Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 67

Onderwerp: Audi-rijders spotten elkaar op de weg!

  1. #41
    micdee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Vanmorgen op de A9 richting Adam nog achter een blauwe A4 3.0 quattro gereden. Mijnheer had er in ieder geval zin in om de bochten bij de Gaasperdammerweg naar de A2 en afrit A2 richting A9 "sportief" te nemen.

    Wellicht een bekende van hier?
    Gestolen en weer teruggevonden maar niet terug genomen: RS6, plus uitgevoerd en zonder begrenzing: ....

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkenjanneke
    heb het helaas met de audi nog niet meegemaakt, wat wil je met een A4, maar met de corrado was het altijd raak.
    Dat kan ik me ook nog goed heugen met de corrado, heb er een jaar in gereden en bijna elke corrado rijder groet wel. (was ook een heerlijk geluid zo,n G60 )
    Werken is heilig, dus raak het niet aan....

  3. #43

    Standaard

    Zag gisteren tussen Lemmer en Bant in de Noordoostpolder een groene 100 Coupe S C1 rijden.
    Iemand van hier?
    Verder A4/A6/A8 zie je vrijwel elke dag dus dan blijf ik hier meldingen maken! Maar deze was wel uniek.

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Turbo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkenjanneke
    heb het helaas met de audi nog niet meegemaakt, wat wil je met een A4, maar met de corrado was het altijd raak.
    Dat kan ik me ook nog goed heugen met de corrado, heb er een jaar in gereden en bijna elke corrado rijder groet wel. (was ook een heerlijk geluid zo,n G60 )
    Heb zelf een type 2 Golf G60 gehad en daarvoor 2 keer een 16v maar dat is toch wel mooi op de weg. Je voelt je net een motorrijder je blijft groeten.
    Het mooiste was ooit een vrouw van een jaar of 40 die gewoon even naast me kwam rijden met haar type 4 V5 en toen er (voor mijn gevoel) vandoor ging terwijl ik zelf in de 16v al over de 200 reed op de A2.

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider
    Vorige week met m'n A6 Avant (C4) nog een heel lang stuk achter een 100 Avant (zelfde model) aangereden. Volgens mij had de berijder het allemaal niet in de gaten
    Waar was dat?
    Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht.


  6. #46
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider
    Vorige week met m'n A6 Avant (C4) nog een heel lang stuk achter een 100 Avant (zelfde model) aangereden. Volgens mij had de berijder het allemaal niet in de gaten
    Waar was dat?
    Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht.
    Had ie een gecko achter op de klep geplakt?
    Koekje erbij?

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider
    Vorige week met m'n A6 Avant (C4) nog een heel lang stuk achter een 100 Avant (zelfde model) aangereden. Volgens mij had de berijder het allemaal niet in de gaten
    Waar was dat?
    Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht.
    Had ie een gecko achter op de klep geplakt?
    Nee, het was niet echt een enthousiaste Audi-rijder. Hij had me geloof ik nauwelijks in de gaten; misschien te druk met de kinderen op de achterbank. In ieder geval geen gecko op de klep, dat zou me meteen zijn opgevallen.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost-a4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Turbo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkenjanneke
    heb het helaas met de audi nog niet meegemaakt, wat wil je met een A4, maar met de corrado was het altijd raak.
    Dat kan ik me ook nog goed heugen met de corrado, heb er een jaar in gereden en bijna elke corrado rijder groet wel. (was ook een heerlijk geluid zo,n G60 )
    Heb zelf een type 2 Golf G60 gehad en daarvoor 2 keer een 16v maar dat is toch wel mooi op de weg. Je voelt je net een motorrijder je blijft groeten.
    Het mooiste was ooit een vrouw van een jaar of 40 die gewoon even naast me kwam rijden met haar type 4 V5 en toen er (voor mijn gevoel) vandoor ging terwijl ik zelf in de 16v al over de 200 reed op de A2.
    Heb zelf ook een aantal keren gehad dat er mensen naast je rijden en dan de hele auto goedkeurend bekenen. Het mooiste was wel toen ik een keer bi een poetsbedrijf kwam en die man vroeg of ik hem net nieuw gekocht had, hij had nog nooit een corrado gezien. Toen ik hem vertelde dat de auto al 16 jaar oud was vertrok zn hele gezicht van verbazing 8)
    Werken is heilig, dus raak het niet aan....

  10. #49

    Standaard

    Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad, dat mensen naar me keken. Een enkele Audi-rijder kijkt wel, maar groeten gebeurt me eigenlijk nooit. Wel jammer, maar aan de andere kant wel begrijpelijk. Het blijft oud spul...
    S6

  11. #50
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    kreeg vandaag nog een duim van een man en vrouw in een A8 3.7 Quattro..

    ik kon die mensen niet,dus het gebeurd nog wel... ook die van mij is oud spul,maar wel apart oud spul
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  12. #51
    Staert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    452
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Gister m'n RS2 voorbumper gemonteerd.. en moet zeggen dat het wel ten goede komt voor je "spot"-gehalte.. :-D

    Paar keer een vriendelijk handje en bescheiden knikje gehad van een paar Audi rijders (iemand met een S3, Coupe en een paar B5's)

  13. #52

    Standaard

    Ik heb op de snelweg bijna altijd alleen maar ruzie met van die figuren die in een lease-audi rijden... Beetje jammer...

    Maar over het algemeen idd ff seinen ofzo (snelweg flirten )
    Accept no substitutes or fakes

  14. #53
    micdee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vonnie
    Maar over het algemeen idd ff seinen ofzo (snelweg flirten )
    Hmmm weet je het zeker dat het flirten is.... seinen ze niet omdat je met mist lampen of wellicht grootlicht aan rijdt ;-) ;-)
    Gestolen en weer teruggevonden maar niet terug genomen: RS6, plus uitgevoerd en zonder begrenzing: ....

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nb_coupe
    kreeg vandaag nog een duim van een man en vrouw in een A8 3.7 Quattro..

    ik kon die mensen niet,dus het gebeurd nog wel... ook die van mij is oud spul,maar wel apart oud spul
    Ik een paar dagen geleden nog een duim gekregen van iemand in een nieuwe A6 terwijl mijn A4 nou niet bepaald de spot van de eeuw is :roll: ;-)

    Het kan dus nog wel :-D
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  16. #55

    Standaard

    zolang het maar audi's zijn en geen andere merken!
    word lid van het meest uitgebreide auto forum!
    http://autoboulevard.123forum.nl

  17. #56
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ik vind het altijd leuk om andere audi's te zien rijden. Ik zie wel eens mensen kijken, maar 'thumbs-up'... nee, ook nooit gegeven eigenlijk. Ik vraag me altijd af of andere mensen dat leuk vinden of dat ze het alleen maar als storend zien.

  18. #57
    micdee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Ik vraag me altijd af of andere mensen dat leuk vinden of dat ze het alleen maar als storend zien.
    Dat ligt misschien ook aan de situatie... Zo heb ik een tijdje terug een keer een duimpje omhoog gegeven aan een berijder van een mooie zwarte Porsche Cayenne Turbo... Dus mijnheer deed wat ik van hem verwachte..:-D . hij liet even zien hoe snel het wagentje wegtrok.... alleen was hij wel vergeten dat er nog een flits paal aan kwam... ik ben bang dat mijnheer het paaltje toch met een 150 voorbij ging terwijl 100 mag. :oops: :oops:

    Maar zo lang je duim niet het formaat en dikte heeft van een gemiddelde middelvinger denk ik dat de meeste andere berijders het wel zullen waarderen..
    Gestolen en weer teruggevonden maar niet terug genomen: RS6, plus uitgevoerd en zonder begrenzing: ....

  19. #58
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Met de 80 V6 gebeurt het me af en toe dat ze duim omhoog doen, maar de laatste tijd krijg ik meer reacties van mensen die op dat moment net als ik in een golf cabrio type 1 rijden met de kap naar beneden. Is ook wel mooi, open rijden bedoel ik dan....
    Nur fliegen ist schöner

  20. #59
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik stond zaterdag in Zaandam naast een pracht van een A6 2.4.... in het donkerblauw (bijna zwart).. zag er spetternieuw uit..

    Groen licht en ik trek op.... gaat de A6 echt stevig op het gas ... (had ik te laat door) ... dus ik ook op het gas en we reden zeer snel de max-snelheid daar (100km/h) ... en ietsje meer :wink:

    Kon 'm bijhouden....maar ook niet meer dan dat..

    Bij het volgende stoplicht stond ik er weer naast en kreeg een duim en een grijns van de oudere man die achter het stuur zat.... z'n vrouw bleef strak vooruit kijken
    Was erg leuk, had ik eerlijk gezegd niet zo snel verwacht gezien de leeftijd van de inzittenden.
    One liter, driver's licence eater...


  21. #60

    Standaard

    hehe heel erg leuk en uniek om lezen Arlo

    Bij mij is jaaaren geleden zoiets bijna uit de hand gelopen na een sprintje met een Civic lol... na 't sprinten bedankte ik de Civic door even met m'n lichten te knipperen net als ik een straat recht inging... nou die ging vol op de remmen en wou blijkbaar nog een achtervolging inzetten... jezus... heethoofden die kerels in Civics lol.

    Een duim omhoog naar een bestuurder in de nieuwe S8 was een veel aangenamere ervaring. Sccheeeuurrren dat die deed lol.
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •