Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Mooie spots en een vreemde...

  1. #21
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Gave spots zeg!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Ik heb geen navigatie nodig. Ik ken bijna alle straten uit mijn hoofd....
    Ik kom ook regelmatig in Groningen en ken de meeste wegen ook wel (niet van naam btw). Maar zo op de foto's heb ik er toch nog wel moeite mee, als ik eerlijk ben :wink:

    mvg,

    Marcel
    ik ken ze niet en ook niet van naam, toch kom ik regelmatig in groningen (ok 1 of 2x per maand is regelmatig voor mij :P) en ik ken 2 wegen: Laan Corpus den Hoorn (ofzo??) daar kom ik voor mijn werk bij Boffi Maupertuus. En de Oosterkade daar hebben we tot 3 jaar terug een bedrijf gehad.

    ik ga niet door voor de wasmachine zeker :roll:
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    De oplossing van dit spel:

    De A3: Turfsingel - Groningen
    Daar ben ik gisteren nog langs gekomen, stond op precies dezelfde plek als waar die A3 nu staat en aan de andere kant stond een Mazda die na het groene licht een paar fietsers wou inhalen terwijl ik naast hem reed. Je weet vast wel hoe weinig ruimte daar is........ het ging iig maar net goed

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  3. #23
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Je weet vast wel hoe weinig ruimte daar is........ het ging iig maar net goed
    Daarom rijden de auto's daar eigenlijk ook altijd achter elkaar, ondanks de 2 banen. Zoals de auto's ook aan de gracht geparkeerd staan, allemaal nog net met hun ass op de weg.. :? Lekker rustig blijven en achter elkaar rijden is wat ik altijd maar doe...
    Geen inspiratie zonder informatie!

  4. #24

    Standaard

    Gave spots ... A8 blijft indrukwekkend
    En dat open ding heeft inderdaad een hoog "Mad-Max" gehalte ... :-)

    en ik ben niet zo thuis in groningen en omstreken, maar de Pic op de a27 herkende ik ook ja
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •