Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: RS-6 in het wild

  1. #1
    ranger's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    436
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard RS-6 in het wild

    gezien in Haarlem :-D
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard

    Zou je het kenteken niet even afplakken? Wellicht is de eigenaar er helemaal niet van gediend dat je zijn auto op het internet laat zien :roll:

  3. #3

    Standaard

    Precies! Wanneer wordt daar nou eens werk van gemaakt?
    S6

  4. #4
    herrB4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    39
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    mooie spot!

    wat is er nu in (nederland) zo erg aan, dat je een nrplaat op het net zet? irl is ze toch ook gewoon zichtbaar?
    "You've got to have the Vorsprung in order to be in front"

    2012 Audi A4 Avant 2.0tdi 136pk

  5. #5
    Edgar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    1.267
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrB4fahrer
    mooie spot!

    wat is er nu in (nederland) zo erg aan, dat je een nrplaat op het net zet? irl is ze toch ook gewoon zichtbaar?
    Die uitleg wil ik ook wel eens zien....
    Terug bij Audi!!

    A6 2.0TDI Pro Line


  6. #6

    Standaard

    Leuke spot, maar laten we de 1000ste discussie over kentekens nou maar een keer achterwege laten.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #7

    Standaard

    mischien voor "de boeven" die weten dat ze nu in de buurt van haarlem kunnen zoeken naar een rs6.tis maar een idee :-D deze week in de telegraaf stonden ook al 3 audi's bij het kopje opsporing verzocht

  8. Ad
  9. #8
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Als je m onderweg ziet, is het wat anders dan op zn oprit fotograferen. Ik denk dat je n auto in het wild gerust met kenteken online kunt zetten... Dat wil weinig zeggen. De RS6-logo's zitten er toch op, dus de eigenaar probeert het niet te verbergen... Zolang er geen plaats staat waar hij te vinden is (haarlem is bijv. groot, en misschien komt hij daar helemaal niet vandaan), vind ik het geen probleem.

    Maar ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, dus laat 't ook maar zitten.

    Vette bak iig, hoop er ook ooit nog eens een te kunnen kopen.... :roll:

  10. #9

    Standaard

    bij ons hier in maasmechelen rijd ook een rs6 rond, staat ook te koop, nieuwe a8 met dikke 22" lexani chromé velgen een zwarte s4 een paar q7's enz
    a8 2.8 v6 30v 142kw quattro

  11. #10

    Standaard

    Supergave RS6, wat betreft het wel/niet zichtbaar maken van kentekens, ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar of het nou ook echt wat uitmaakt voor de criminele circuit... Ik betwijvel het exclusieve wagens vinden ze toch wel. Maar, voorkomen is natuurlijk wel beter dan genezen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ily1905
    nieuwe a8 met dikke 22" lexani chromé velgen
    Ik weet dat jij van dat soort velgen houd, maar persoonlijk vind ik dit patserige mensen met een zakcentje teveel (niets ten nadele van jezelf btw) ;-)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  12. #11

    Standaard

    Ivm die lexani's deel ik je mening, Marcel.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  13. #12

    Standaard

    ieder zijn smaak :-D maar ik vind ze echt übergeil
    a8 2.8 v6 30v 142kw quattro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •