Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 75

Onderwerp: gecrashte zilvergrijze coupé

  1. #21

    Standaard Vast veel te

    Vast veel te hard gereden dus eigen schuld dikke bult
    En in een woonwijk dus geen exusses :roll:
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Bedankt, CSI France...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Zeker weten geen A6 want bij een A6 ligt de reserveband gewoon in de kofferbak en niet rechtsvoor onder het motorblok (wat ik persoonlijk overigens geen handige plak vind ivm oli-vieze handen enz.)

    Overigens grappig dat aan beide kanten de spiegels eraf zijn.....een te klein gaatje gezien

  4. #24
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Bedankt, CSI France...
    [img][http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif]http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif[/img][img][http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif]http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif[/img][img][http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif]http://members.chello.nl/h.smeets13/schater.gif[/img]


    moet even de koffie van m'n scherm vegen..
    One liter, driver's licence eater...


  5. #25


  6. #26
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik weet eigenlijk niet waar de discutie over gaat maat volgens mij is dit een A6 van de eerste generatie.
    Kijk naar het klepje om de motorkap te openen, het model van de moterkap. Het lijstje onder de koplamp. De typische koplamp.
    Achterdeur. Het venster is opgesplitst.
    De ontbrekende sierstripts op de deuren.

    Dat ie een crash heeft meegemaakt is duidelijk. De reden van het ingedeukte dakt is mij onduidelijk. Wanneer er iemand opgeschept zou geweest zijn moet er meer schade zijn geweest in de voorruit. De schade lijkt mij ook niet van over de kop te gaan.

    Op de voorgrond lijken mij twee delen van een verkeerspaaltje te liggen die een mindere rol hebben gespeel. Het deel dat meer bij de grond staat zal de grootste schade hebben veroorzaakt. Nu door het raken van dit verborgen paaltje is de wagen beginnen tollen rond zijn as. Vandaar dat er zoveel rond de wagen is losgeslagen incluis de spiegels. De zwaarste klap is volgens mij op de onderzijde (lateraal) van het wiel geweest zodat de veerpoot naar buiten is afgebroken.

    Rechts in beeld zie je waar de wagen reeds in de zachte berm zat
    Links op de foto zie je een hoop smeurie liggen. Hier is de wagen oorsprongelijk tot stilstand gekomen. De planten aldaar zijn verder van de rijbaan plat zodat daar waarschijnlijk de achterkant stond.

    Rechts in beeld zie je tevens een kabel waarmee men aan de wagen trekt.

    Wat de sugestie van overdreven snelheid betreft kan ik ermee akkoord gaan dat deze schade niet is veroorzaakt door 30 km per uur te rijden maar ik zou toch niet verder gaan dan 60.

    En als het niet regende op het ogenblik van het ongeval heeft de bestuurder waarschijnlijk nog getracht om een uitwijkmaneuver te doen (zie stand ruitenwissers).

    Zo dit zijn mijn vaststellingen zoals men dat in het "jargon" zegt en nu is de discutie terug open.
    Groeten Jonny

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    40
    Posts
    277
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ik rij met A6 C4 en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit een A6 C4 is. Toffe discussie ... wel een A6, geen A6, wel een A6 :-D

  8. Ad
  9. #28
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arachna
    ik rij met A6 C4 en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit een A6 C4 is. Toffe discussie ... wel een A6, geen A6, wel een A6 :-D
    Je hebt gelijk, dit is overduidelijk een A6, hoe kunnen de kenners zich laten meeslepen en twijfelen? Ofwel doen ze het moedwillig.
    Groeten Jonny

  10. #29
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    eeeuh volgens mij was het een A6, maar nu is het een A 5,5

    is niet echt zachtjes gegaan :shock: pfffff
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  11. #30

    Standaard

    lol @ tom.

    ik had het als eerste goed...en nu?
    my first quattro was a wilkinson

  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mag jij 'm weer opbouwen. Als je goed zoekt, ligt alles er nog.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #32
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    lol @ tom.

    ik had het als eerste goed...en nu?
    Nu maken we het wat ingewikkelder en mag je een analayse doen van het ongeval aan de hand van de sporen. Ik ben eens benieuwd waar we gaan uitkomen.

    Mijn huiswerk ik al gedaan. Wie volgt er nog?
    Groeten Jonny

  14. #33

    Standaard

    ... ik wil niet moeilijk doen hoor... maar dit is duidelijk een A6... ja of een A2.. is ben er nog niet helemaal uit....

  15. #34

    Standaard Ja helemaal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Bedankt, CSI France...
    Ik weet niet of je kinderen hebt maar het zou gdvr je dochtertje maar zijn die oversteekt als 1 of andere lul zonodig met 60+ door een woonwijk moet raggen ik vind aanpakken die hap.
    En dit is een hoge snelheid geweest zijn wielophanging is zelf helemaal afgebroken en zijn spatbord verdwenen
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Mag jij 'm weer opbouwen. Als je goed zoekt, ligt alles er nog.
    mag ik 'm ook in onderdelen aanbieden?
    my first quattro was a wilkinson

  17. #36

    Standaard

    It's a bird..it's a plane.... it's a coupe, no an A4! it's een A6.
    Weet je wat? it's schandaling dat pas na 2 of 3 berichten het model goedgeraden is op een audi-fan-site! :-|

    Ik denk ook dat ie te hard heeft gereden! of hij is te hard geland omdat zijn onderstel niet op tijd uitklapte! :-D

    Sorry voor deze nutteloze niks toevoegende reactie! 8)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Weet je wat? it's schandaling dat pas na 2 of 3 berichten het model goedgeraden is op een audi-fan-site! :-|
    ja sorry ik was ff off en kon dus niet als eerste reageren haha :-D
    my first quattro was a wilkinson

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx

    Ik denk ook dat ie te hard heeft gereden! of hij is te hard geland omdat zijn onderstel niet op tijd uitklapte! :-D

    Sorry voor deze nutteloze niks toevoegende reactie! 8)


    Hahaaaa Ja Idd
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  20. #39

    Standaard

    Hm, scherp gezien allemaal... :?

    Aan de weg te zien is dat eerder zo'n doorgaande weg, en niet iets wat op een 30km-zone lijkt maar goed:

    Wie zegt dat 'ie net de lokale stadsbus als zwabberende tegenligger had? Dan haal je zo'n schade zelfs met stilstaan wel hoor, als je door zo'n ding over de vluchtheuvel geprakt wordt. Maw: De conclusies zijn momenteel érg snel en bovenal gedetailleerd! ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Wie zegt dat 'ie net de lokale stadsbus als zwabberende tegenligger had? Dan haal je zo'n schade zelfs met stilstaan wel hoor, als je door zo'n ding over de vluchtheuvel geprakt wordt. Maw: De conclusies zijn momenteel érg snel en bovenal gedetailleerd! ;-)
    Precies! dat kan ook nog eens! Maar dan laten ze de bus ook wel zien denk ik....Meestal maken ze dit soort SBS6 foto's van de veroorzaker!
    Maar i.d.d. Hij kan ook uit hebben moeten wijken!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •