Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 146

Onderwerp: Rs4 Race op de A20 tussen Botlektunnel en Schiedam!

  1. #101
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leftlane
    Ik heb men RS6 vooral gekocht vanwege de cruise control en het lage verbruik. Hij is ook lekker stil én goed voor het milieu, het onderhoud is ook zeer economisch.

    van een oud vrouwtje gekocht zeker,die er alleen boodschappen mee deed?
    :-D

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leftlane
    Ik heb men RS6 vooral gekocht vanwege de cruise control en het lage verbruik. Hij is ook lekker stil én goed voor het milieu, het onderhoud is ook zeer economisch.

    Lekker cruisen met 110 over de 'leftlane' he..
    A6 C5 2.4 v6 30v 121kW chiptuned @ 130kW
    A3 8L 1.9TDI 74kW soon chiptuned @ ?

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leftlane
    Ik heb men RS6 vooral gekocht vanwege de cruise control en het lage verbruik. Hij is ook lekker stil én goed voor het milieu, het onderhoud is ook zeer economisch.


    Hahaha 8).
    Zo`n opmerking werkt gelukkig een beetje verfrissend in dit topic.

    Misschien kunnen we nu weer wat vriendelijker tegen uw medemensch doen?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc RS4
    Ik zeg : SLOTJUH

    Zijn we overal vanaf.
    Nee hoor.,..dan komt er wel weer een volgend topic waarin met 2 maten gemeten zal worden. Remember het grote Maximus topic...TS vroeg om een advies en niet om afgefikt te worden...tendens is daarna jammergenoeg beetje zo gebleven.

    Jammer als dit uiteindelijk zou resulteren in het niet meer posten van een aantal members die nu juist iets te vertellen hebben en een leuke annex waardevolle bijdrage leveren kunnen aan dit forum.

    Have a nice day
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  5. #105

    Standaard

    Wat een onzin allemaal! Iedereen moet ineens achter een streep gaan staan om te gaan touwtrekken?

    De meeste discussies die ik me kan herinneren zijn niet 'alleen' ontstaan omdat er alleen hard gereden werd, maar gewoon vanwege een rare ongeloofwaardige post, Echt domme acties, of een dikke bekeuring met een hoop poep in de broek.

    Moeten we het dan zo indelen dat er hier alleen nog maar koorknaapjes zijn en stoere jongens? Bij commentaar ben je een broer van keizerin Sissy en juich je mee dan ben je de neef van Vin Diesel. Jaja!
    Kom op, grow up...Een discussie 'ontstaat'. Er zijn geen partijen!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #106
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc RS4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato
    Je moet gewoon willen horen wat je wil horen. Hoor in dit topic een zeer hoog tere zieltjes gehalte! Vind dat sommige wel erg vlug op zijn of haar pik getrapt zijn.

    Ga toch krassen!
    Jij zit hier net......

    Klopt Marc,

    Ik zit hier net. Ik lees erg veel hier op het forum en dit topic in het bijzonder. En houd van een stevige manier van schrijven. Ik persoonlijk vind dat zo ongeveer alles gezegd kan worden, zolang iemand maar niet geschoffeerd word. Ik heb nu in de tijd dat ik op het forum zit al diverse malen een PB gehad van iemand die het niet eens waren wat ik schreef.

    Het is ook moeilijk om iets goed op papier te zetten, zodat de ironie en sarcasme begrepen word. Toch ongelovelijk als je zit te lezen, dat sommige het al hebben over gelik bij de mods, en dat sommige nieuwe afgekraakt zouden worden! Wat een geklaag! Het zei zo, ieder zijn eigen manier van krommuniceren.

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  7. #107

    Standaard

    :shock: En ik maar denken dat vrouwen zeuren zijn......


    Waar ik me persoonlijk aan stoor is het punt waar ik op pagina 1 van dit topic al aan refereer; namelijk dat dit soort topics gestart door bijv. Michel (eszes), in de meeste gevallen, bijna lyrisch verwelkomd worden en deze topicstarter, in de meeste gevallen, neergesabeld wordt als zijnde een puber of faker; ik lees zelfs enkele posts met een afdruipende arrogantie. Dit terwijl topicstarter toch al een tijdje meedraait op dit forum en al een zodanig aantal posts heeft geplaatst dat niet meer aan een faker gedacht hoeft te worden.

    Mannen blijven toch altijd een klein beetje jongen? Asjeblieft zeg, het topic is waarschijnlijk met veel kinderlijk enthousiasme en een hoog adrenalinegehalte (of testosteron) gestart, wat een afknapper zeg. En dan heb ik het niet over het er wel mee eens zijn of niet, dat is ieder voor zich. Persoonlijk zou ik me niet wagen aan dit soort acties, niet van topicstarter en niet van Michel; al ben ik gèk op snelheid, maar ik kan het me wèl voorstellen! Op een dergelijk topic kan je nu eenmaal reacties verwachten die misschien niet helemaal in je straatje passen, daar is het een forum voor waar meningen en ervaringen geventileerd worden, maar de toon maakt de muziek. Sommigen vallen daarbij aardig naast de toon.

  8. Ad
  9. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    ... en deze topicstarter, in de meeste gevallen, neergesabeld wordt als zijnde een puber of faker; ik lees zelfs enkele posts met een afdruipende arrogantie. Dit terwijl topicstarter toch al een tijdje meedraait op dit forum en al een zodanig aantal posts heeft geplaatst dat niet meer aan een faker gedacht hoeft te worden.
    ..Daar heb je een punt en voel ik me in dit geval ook schuldig bij!
    Maar ik vind in eerste instantie niet dat je eerst een diepgravend onderzoek moet doen naar de mentale capacitiet van de schrijver en zijn aantal posts... Voor hetzelfde geld zit ook nog eens iemand anders met zijn log-in dit bericht te typen, alsof dat niet voorkomt.

    Maak gewoon duidelijk wat je in je topic wilt en wat je ermee wil bereiken!
    Humor/ironie wordt heus wel gezien hoor! Ik kan legio topics opnoemen die dezelfde sfeer hebben als deze.....
    Waar ik me vooral aan stoor is dat na het mening geven je achtervolgd wordt als priester, humorloze brave ziel... Het feit dat je dat dan een aantal malen moet teruglezen in andere topics geeft ook wel aan dat 'men' wel commentaar mag leveren maar niet wil ontvangen?
    Dan is men bij mij aan het verkeerde adres!
    Middels PB hoor je meer dan er voor de schermen van een topic leesbaar is... En ik ben niet de enige die daar zo over denkt...en het zijn er ook geen 2,3 of 4!

    Ik heb daar een enorme vieze smaak van in mijn b*k aan overgehouden en heeft er diverse malen toe geleid dat ik het forum de rug toe wilde keren.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ik heb daar een enorme vieze smaak van in mijn b*k aan overgehouden en heeft er diverse malen toe geleid dat ik het forum de rug toe wilde keren.
    maar dat heb je nog nooit gedaan, wat houdt je hier? (ik zou denken dat er meer leuke topics zijn dan zeurtopics)
    my first quattro was a wilkinson

  11. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    .maar dat heb je nog nooit gedaan, wat houdt je hier? (ik zou denken dat er meer leuke topics zijn dan zeurtopics)
    Ik heb geen zin me weg te laten jagen of de mond te laten snoeren
    en zoals je zegt er zijn genoeg andere niet miaaw-topics! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #111

    Standaard

    Mee eens Frank, ik had er na Gelato`s reactie al op willen reageren, maar PB`tjes sturen is ook niet mijn ding. Kan wel, maar zet dan ook je mening in het desbetreffende topic.

  13. #112

    Standaard

    goed zo, laat je niet (weg)pesten Frank!
    my first quattro was a wilkinson

  14. #113

    Standaard

    Nee, is ook niet aan de orde! ... Maar dat geldt ook andersom! Ik zal ook me proberen in te houden als er weer eens een acrobaat gaat sturen...

    bovendien stuur ik ook raar! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #114

  16. #115

    Standaard

    my first quattro was a wilkinson

  17. #116

    Standaard

    ow, foutje

    was bedoeld als reactie op Marc RS4, zo van, alle heilige boontjes melden, dus vandaar, hier ben ik.
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  18. #117

    Standaard

    gelato, ik hoop niet dat je je aangesproken voelt na mijn reactie, die verder op niemand persoonlijk is gericht.

    Met 'gelik' bij mods, bedoel ik bijvoorbeeld dat eszes een pluim krijgt als hij te hard rijd, en als iemand anders dat doet staan 4 pagina's vol met hoe gevaarlijk het wel niet is.

    de verschillen vallen mij gewoon op, dus vandaar die reactie.

  19. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misterT

    Met 'gelik' bij mods, bedoel ik bijvoorbeeld dat eszes een pluim krijgt als hij te hard rijd, en als iemand anders dat doet staan 4 pagina's vol met hoe gevaarlijk het wel niet is.
    Dan heb ik de indruk dat je vrij oost-indisch leest.
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  20. #119

    Standaard

    http://audiforum.nl/phpBB2/viewtopic...asc&highlight=

    lees dan even het verschil hoe er gereageerd wordt.

    het gaat mij ook niet om dat ene topic, maar ik geef het alleen maar aan als voorbeeld.
    ik lees nu al een tijdje mee op dit forum, en ik vind het gewoon opvallen.

    als jij het niet ziet lees je mischien zelf oost-indisch

  21. #120
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    34
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten
    Dan heb ik de indruk dat je vrij oost-indisch leest.


    Maar reacties hier van meerdere alinea's zijn nooit goed :-D

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •