink re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Beste Forumleden,

    Ik zie dat er na mijn reactie op de groupbuy een extra discussie is bijgekomen.
    Wellicht dat het volgende de mening over nieuwe leden iets verzacht, al voel ik mij niet aangesproken als een koopjesjager.

    Ja ik ben nieuw hier, Ja ik rij voor het eerst Audi en Ja ik heb al veel heel veel gehad
    aan dit forum de laatste maanden om mijn besluit te vormen. En dat is niet in geld maar in uitvoering en type keuze geweest.

    Ben wel van mening dat dit soort reacties op nieuwe of minder actieve leden wellicht andere ( aspirant ) leden afschrikt om te reageren
    en kan mij niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

    Ter info:

    Ik had een paar weken geleden reeds contact gehad met Pedro voordat mijn auto op kenteken kwam en mijn besluit om als ik het doe het bij Pedro te doen al gemaakt.
    Kwam deze post van de week tegen en zou natuurlijk gewoon een dief van eigen portemonnee zijn als ik me niet zou aanmelden.

    Groet,

    Remco

  8. Ad
  9. #88
    muizenissen
    Guest

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Groot gelijk hoor, dat zeg ik toch ook? Welkom! Stel je ook meteen even voor zou ik zeggen.

  10. #89
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    leuke discussie...
    het mooiste vind ik nog dat hier iemand een balletje opgooit of het mogelijk is en er nu al hele volksstammen zijn die mee willen doen aan een groupbuy...... ZONDER dat pedro hier nog iets vanaf wist...

    Lijkt mij wel zo netjes om een lijstje te maken als pedro ook heeft toegezegd hier aan mee te werken....
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

  11. #90
    Tcoree
    Guest

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rogek Bekijk Berichten
    leuke discussie...
    het mooiste vind ik nog dat hier iemand een balletje opgooit of het mogelijk is en er nu al hele volksstammen zijn die mee willen doen aan een groupbuy...... ZONDER dat pedro hier nog iets vanaf wist...

    Lijkt mij wel zo netjes om een lijstje te maken als pedro ook heeft toegezegd hier aan mee te werken....
    Hoezo, we hebben gewoon een lijst met geïnteresseerden, wanneer Pedro niet wil. Kan er altijd een ander benaderd worden.

    Pedro heeft overigens al gereageerd en gezegd dat hij erover ging nadenken, ik zie geen probleem en ook absoluut niet waarom dit niet netjes is...

  12. #91
    muizenissen
    Guest

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Agree @ Tcoree.

  13. #92

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Inderdaad... "Pedro we willen graag een groupbuy. Geen idee of er mensen geïnteresseerd zijn, maar dat terzijde" zal ook niet echt werken.
    Aan de andere kant heb je wel weer gelijk. Als het hem een goed idee lijkt zullen er nog veel meer mensen op reageren en zich aanmelden.

    Ah leuk, nieuwe discussie!

  14. #93

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tcoree Bekijk Berichten
    Hoezo, we hebben gewoon een lijst met geïnteresseerden, wanneer Pedro niet wil. Kan er altijd een ander benaderd worden.

    Pedro heeft overigens al gereageerd en gezegd dat hij erover ging nadenken, ik zie geen probleem en ook absoluut niet waarom dit niet netjes is...
    !! Mee eens.. Trouwens zijn er enkele die mail heeft gestuurd naar pedro, bleek dat hij niks heeft ontvangen. Maar hij is al op hoogte

  15. #94
    freddiem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Ik heb ook interesse, alleen heb ik de vraag in een andere gedeelte al gesteld of er mensen waren met een getunde TDIe motor en wat hun ervaring er uiteindelijk mee is. Mijn A6 heeft dus een "geknepen" 2.0 TDI motor die 1 op 18 loopt (zeer netjes dus). Echter ik was benieuwd naar de ervaring van mensen die de TDI(e) hebben laten tunen. Onder voorbehoud van prijs zou ik ook interesse hebben.

    01. - Deliyuregim83 - Audi A3 1.8T
    02. - Noserider81 - Audi A?? 2.0 TDI
    03. - Neef Deliyuregim83 - VW Passat TDI
    04. - A-tje - Audi A4 1.8T
    05. - QuattroNL - Audi A6 2.8 ( ovb prijs )
    06. - Tcoree - Audi A6 3.0 TDI & eventueel Toyota Aygo
    07. - Borreltje - Audi A4 2.0 TDI
    08. - Onsdennis - Audi A4 2.0 TFSI
    09. - Juip - Audi A1 1.9 TDI ( wanneer mogelijk )
    10. - Walram - Audi A6 2.7 TDI
    11. - Dubish - Audi A6 3.0 TDI
    12. - Kwastmichiel - Audi A6 2.7 TDI (ovb prijs)
    13. - Maddog - Audi A3 2.0 TFSI
    14. - Jeroenb - Audi A3 1.4 TFSI
    15. - Shordy86 - Audi A3 2.0 TDI ( ovb van verkoop )
    16. - RMWessels - A3 8L 1.9TDI 110PK ovb de prijs
    17. - Schoonvader Walram - Audi A6 Allroad 2.7 TDI
    18. - MarioR - A6 2,7 TDI 2006 - Quattro tiptronic
    19. - Stefan-coupe - A4 2001 1.9Tdi (ovb prijs)
    20. - bert888 -a4 2001 b6 1.9tdi 130pk (ovb prijs)
    21. - heinvdh -A3 SB 2.0 TDI 140 PK 2009 (ovb prijs)
    22. - Skippiemanz - Audi a4 2.5 tdi
    23. - A4Quattro2007 - A4 B7 2.0 TFSI
    24. - Ejoo1 - audi A4 avant
    25. - Remcoweb - Audi A6 Avant bj 2010 2.0 TFSI ( ovb prijs )
    26. - Kil - Audi A3 8L 1.8T (i.c.m. k03s upgrade)
    27. - Pvdveen Audi A6 Avant BJ 2006 3.0 TDI
    28. - FreddieM Audi A6 2.0 TDIe 11/2009 (ovb prijs en ervaringen)
    Laatst gewijzigd door freddiem; 23-03-11 om 09:56.
    2015: A6 3.0 TDI Quattro 6 cil. 150 kW/204 pk S. tronic, 2x S-line, Phantom-zwart pareleffect vol opties. 2018: Q5 2017 2.0 Sport S-Line TDI Quattro Daytonagrijs pareleffectlak 190 PK vol opties! Maart 2022: Q4 type 50 S Competition Quattro!

  16. #95

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    80
    Kudos
    0

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Werd gewezen op dit topic natuurlijk heb ik hier intresse in, heb al eens een mailtje naar pedro gestuurd met wat vragen. Wacht nog op 1 onderdeeltje, die even monteren en dan wilde ik Pedro bellen voor een afspraak. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet 3 maanden wil wachten met chippen

    01. - Deliyuregim83 - Audi A3 1.8T
    02. - Noserider81 - Audi A?? 2.0 TDI
    03. - Neef Deliyuregim83 - VW Passat TDI
    04. - A-tje - Audi A4 1.8T
    05. - QuattroNL - Audi A6 2.8 ( ovb prijs )
    06. - Tcoree - Audi A6 3.0 TDI & eventueel Toyota Aygo
    07. - Borreltje - Audi A4 2.0 TDI
    08. - Onsdennis - Audi A4 2.0 TFSI
    09. - Juip - Audi A1 1.9 TDI ( wanneer mogelijk )
    10. - Walram - Audi A6 2.7 TDI
    11. - Dubish - Audi A6 3.0 TDI
    12. - Kwastmichiel - Audi A6 2.7 TDI (ovb prijs)
    13. - Maddog - Audi A3 2.0 TFSI
    14. - Jeroenb - Audi A3 1.4 TFSI
    15. - Shordy86 - Audi A3 2.0 TDI ( ovb van verkoop )
    16. - RMWessels - A3 8L 1.9TDI 110PK ovb de prijs
    17. - Schoonvader Walram - Audi A6 Allroad 2.7 TDI
    18. - MarioR - A6 2,7 TDI 2006 - Quattro tiptronic
    19. - Stefan-coupe - A4 2001 1.9Tdi (ovb prijs)
    20. - bert888 -a4 2001 b6 1.9tdi 130pk (ovb prijs)
    21. - heinvdh -A3 SB 2.0 TDI 140 PK 2009 (ovb prijs)
    22. - Skippiemanz - Audi a4 2.5 tdi
    23. - A4Quattro2007 - A4 B7 2.0 TFSI
    24. - Ejoo1 - audi A4 avant
    25. - Remcoweb - Audi A6 Avant bj 2010 2.0 TFSI ( ovb prijs )
    26. - Kil - Audi A3 8L 1.8T (i.c.m. k03s upgrade)
    27. - Pvdveen Audi A6 Avant BJ 2006 3.0 TDI
    28. - FreddieM Audi A6 2.0 TDIe 11/2009 (ovb prijs en ervaringen)
    29. - Rooney Audi A3 8L 1.8T Quattro (180pk) (ligt er aan wanneer)

  17. #96

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    De Groups buy koppelen aan een goldmembership, dan de blijvers onderons en geen 1 dags vliegen.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  18. #97

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    De Groups buy koppelen aan een goldmembership, dan de blijvers onderons en geen 1 dags vliegen.

    Peet
    want?
    Op pagina 2 staat al een mooie berekening.. hierin is ook te zien dat 1dagsvliegen voor een leuke prijs kunnen zorgen!
    Dus wat is het probleem?
    weer opzoek naar een leuk Audi diesel :-)

  19. #98

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    De Groups buy koppelen aan een goldmembership, dan de blijvers onderons en geen 1 dags vliegen.
    Vind ik geen gekke gedachte!

  20. #99

    Standaard re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BMX Bekijk Berichten
    want?
    Op pagina 2 staat al een mooie berekening.. hierin is ook te zien dat 1dagsvliegen voor een leuke prijs kunnen zorgen!
    Dus wat is het probleem?
    Zonder, Goldmembers bestond er geen AF, en zonder AF is er geen Groupsbuy.
    Dus wat let je voor € 25,= per jaar, steun je AF een jaar lang.
    En hebben de mannen (vrijwilligers) weer wat meer lucht om de boel draaiende te houden.
    En profiteer je indirect weer van AF aanbiedingen.
    Zoals, gratis adverteren in het marktplaats topic, (aankomende Groupsbuy ??)

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  21. #100

    Talking re: Groupbuy Chiptuning bij Hartog Tuning. Informatie op pagina 1, inschrijven op pagina 9!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    Zonder, Goldmembers bestond er geen AF, en zonder AF is er geen Groupsbuy.
    Dus wat let je voor € 25,= per jaar, steun je AF een jaar lang.
    En hebben de mannen (vrijwilligers) weer wat meer lucht om de boel draaiende te houden.
    En profiteer je indirect weer van AF aanbiedingen.
    Zoals, gratis adverteren in het marktplaats topic, (aankomende Groupsbuy ??)

    Peet
    Misschien moet je dan een deel van het forum speciaal voor Goldmembers gaan afschermen voor de rest?
    Dan daar een groupsbuy gaan organiseren met 5-man?
    Ik denk echt dat een dergelijke actie ook ergens anders gestart had kunnen worden.. het vinden van de juiste personen is dan alleen wat moeilijker, dat geef ik toe! Plaats voor de gein een advertentie op marktplaats oid. met een soortgelijke oproep.. denk dat er ook wel mensen voor warm lopen.
    Deze discussie gaat voor mij veder niet over het wel of niet GM zijn, ik zou het graag worden.. zodra ik weer een auto/Audi heb wordt ik dat misschien ook wel.. Maar ik zie het nut niet om een GM 'voor te trekken' bij de aanschaf van een product dat niets te maken heeft met het AF!
    Het enige dat het AF samenbrengt met de verkoper is zijn klanten, dat er mensen zijn die dan voor AF betalen is dan hun eigen 'probleem'. Het zal de verkoper, Hartog in dit geval, in mijn optiek weinig schelen of de koper van het product (chip) uberhaupt lid is van het forum! Hij verkoopt zijn product incl. de service en die ervaringen worden door mond op mond reclame verder het land in gebracht. Dat is de beste reclame die er is! Vervolgens komt daaruit misschien wel weer een klant, die niks van doen heeft met dit forum (dan ook geen korting) maar wel weer een klant voor de verkoper..
    Niet ter belediging, het forum is niets meer een plek van samenkomst van mensen met een zelfde idee met in dit geval: chiptuning. Nu is het idee om samen, met vele, een groepskorting te vragen, GM of niet..
    Ik hoop dat je begrijpt dat ik jou niet aanval, ik zie het als een principe kwestie..
    weer opzoek naar een leuk Audi diesel :-)

Pagina 5 van 35 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •