Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 181

Onderwerp: Audi RS3

  1. #121
    RS3NL
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    Ik denk dat het meer aan de prijs ligt in engeland en duitsland is de RS3 al gauw een kleine € 30000,-- goedkoper dan nederland met zijn Co2 tax.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    ... als je kijkt hoeveel RS4, RS5 en RS6-en er in verhouding in die landen rondrijden, is het absoluut niet verbazend.

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    285
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Ik zou dit pas na lange tijd doen, of zelfs nooit . Zo'n auto tonen aan anderen zou niet mijn prioriteit zijn .
    Wel als je op een forum meedoet en laat uitschijnen dat je een RS3 hebt. En zeker als je profielnaam RS3NL zou zijn.


    Heb de afbeeldingen ondertussen bekeken. Het leek me sterk, maar blijkbaar ben je 1 van de gelukkigen. Ik mag mezelf al de hemel inprijzen met mijn (ondertussen al) 6 jaar oude A3 1.9TDI, en trek ijverig foto's en plaats er toch minstens 2 op het forum. Doe het voor je medeforummers en zet een paar detailfoto's van het interieur en exterieur mooi op de foto! Kwestie van je geluk toch een klein beetje te delen. Mooie wallpapers van een RS3 die niet te commercieel zijn, zijn ontzettend moeilijk te vinden.

  3. #123
    RS3NL
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    Zoals ik al eerder gemeld heb ben ik geen fotograaf , maar er zijn al zoveel foto's gemaakt van mijn RS , dat ik zelf geen foto's meer hoef te maken. Er volgen nog genoeg foto's en deze zal ik ter zijner tijd dan ook plaatsen onder mijn voorstel topic. Ik ben lid van meerdere forums(ik heb meerdere auto's) maar ik op geen van de forums ooit meegemaakt dat iemand niet geloofde dat iemand een bepaalde auto heeft.

  4. #124
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Het ongeloof ligt een beetje aan de geschiedenis van het forum.
    Er zijn hier toch behoorlijk wat mensen lid geweest welke zich voorstelden met een dure snelle wagens
    waarvan later bleek dat ze deze helemaal niet hadden.

  5. #125

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door abro Bekijk Berichten
    Wel als je op een forum meedoet en laat uitschijnen dat je een RS3 hebt. En zeker als je profielnaam RS3NL zou zijn.


    Heb de afbeeldingen ondertussen bekeken. Het leek me sterk, maar blijkbaar ben je 1 van de gelukkigen. Ik mag mezelf al de hemel inprijzen met mijn (ondertussen al) 6 jaar oude A3 1.9TDI, en trek ijverig foto's en plaats er toch minstens 2 op het forum. Doe het voor je medeforummers en zet een paar detailfoto's van het interieur en exterieur mooi op de foto! Kwestie van je geluk toch een klein beetje te delen. Mooie wallpapers van een RS3 die niet te commercieel zijn, zijn ontzettend moeilijk te vinden.
    Er is toch iemand eigenaar van deze mooie RS3?! Waarom zou het RS3NL dan niet zijn?
    Voor medeforummers is het inderdaad leuk om foto's te zien, maar je kan ze toch niet afdwingen door iemand te beschuldigen dat 'het sterk is' dat hij eigenaar zou zijn van deze RS3?


  6. #126
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Waar maakt iedereen zich druk om? Er zijn al foto's van zijn interieur en die kwaliteit was niet top. Echt typisch foto's van een niet fotograaf Sorry RS3NL

    En als later blijkt dat het fake is kan je er alleen maar harder om lachen. Er zijn wannabee's geweest, maar niet iederen met en dikke kar is dat.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  7. #127

    Standaard Re: Audi RS3

    Een ander forumlid en ik hebben al bevestigd dat Durk GEEN WANNABEE is. Er heeft zelfs al een forumlid gepost dat hij met zijn S3 bij Durk en zijn RS3 geweest is.

    Ik ken Durk via het S2000-forum en heb hem al een paar keer ontmoet en hij is inderdaad echt geen fotograaf en als hij wél veel mooie foto's zou plaatsen dan denken sommigen weer "wat een patser!"

    Het is dat Durk in Friesland woont en ik in Zeeland, anders was al naar zijn RS3 gaan kijken en dan zou ik wel een paar foto's maken.

    Wie weet zien we elkaar binnenkort in Duitsland Durk?! Ik zit het laatste weekend van juli 99% zeker in de Eifel, kom even je RS3 uitlaten!

  8. Ad
  9. #128
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qrt Bekijk Berichten
    In Nederland zouden er 10 stuks verkocht zijn.
    In België weet ik het niet ... de verkoper kon hier geen antwoord op geven.
    Het valt wel op dat in andere landen veel grotere aantallen RS3's voorzien zijn : Zwitserland 300 stuks, G.B. 500 stuks, ...
    Nederland heeft er tot Juni 2012 10 gekregen en die zijn allemaal verkocht. Levertijd is op dit moment niet bekend.

    Ik heb er 1 besteld in Duitsland in Mei. Deze wordt geleverd eind November begin December.

    PS: Die 500 voor GB waren al uitverkocht voordat de eerste geleverd was.

  10. #129

    Standaard Re: Audi RS3

    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:23.

  11. #130
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Ligt niet aan de kleur.

    Nederland krijgt kleine aantallen omdat ze minder verdienen aan de auto vanwege de hoge belastingen.
    Audi moet vanwege de hoge belasting de auto in Nederland goedkoper leveren aan de dealers omdat deze anders niet te verkopen is.

    Zie het verschil maar met Belgie en Duitsland.

  12. #131
    RS3NL
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    Gefeliciteerd met je aanschaf.
    Welke kleur en in welke regio woon je 1 RS in Friesland is voldoende.
    Maakt het in prijs nog uit dat je hem in Duitsland hebt besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Hollander Bekijk Berichten
    Nederland heeft er tot Juni 2012 10 gekregen en die zijn allemaal verkocht. Levertijd is op dit moment niet bekend.

    Ik heb er 1 besteld in Duitsland in Mei. Deze wordt geleverd eind November begin December.

    PS: Die 500 voor GB waren al uitverkocht voordat de eerste geleverd was.

  13. #132
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Hahaha! In Noord-Holland. Daytona grijs met alle opties inclusief schaalstoelen.

    Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken. In Duitsland kost ie ruim 60K in BTW. Ex BTW +/- 52K.
    Ik weet nog niet hoeveel BTW en BPM erbij gaat komen.

    In Nederland komt ie compleet op 80K. Ik denk inclusief BTW en BPM 75K. Scheelt dus iets maar niet veel.

  14. #133

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Hollander Bekijk Berichten
    Ligt niet aan de kleur.

    Nederland krijgt kleine aantallen omdat ze minder verdienen aan de auto vanwege de hoge belastingen.
    Audi moet vanwege de hoge belasting de auto in Nederland goedkoper leveren aan de dealers omdat deze anders niet te verkopen is.

    Zie het verschil maar met Belgie en Duitsland.
    In België zullen er ook niet meer dan 10 zijn denk ik (?).
    Maar wat bepaalt de langere levertermijn t.o.v. RS3's die later besteld zijn? De LT is toch niet afhankelijk van de winstmarges veronderstel ik.

  15. #134
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Klopt.

    De levertijd loopt op omdat er meer verkocht worden dan Audi verwacht had.

    Ze kunnen nou eenmaal maar een x aantal auto's per dag bouwen. Daarbij komt ook dat de toeleveranciers niet op tijd kunnen leveren omdat Audi hen een te lage aantal heeft opgegeven over de verwachte verkoop aantallen van de A3. Dat is de reden dat de levertijd van een gewone A3 ook erg lang is.

  16. #135
    RS3NL
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    Waarom heb je voor de schaalstoelen gekozen? Ik heb juist voor de standaard stoelen gekozen omdat bij de schaalstoelen de elektrische bediening vervalt. Heb je de stoelen ook nog in een speciale kleur besteld?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Hollander Bekijk Berichten
    Hahaha! In Noord-Holland. Daytona grijs met alle opties inclusief schaalstoelen.

    Qua prijs zal het niet zoveel uitmaken. In Duitsland kost ie ruim 60K in BTW. Ex BTW +/- 52K.
    Ik weet nog niet hoeveel BTW en BPM erbij gaat komen.

    In Nederland komt ie compleet op 80K. Ik denk inclusief BTW en BPM 75K. Scheelt dus iets maar niet veel.

  17. #136
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Omdat ik dit mooi vond. Ze zijn standaard zwart. Achteraf gezien is het eigenlijk waanzin om ze te bestellen.
    Ze kosten ruim 3.000, zijn niet meer electrisch en wat ik eigenlijk erger vind is dat de zij-airbags ook komen te vervallen.
    Hier kwam ik echter later pas achter..........

  18. #137
    RS3NL
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    Ik vond ze ook prachtig maar toen ik hoorde dat de elektrionische bediening Zou vervallen vond ik het inderdaad wel hele dure stoelen , wat wel een voordeel van deze stoelen was dat je zelf de kleur kon bepalen, ik had graag de grijze bies rood willen hebben dit was niet mogelijk met de standaard stoelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Hollander Bekijk Berichten
    Omdat ik dit mooi vond. Ze zijn standaard zwart. Achteraf gezien is het eigenlijk waanzin om ze te bestellen.
    Ze kosten ruim 3.000, zijn niet meer electrisch en wat ik eigenlijk erger vind is dat de zij-airbags ook komen te vervallen.
    Hier kwam ik echter later pas achter..........

  19. #138

    Standaard Re: Audi RS3

    Heb ook voor de standaardstoelen geöpteerd.
    Schaalstoelen zijn veel mooier, maar ... door het gebrek aan airbags, de moeilijkere instap door de hogere zijwangen (althans zo lijkt het toch) en de vrij stevige prijs hebben mij doen twijfelen. Uiteindelijk heb ik toch voor de standaardzetels gekozen.
    Het grote voordeel van de standaardzetels is ook dat je deze gemakkelijker kan uitrusten met dvd-schermen (of ipad) om de kinderen te entertainen
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 22-07-11 om 11:25.

  20. #139
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Dure stoelen idd om het maar niet te hebebn over het alcantara pakket dat ervoor te krijgen is met geruite bies. 4500 euro dacht ik voor enkel het alca pakket :P

    En comfortabeler wordt het er ook niet op denk ik. Toch zijn ze wel enorm dik.
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  21. #140

    Standaard

    Durk uit Friesland is toch sowieso no joke ik wil die rs3 wel eens zien, lijkt me een geweldige bak. Waar is het in friesland?
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •