Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: 2x R8 Hoogvliet/Spijkenisse

  1. #1

    Standaard 2x R8 Hoogvliet/Spijkenisse

    In Hoogvliet op de Gadering, een donkere (grijs/zwarte) R8. Staat daar dagelijks geparkeerd.

    En laatste dagen elke dag op de heen en terugweg van mijn werk een gloednieuwe witte R8, meestal in de buurt van de Spijkenissebrug. Hele mooie wagen is dat, in die kleur.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RC Power Bekijk Berichten
    In Hoogvliet op de Gadering, een donkere (grijs/zwarte) R8. Staat daar dagelijks geparkeerd.

    En laatste dagen elke dag op de heen en terugweg van mijn werk een gloednieuwe witte R8, meestal in de buurt van de Spijkenissebrug. Hele mooie wagen is dat, in die kleur.

    Die witte zat eergisteren achter mij....... WAANZINNIG!!!!!!!!! Voor het eerst dat ik er 1 "life" zag rijden..... Toch even wat beter sparen voor als volgende auto...over 30 jaar....mwhahahaha

  3. #3
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    die grijze is van onze forumgenoot Tim denk ik.
    Audi A2 1.4 aua

  4. #4

    Standaard

    Okee cool.
    Ja die grijze is ook erg mooi, maar ik geef persoonlijk de voorkeur aan wit. Vind het echt mega om die auto te zien.

    Op industrieterrein bij Spijkenisse staat ook elke dag een blauwe RS4.

  5. #5

    Standaard

    Komt er ook een r8 naar de tourrit eigenlijk ?


  6. #6

    Standaard

    Op de Biltsstraat in Utrecht spot ik regelmatig een geparkeerde, grijze R8. Mooi om zoiets gewoon langs de weg geparkeerd te zien. Verder bij Pon in Leusden een zilveren in de showroom en een donkergrijze demo in de garage.

  7. #7
    snowdude
    Guest

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RC Power Bekijk Berichten
    In Hoogvliet op de Gadering, een donkere (grijs/zwarte) R8. Staat daar dagelijks geparkeerd.

    En laatste dagen elke dag op de heen en terugweg van mijn werk een gloednieuwe witte R8, meestal in de buurt van de Spijkenissebrug. Hele mooie wagen is dat, in die kleur.
    Witte R8 heb ik ook zien rijden in Hoogvliet....dik ding hoor.

    Die Daytona grijse zou eens van Tim kunnen zijn....mocht een keer met hem meerijden, heb er maar een woord voor...GRUWELIJK!!!! Ding geeft wel een kick als je die V8 hoort brullen.

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Posts
    49
    Kudos
    0

    Standaard R8

    Laatst in de buurt van Den Haag een donkere(het ging wat snel) gezien met fluoriserende spiegels en strepen. Een beetje vulgair, toch wel gaaf....
    S8 Briljant Zwart bj.2001 Potverdikkie gestolen!!!!!!

  10. #9

    Standaard

    Ik zag 2 weken geleden in Oud-Beijerland een S5 staan, vind ik nog steeds erg bruut.

  11. #10
    snowdude
    Guest

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RC Power Bekijk Berichten
    Ik zag 2 weken geleden in Oud-Beijerland een S5 staan, vind ik nog steeds erg bruut.
    Hoi RCpower, misschien leuk om eens een plaatselijke minimeeting te houden met de Audirijders uit Hoogvliet en Spijkenisse???

  12. #11

    Standaard

    Die witte zag ik gisterenmiddag ook rijden op de brug bij Spijkenisse. Zag er prima uit!

  13. #12

    Standaard

    Ja dat is inderdaad een leuk idee.
    Lijkt me wel leuk om eens te doen, met mooi weer.

  14. #13
    snowdude
    Guest

    Talking Lokale Audi-meeting in Hoogvliet/Spijkenisse...

    Een keer op een vrijdagavond ofzo ????
    Misbruiken we op de Gadering wel ergens een parkeerplaats ofzo voor de Audi's :-)

    Kijken wie er nog meer uit Hoogvliet/Spijkenisse komen.
    Wel zelf koek en sopie meenemen natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •