Pagina 3 van 42 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 826

Onderwerp: Het grote Mk2 TT topic.

  1. #41

    Standaard

    MK2
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #42

    Standaard

    Auto Bild heeft iets geschreven over de gewichtsverdeling etc.
    "Der Aufbau der TT besteht zu 69% aus Aluminium

    Die Karosserie des neuen TT besteht dabei zu 69% aus Aluminium, der Rest aus wird aus Stahl
    gefertigt. Um eine ausgewogene Achslastverteilung zu erreichen, wird das schwerere Metall ausschließlich im Heckbereich verwendet."

  3. #43

    Standaard

    Echt en hele mooie wagen!

    Grtz William
    The 2nd place is the first loser

  4. #44

    Standaard

    Bij het zien van deze foto weet ik het echt zeker, de MK1 is mooier dan de MK2 :-D
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Bij het zien van deze foto weet ik het echt zeker, de MK1 is mooier dan de MK2 :-D

    Ben ik niet met je eens 8)

    Vind hem schitterend :-D


    Gr Jeroen
    If you want to be somewhere fast, take an Audi [img][http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gif]http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gifhttp://[/img]


  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenRS4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Bij het zien van deze foto weet ik het echt zeker, de MK1 is mooier dan de MK2 :-D

    Ben ik niet met je eens 8)

    Vind hem schitterend :-D
    Gr Jeroen
    101% agree! :-D

  7. #47

    Standaard

    Vind het wel de mooiste nieuwe Audi hoor :-D

  8. Ad
  9. #48
    Iceman
    Guest

    Standaard

    In navolging van de Pink TT 3.2 Quattro Mk1 heb ik even een pink Mk2 gemaakt mede op verzoek van Dotti van het TT forum Uk. :-D

    Hans.

  10. #49

    Standaard

    When does the hurting stop :-|
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  11. #50

    Standaard

    Over het uiterlijk van de MkI vs MkII kunnen wel lang discussieren. Mijn smaak gaat duidelijk naar de MKII uit maar wellicht kunnen we ook eens naar andere zaken kijken die bij een dergelijke auto ook van groot belang zijn zoals het rijgedrag. Ik ben natuurlijk geen helderziende maar... de MkII heeft de betere achterwielophanging van de Golf V. Heeft naar ik zo mag lezen de betere gewichtsverdeling. Heeft een langere wielbasis. Staat breder op de weg. En is naar het schijnt ook nog eens een stuk lichter dan de MkI. Al deze ingredienten zorgen nog niet voor een goed weggedrag maar ik durf erop te gokken dat hij dat heeft in elk geval een veel beter dan de MkI. Het weggedrag van de MKI is namelijk niet van uitgesproken kwaliteit (lees: hoort niet bij de top maar is wel goed). We mogen dus waarschijnlijk concluderen dat de MKII tenminste op dit onderdeel een fikse vooruitgang zal vormen (het blijft nog hopen totdat de eerste tests dit bewezen hebben).

    Overigens valt me op dat de MkII een behoorlijke sterke wigvorm heeft op de shots van de zijkant.

    Groetjes Apolo2

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apolo2

    Overigens valt me op dat de MkII een behoorlijke sterke wigvorm heeft op de shots van de zijkant.
    Dat word denk ik de nieuwe zij aanzicht van Audi, de shooting brake heeft dit namelijk ook
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  13. #52

    Standaard

    Mooi compromis vind ik de uit-/inklapbare achterspoiler.
    Toen ie bij de Mk1 'nodig' bleek, vond iedereen het een aantasting van de looks. Nu komt ie alleen maar als het nodig is.

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    When does the hurting stop :-|
    PS deze antwoord was een reactie op de roze Mk2, de Mk2 op zich vind ik geweldig ;-)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  15. #54
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Op www.nu.nl een verhaaltje over de TT mark two.

    http://www.nu.nl/news/710008/73/Audi...n_Berlijn.html
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  16. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Dat word denk ik de nieuwe zij aanzicht van Audi, de shooting brake heeft dit namelijk ook
    De Shootingbrake is/was niet meer en minder dan een teaser voor de nieuwe TT. Beide auto's zijn, buiten natuurlijk de achterbouw en wat plastickwerk, dezelfde auto's. Zo heeft audi alvast de reacties op de nieuwe TT kunnen peilen en mocht specifiek het ShootingBrake concept mensen aanspreken kan men ook nog eens overwegen deze variant op de markt te brengen al dan niet als TT.

    Ik denk niet dat we de sterke wigvorm zo snel terugzien op de sedans, natuurlijk wel de oplopende "dorpellijn".

    Groetjes Apolo2

  17. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apolo2
    Over het uiterlijk van de MkI vs MkII kunnen wel lang discussieren. Mijn smaak gaat duidelijk naar de MKII uit maar wellicht kunnen we ook eens naar andere zaken kijken die bij een dergelijke auto ook van groot belang zijn zoals het rijgedrag. Ik ben natuurlijk geen helderziende maar... de MkII heeft de betere achterwielophanging van de Golf V. Heeft naar ik zo mag lezen de betere gewichtsverdeling. Heeft een langere wielbasis. Staat breder op de weg. En is naar het schijnt ook nog eens een stuk lichter dan de MkI. Al deze ingredienten zorgen nog niet voor een goed weggedrag maar ik durf erop te gokken dat hij dat heeft in elk geval een veel beter dan de MkI. Het weggedrag van de MKI is namelijk niet van uitgesproken kwaliteit (lees: hoort niet bij de top maar is wel goed). We mogen dus waarschijnlijk concluderen dat de MKII tenminste op dit onderdeel een fikse vooruitgang zal vormen (het blijft nog hopen totdat de eerste tests dit bewezen hebben).

    Overigens valt me op dat de MkII een behoorlijke sterke wigvorm heeft op de shots van de zijkant.

    Groetjes Apolo2
    Je hebt helemaal gelijk. De Mk1 heeft een zeer slecht weggedrag.
    Het weggedrag van mijn TT kan lang niet tippen aan het weggedrag van de Mazda van mijn vriendin, die komt uit 95 kun je nagaan.

  18. #57

    Standaard

    Ben toch heel benieuwd naar de TT2 in het echt...zie zojuist dat hij maar 1,5 cm smaller is dan de A6 en die staat toch mooi breed op de poten... denk daarbij de geringere hoogte en duidelijk minder lengte dan moet de TT2 er in het echt toch imposant uitzien....

    Iemand een idee wanneer de TT bij de duitse dealers staat?

    Apolo2

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Je hebt helemaal gelijk. De Mk1 heeft een zeer slecht weggedrag.
    Het weggedrag van mijn TT kan lang niet tippen aan het weggedrag van de Mazda van mijn vriendin, die komt uit 95 kun je nagaan.
    Zodra het op de TT aankomt heb ik zo af en toe het vage vermoeden dat jij wel eens last hebt van stemmingswisselingen. Of ben je erg actief 'mee-zwanger'? :wink:

  20. #59
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Je hebt helemaal gelijk. De Mk1 heeft een zeer slecht weggedrag.
    Dat is ook in mijn ogen één van de grootste minpunten van de Mk1.
    Ik heb eens proef gereden met een Ford Puma 1.7 16v.
    Het weggedrag van deze voorwielaangedreven auto was onbeschrijfelijk beter dan die van een TT Quattro.
    Ik durfde harder door bochten met de Ford Puma dan met de TT Quattro.
    De Puma gaf gelijk een zeer zeker gevoel in de bochten en de TT Quattro daar in tegen nooit.

    Hans.

  21. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Dat is ook in mijn ogen één van de grootste minpunten van de Mk1.
    Ik heb eens proef gereden met een Ford Puma 1.7 16v.
    Het weggedrag van deze voorwielaangedreven auto was onbeschrijfelijk beter dan die van een TT Quattro.
    Op de een of andere manier hebben de Ford mensen dat ook goed onder de knie...ik ben al eens met verbazing in een Ka gestapt (vroeg me af wat ik in zo'n auto moest) maar stapte met nog meer verbazing uit... ook een Ka stuurt op de een of andere manier verassend lekker door de bochten. Ik denk overigens dat het Ka-Fiesta en Puma onderstel niet wezenlijk van elkaar verschillen al zal de laatste wat sportiever zijn afgesteld.

    Maarehhh...waarom kan een groot concern als VAG niet zo'n onderstel bouwen...maak voor mijn part een kopie van de Focus..

    Gr. Apolo2

Pagina 3 van 42 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •