Ik hoop het, wat een spuuglelijk ding...
De vier ringen niet in de grill maar op de motorkap.
Misschien dat een andere kleur deze auto een ander aanzien geeft. Met sommige modellen is het zo, misschien even wennen, maar dan toch wel een fraai model gevonden.
De koplampen als een soort geknepen ogen geven het een gemeen uiterlijk.
Ronald.
Ik vind hem wel een progressief uitelijk hebben en niet lelijk. (het ziet er trouwens naar uit dat alle toekomstige Audi's de Ringen op de motor kap gaan krijgen)
Maar ik vraag me toch af wat Audi bezield als ze hier me gaan komen.
Het is maar de vraag of het veel kopers trekt op deze manier.
Ik heb de nieuwe Auto bild nog niet dus ik weet niet hoe het technisch in elkaar gaat zitten.
Lengte richting midden motor, dwars geplaatste midden motor, wel of geen Quattro.
Als hij een in lengte richting geplaatste motor krijgt met Quattro met de zelfde versnellingsbak als de R8 dan kan er maximaal een 3.2 liter V6 FSI met valve lift en 300 pk in gehangen worden of zelfs een 2.6 liter R5 FSI Turbo met 365 pk.
Als het een dwars geplaatste midden motor word met achterwielaandrijving (Wat ik vermoed) dan zal het wel een 280 pk 3.6 liter VR6 worden die ze er in hangen. (die kan je zo van voor naar achter verplaatsen)
Maar als Audi toch al het plan had voor een kleine midden motor coupe' dan hadden ze in mijn ogen beter de nieuwe TT van midden motor kunnen voorzien (Je kan toch niets met de achterbank die er in zit) en had je gelijk een auto met uitstraling en een echte 100% Porsche Cayman concurrent gehad.
Hans.
Eensch [img][http://download.sezaro.com/smilies/yes.gif]http://download.sezaro.com/smilies/yes.gif[/img]Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
Goed ik heb even de nieuwe Autobild gehaald om het R4 verhaal te lezen.
Een paar eckdaten: 2010, 2 plaatsen, middenmotor dwars, Quattro, R4 2.0T FSI, 280 pk, 1100-1250 kg, 40.000,- Euro.
Verder is het denkbaar dat als het vermogen technisch nodig is om ook een versie met een R5 2.5/2.6T FSI 350-365 pk motor te produceren.
Om het groene licht voor de Audi R4 te krijgen zou het noodzakelijk zijn om ook een goedkope achterwielaangedreven Seat versie te maken met eigen design en minder vermogen en uitrusting.
Hans.