Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Onderwerp: Audiforum, dat ben jij!!!

  1. #1

    Standaard Audiforum, dat ben jij!!!

    Wil toch graag even jullie aandacht...

    Niet voor mij persoonlijk, maar voor ons forum waar we met z'n allen toch een beetje trots op zijn.

    De basis van het Audiforum is ontsproten uit het creatieve brein van één of meerdere Audiliefhebbers onder ons, hardstikke goed!

    Er zijn volgens mij mensen onder ons die zich het volgende niet realiseren:
    Het forum heeft nu echt al gestalte gekregen en raad eens door wie dat komt: .... van ons allemaal natuurlijk! Wij zijn het forum, wij met z'n allen geven inhoud aan het geheel en zorgen ervoor dat er altijd leuke, interessante topics, foto's, discussies en noem maar op zijn...

    Nou even over dat "wij":
    Momenteel bestaan wij uit 333 leden waarvan er welgeteld 167 (de helft) niet de moeite heeft genomen om ook maar iets te schrijven!
    Realiseer je wel dat, wanneer iedereen er zo over zo denken, dit forum er gewoon niet zou zijn.......

    Probeer gewoon iets leuks in een topic te schrijven, er zijn zoveel leuke onderwerpen over (je eigen) Audi te verzinnen.
    Of haak eens in op een topic van een ander, je hebt toch ook een eigen mening/ visie over een bepaald iets?
    Gewoon af en toe een paar keer per week volstaat ook al.
    (Ik zie trouwens dat Tom al bijna 5 minuten niets geschreven heeft... :wink: )

    Denk erom: zonder jou geen forum: Audiforum dat ben jij!!!
    " Let's not meet by accident! "

  2. #2

    Standaard

    Mooie speech!

    Ik denk echter als de andere helft van de members net zo actief gaat posten dat de server het moeilijk gaat krijgen... :?

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trotz
    Mooie speech!

    Ik denk echter als de andere helft van de members net zo actief gaat posten dat de server het moeilijk gaat krijgen... :?
    Ik sluit me bij Trotz aan!

    Je hebt helemaal gelijk 112Ambu, ik heb ook wel eens gekeken naar het aantal mensen die 0-post hadden staan (is idd best wel wat).
    En vroeg me wel eens af of het bij hen niet af en toe "jeukt" om hun mening te posten, je hoeft bijvoorbeeld geen techneut te wezen om bij een technisch topic je mening te spuien (je kan dezelfde storing bij de dealer gerepareerd laten hebben, maar dan kan je wel delen wat er nu aan de had was) en 167 mensen weten meer dan 1.

    Dit forum schittert door openheid bij zaken on-topic en off-topic.
    Dus mensen schud je haar los en klim in je toetsenbord.

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Als de server het niet meer trekt zetten we er een snellere neer.

    ;-)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trotz
    Mooie speech!

    Ik denk echter als de andere helft van de members net zo actief gaat posten dat de server het moeilijk gaat krijgen... :?
    denk dat er dan helemaal niet meer doorheen te komen is qua leestijd.. maar aan de andere kant.. is het idd leuk om ook eens de anderen te "horen"

    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum, dat ben jij!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 112ambu
    (Ik zie trouwens dat Tom al bijna 5 minuten niets geschreven heeft... :wink: )
    Ik kijk af en toe of jullie er zonder mij ook uitkomen...
    En ik probeer "het Audiforum, dat ben jij" niet te letterlijk te nemen.

    Tom

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    en 167 mensen weten meer dan 1.

    Grtz. Arlo
    Behalve als die ene tom is... :wink:

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, dan zou het zijn '1 schrijft meer dan 167'.


  10. #9

    Standaard

    Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen alleen maar lezen. Bang om iets doms te zeggen.

    Dat heb ik zelf ook wel eens namelijk. Er zit bij een aantal mensen hier (Tom?) zoveel technische kennis dat je er weinig aan toe kunt voegen.

    Toch is er altijd wel iets te posten, al zijn het maar fotos van jouw audi of desnoods die van de buurman. Of ga off-topic en vertel waarom de opel volgens jou toch een goede auto is. Gegarandeert dat je een levendige discussie oproept. Misschien wel eenzijdig georienteerd maar toch. :twisted:
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  11. #10

    Standaard

    Als je iets niet weet of juist wil weten stel je gewoon een vraag. Daar is het forum voor. Ik heb ook niet zoveel technische kennis maar ik kan wel slap ouwehoeren :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #11

    Standaard

    Ik lees voornamelijk de berichten en zo af en toe stel ik een technische vraag ivm mijn eigen Audi.

    Er staan meestal al heel wat reacties op een onderwerp, dat ik het niet meer nodig vind om te reageren.

  13. #12

    Standaard

    Ik vind het juist goed dat iedereen hier in zijn of haar waarden gelaten word

    En ik heb vroeger op school geleerd dat domme vragen niet bestaan. :wink:

    Je mag dit forum toch gebruiken hoe je wilt, zolang iedereen de regels van het forum maar in acht neemt, toch

    En niemand heeft precies dezelfde interesses of motivaties.

    Franx

  14. #13
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Inderdaad, de enige domme vraag is de vraag die niet gesteld wordt.

    Tom

  15. #14

    Standaard

    Nou ja ? "" Wat is een Audi ""

    (das wel een domme vraag hier eigenlijk)

  16. #15

    Standaard

    Nee, dat is wel een goeie eigenlijk. Dat is toch voor iedereen anders. Misschien wel een leuke voor een topic.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #16
    Mcstone's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    416
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Waar je denk ik voor moet waken is dat er geen halve waarheden of complete onzin gepost wordt. Hier kan iemand behoorlijk mee de boot ingaan, zeker als het direct betrekking heeft op de gebruikte techniek.

    Natuurlijk, als je in 'Off-topic' bralt dat je Vectra GSI een S4 eruit rijdt, wordt je automatich "gecorrigeerd" .

    Maar als he gaat om tsjippen, BAR's en schema's dan hoe ik toch echt m'n mond. Ik heb daar de b*llen verstand van!

    Cheers,

    Rolf

  18. #17

    Standaard

    Eigelijk mag het van mij wel iets minder.

    Ik heb bijna de hele dag nodig om alles te lezen
    Niet bij te houden...

    Grapje natuurlijk... duuuh

    Het is ondertussen wel zo dat ik de topics selectief te lijf ga.

    Maar hoe meer mensen hun mening of kennis delen des te meer komen wij te weten. Zelfs de dingen waarvan jij denkt; dit zullen ze dus echt al weten... Gewoon plaatsen. Er zijn genoeg mensen die rijden een audi maar weten van de techniek net zoveel als een parkiet.
    Huidig transport= iets anders

  19. #18
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Mooi stukje text 112ambu
    Veel leden die 0 posts hebben zijn denk ik hoofdzakelijk lees accounts.
    Ik ben eigenlijk ook meer een lezer, maar ik vind het wel leuk op ergens op te reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcstone
    Vectra GSI
    Bestaan die ook al, ik meende dat die aleen in kadett/astra en corsa uitvoeringen waren? of bedoel je de vectra2000 :o
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  20. #19

    Standaard

    Er bestaat een Vauxhall Vectra GSI. Die heeft de 2.5 V6 motor, maar volgens mij is die op het vaste land nooit als GSI verkocht...
    Of je moet de Vectra GTS bedoelen met de 3.2 V6.
    Maar voordat je daar een S4 mee verslaat, moet je nog wel even 'investeren'...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  21. #20

    Standaard

    Je ziet het over al bij een club zie je 3 kwart ook nooit op een meeting verschijnen, of een stukje in het clubblad schrijven
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •