Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Here it is: First R8 picture from Paris.

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    moest ook ff wennen aan de ringen op de kap.
    Audi kennende zal alles wel die kant op gaan, maar een collega van me maakte de passende opmerking dat bij mercedes ook de ster in de grille gaat bij de sportievere modellen, terwijl die bij de gewone modellen nog op het stokje staat ... (eigenlijk geen vergelijking, maar het zou kunnen)

    Bob
    Niet helemaal Bob, of wil je de A en B klasse maar ook alle bestellers en vrachtwagens als sportieve modellen afschilderen ;-)

    De ster op het stokje gebruikt(e) Mercedes voor zijn klassieke sedan/stationcar modellen en voor de 3-deurs coupe en cabriomodellen idd een ster in de grille. Langzaam maar zeker wordt ook dat gebruik echter een zooitje zoals het hele MB modellenprogramma.

    Ik moest eerst wennen aan de ringen op de neus maar vind het nu eigenlijk wel mooi. Ik denk dat dit net zo gaat als de nieuwe gril in het begin. Voor en tegenstanders...ff wennen en voila we willen het niet meer anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste mensen uit de tuning-scene de ringen uit de gril halen en op de motorkap plakken...vooral de nieuwe TT leent zich daar natuurlijk goed voor.

    Vind het overigens mooi dat zo hier en daar stylelementen van de TT opduiken (of bij de TT van de R8 ). Het is niet veel maar enige associatie is er wel vind ik.

    Voor de rest... sodeknetters wat een gave bak. Soms vallen de real-life foto's wat tegen maar hier... :shock:

    Gr. Apolo2

  2. #42
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Super!

    Ik zal Diana voorstellen om door te sparen voor een R8 dan laten we die S3 wel zitten

  3. #43

    Standaard

    wat een pracht kar perfect!
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  4. #44

    Standaard

    Erg mooie auto maar als het toch zoveel geld moet kosten zou ik eerder voor een dikke S8 gaan 8)

  5. #45

    Standaard

    Erg gaaf! 8-)


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •